منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

لیفت صورت چیست ؟

آنچه در این مطلب میخوانید

لیفت صورت چیست ؟

جراحی پلاستیک در واقع ترکیبی از علم و هنر است. جراحی کلا علم مطلق نیست و بدلیل وجود بعضی عوامل دخیل در نتیجه نهایی (مثل پروسه ترمیم بافت) تماما در کنترل جراح یا بیمار نیست. غیر ممکن است که نتیجه را تضمین نمود. در هر حال نتیجه جراحی لیفت صورت در برخی بیماران نسبت به دیگران بیشتر قابل پیش بینی است. که این بستگی به عوامل متعددی دارد مثل وضعیت فیزیکی صورت، ضخامت و وضعیت پوست، وجود یا فقدان میزان چربی در صورت، سن نسبی پوست، تعداد و انواع چروک‌ های موجود، تاثیرات وراثتی و هورمونی و غیره. لیفت صورت با جراحی برای اصلاح شلی و افتادگی و یا چروک‌ صورت در نظر گرفته شده است.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

روش‌ های لیفت صورت

جراحی لیفت صورت
استفاده از کرم لیفت صورت
لیفتینگ صورت با مواد طبیعی
لیفت صورت با نخ بدون جراحی

انواع روش‌ های لیفت صورت

همانطور که در بالا ذکر شد، لیفتینگ صورت روش‌های مختلفی دارد که در دو گروه کلی به نام‌های لیفت صورت بدون جراحی که شامل تزریق ژل‌ ، تزریق چربی‌ ، تزریق بوتاکس ، لیفت صورت با آراف، هایفو، لیفت صورت با نخ می‌شود و لیفت صورت با جراحی که زمانی انجام می‌شود که عمق آسیب‌های پوستی زیاد شده باشد و نتوان با لیفت بدون جراحی کاری از پیش برد و عملیات جوانسازی پوست را با نتیجه مطلوب به سر انجام رساند. پس متدهای غیر جراحی اگر پیش از عمیق شدن چین و چروک‌ها و دیگر مشکلات پوستی انجام شوند می‌تواند زمان نیاز به لیفت با جراحی را به عقب بیاندازد.

لیفت صورت با هایفوتراپی

جدیدترین تکنیک لیفتینگ و رفع افتادگی عضلات صورت می‌باشد که از طریق اولتراسوند متمرکز شده انجام می‌شود. با این روش می‌توان به لایه‌های عمیق پوست صورت نفوذ کرده و با ایجاد گرما در عضلات مورد نظر، به مرور و از طریق سفت کردن پوست سبب جوانسازی آن شد.

لیفت صورت با آر اف

آر اف یا همان رادیو فرکانسی مدت‌های زیادی است که در امر زیبایی به کار می‌رود . تنها تفاوت دستگاه‌های ار اف فرکشنال جدید با نمونه‌های قدیمی در این است که می‌توان اثر پذیری را با ترکیب میکرونیدلینگ و رادیو فرکوئنسی افزایش داد؛ بدین ترتیب که میکرونیدلینگ با رفع آثار به جا مانده از آکنه، جوش و کشیدگی پوست به یکنواختی و جوانسازی صورت کمک کرده و ار اف فرکشنال از طریق تحریک پوست جهت کلاژن سازی به سفت شدن پوست صورت کمک می‌کند. این روش لیفت را می‌توان در هر سنی انجام داد و این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ار اف می‌باشد.

لیفت صورت با نخ

این روش از لیفت صورت یک تکنیک به شدت حساس می‌باشد که از طریق کشیدن پوست صورت به آرامی باعث رفع شل شدگی پوست و همینطور جوانسازی آن می‌شود. لازم به ذکر است که لیفت صورت با نخ نسبت به لیف صورت کمتر تهاجمی است به همین دلیل علاوه بر اثر بخشی بالا در پوست‌هایی با افتادگی کم‌، نسبت به لیف صورت عوارض بسیار کمتری نیز دارد به علاوه دوران نقاهت و بستری ندارد و پس از نهایتا 48 ساعت می‌توان به فعالیت‌های روزانه و اجتماعی بازگشت و معمولا جای اسکار از خود باقی نخواهد گذاشت‌، چرا که در آن از برش‌های بزرگ استفاده نمی‌شود.

بهترین لیفت صورت در اصفهان

لیفتینگ صورت با تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی از محبوب‌ترین روش‌های لیفتینگ بدون جراحی می‌باشد چرا که خطری ندارد و لازم به بستری شدن پس از بوتاکس نمی‌باشد‌. پس از تزریق بوتاکس می‌توان از بین رفتن چین و چروک‌ های اطراف چشم‌، گردن‌، خط اخم و همینطور خطوط چین و چروک‌های سطحی پیشانی به خوبی مشاهده نمود. البته باید در نظر داشت که لیفت با بوتاکس یک روش موقتی است و معمولا 6 ماه دوام دارد‌، اما با این وجود بوتاکس بهترین روش برای پیشگیری از عمیق شدن چین و چروک‌های سطحی به شمار می‌رود.

لیفت صورت با تزریق ژل

از طریق تزریق ژل می‌توان ناهمواری‌های صورت را پر کرد و بدینوسیله چین و چروک‌ها را برطرف کرد و به ظاهری جوان‌ تر دست یافت‌، به همین دلیل می‌توان این روش را یکی از روش‌های لیفت صورت در نظر گرفت‌. علاوه بر این می‌توان با تزریق ژل به لب و یا گونه آنها را برجسته کرد و به چهره شادابی بخشید.

لیفت صورت با تزریق چربی

تزریق چربی یا گرافت به روشی از لیفت صورت می‌گویند که فیلر به کار برده شده در آن که قرار است به پوست صورت تزریق شود در واقع بافت‌های چربی بدن خود فرد می‌باشد، به همین دلیل نسبت به روش قبلی عوارضی کمتری داشته و نتایج بهتر و دائم‌تری درقوام یافتن و جوانسازی پوست حاصل می‌کند. با تزریق چربی می‌توان علاوه بر سفت شدن پوست‌، حجم از دست رفته بافت ناشی از پیری را تا حدودی جبران کرد‌، این موردی است که از عهده جراحی لیفت صورت به تنهایی بر نمی‌آید.

لیفت صورت با جراحی

کلیه روش‌های بدون جراحی به صورت سرپایی و بدون بی‌هوشی انجام می‌شود اما از نظر نتیجه روش جراحی نتیجه مطلوب‌تری خواهد داشت.

در لیفتینگ صورت با جراحی‌، صورت شخص از آنچه که هست ۵ تا ۱۰ سال جوان‌تر می‌شود‌. عمل لیفت صورت و یا کشش پوست صورت معمولاً در افرادی با سنین ۶۰-۴۰ سال انجام می‌شود .
البته این عمل در هر سنی قابل اجرا بوده‌. به شکل کلی در عمل لیفتینگ صورت چربی‌های اضافی برداشته می‌شود، عضلات زیرین سفت می‌شود و پوست صورت و گردن نیز کشیده خواهد شد که تمامی این کارها نشانه‌های افزایش سن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

کلینیک زیبایی صدف اصفهان ، همراه با تیم حرفه‌ای و پزشکان مجرب جهت انجام خدمات لیزر جای جوش در خدمت همه شما عزیزان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهدی اشرفی [ 1400-02-17 ]
سلام جهت کاشت مو و یا پروتز مو و همچنین لیفت صورت راهنمایی میخوام ممنون ۰۹۱۳۸۰۰۱۳۵۱

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اسکلروتراپی برای درمان عروق واریسی صورتاسکلروتراپی برای درمان عروق واریسی صورت

رگ‌ های واریسی و رگ ‌های عنکبوتی روی صورت، رگ‌ های خونی متسع یا بزرگ ‌شده ی هستند که درست در زیر سطح پوست ایجاد می شوند، در نتیجه رگ‌ ها حالت تار مان ... ادامه مطلب

علت خارش پوست صورت و بدنعلت خارش پوست صورت و بدن

خارش پوست که به آن پروریت نیز می‌ گویند، یک حس آزاردهنده و ناخوشایند است و علل احتمالی خارش پوست عبارتند از بیماری‌ های داخلی و پوستی بیمار ... ادامه مطلب

آبله مرغان چیست و چگونه درمان می شود؟آبله مرغان چیست و چگونه درمان می شود؟

آبله مرغان نوعی بیماری بسیار واگیردار و خفیف و از معروف ترین بیماری های شایع کودکان است که در اثر عفونت اولیه ویروس واریسلا زوستر ایجاد می شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین