منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / رفع لک، کک و مک و تاتو / راه های جلوگیری از لکه های تیره ی پوست

راه های جلوگیری از لکه های تیره ی پوست

آنچه در این مطلب میخوانید

بروز لکه‌های تیره و قهوه ای روی پوست در اثر افزایش سن در بعضی افراد حتمی و علت آن تجمع بیش از حد پیگمان یا رنگدانه ملانین در پوست است.ایجاد لکه‌های تیره به دلایل مختلف افزایش سن، بودن در معرض آفتاب، بیماری کبد، یائسگی، ژنتیک، آکنه و استرس بستگی داشته، راه‌ های مختلفی برای بهبود و نیز جلوگیری ازتشکیل آنها وجود دارد.

آدرس اینستاگرام

1- اسکراب

این روش به برداشته شدن سلول‌های مرده که باعث بسته شدن منافذ و بدتر شدن لکه‌های تیره می‌شوند، کمک می‌کند. لایه بردار هایی که دارای ترکیبات اسید آلفاهیدروکسی هستند نیز به بهبود قسمت‌های تیره کمک می‌کنند.

2- ضد آفتاب

استفاده روزانه از ضد آفتاب که به کاهش لکه‌های تیره موجود کمک کرده و مانع ایجاد لکه‌ ای جدید می‌ شود.

3- لوسیون

استفاده از لوسیون و کرم‌ هایی که دارای فرمول خاص برای درمان لک هستند. از مارک‌ های معتبر برای درمان لکه‌ های دست و صورت استفاده کنید. این محصولات دارای ترکیبات بیرنگ کننده هیدروکینون هستند.

4- میوه و سبزیجات

خوردن مقدار کافی میوه و سیزیجات به خصوص لیمو، خیار و گوجه فرنگی که به داشتن پوستی سالم کمک می‌ کند، را فراموش نکنید. هیچ چیز مانند مواد غذایی تازه به دلیل داشتن ویتامین‌های مختلف در سلامت پوست موثر نیست.

5- استفاده هفتگی از ماسک‌ های روشن کننده

این ماسک‌ ها به تدریج به روشن شدن قسمت‌ هایی که رنگدانه‌ ها تجمع پیدا کرده‌ اند یا همان نقاط تیره کمک می‌ کنند.

راه‌های جلوگیری از لکه‌های تیره پوست

6- استفاده از روش‌ های تخصصی

تحت نظر پزشک متخصص از روش لایه برداری با دستگاه استفاده کنید. در این روش درمانی با استفاده از وکیوم و میکروکریستال‌های کوچک به آرامی لایه‌های مرده پوست برداشته شده و به کمرنگ شدن لکه‌های تیره کمک می‌شود. روش‌هایی همچون استفاده از میکرودرم آبریژن، لیزر فرکشنال و...

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف ، بهترین کلینیک تزریق چربی دراصفهان است که فرصتی ویژه را برای علاقه مندان به زیبایی فراهم خواهد کرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کلوئید چیست و چگونه درمان میشود؟کلوئید چیست و چگونه درمان میشود؟

هرگاه آسیبی به پوست برسد که موجب التهاب یا زخمی در آن شود، مكانیسم طبیعی بدن به ترمیم زخم‌ می‌ پردازد. این سیستم، اغلب دقیق عمل می‌ کند ... ادامه مطلب

خال اوتا چیست؟خال اوتا چیست؟

خال مادرزادی اوتا نوعی بد شکلی محدود ماندگار در بخشی از پوست است. خال مادرزادی اغلب از بدو تولد وجود دارد که به برخی انواع آن ماه گرفتگی نیز گفته میشود. ... ادامه مطلب

چگونه با قطع ماینوکسیدیل ریزش مو نداشته باشیم؟چگونه با قطع ماینوکسیدیل ریزش مو نداشته باشیم؟

ماینوکسیدیل، داروی بدون نسخه‌ ای است که مورد تأیید سازمان غذا و دارو است و مردان و زنان می‌ توانند از آن برای درمان ریزش مو استفاده کنند . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین