منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

لیفت مژه

آنچه در این مطلب میخوانید

لیفت مژه چگونه انجام می‌ شود؟

متخصصانی که کار لیفت انجام می‌دهند، قبل از شروع کار ازشما درباره‌ی عادات و سلایقش درزمینه آرایش مژه، سؤالاتی می‌کنند. مثلا اینکه آیا هر روز از ریمل استفاده می‌کنید؟ آرایش مژه‌های‌تان بیشتر رو به بالا و سمت ابرو‌ها است یا دوست دارید که مژه‌ها حالت حجیم‌تری داشته باشند؟ بنا به این پاسخ‌ها است که متخصصان کلینیک صدف، اندازه فر و ابزار‌های مناسب را انتخاب می‌کنند.
متخصصان، ابتدا مژه‌ها را از مواد آرایشی تمیز کرده و مژه‌های پایین و بالا را از هم جدا می‌کنند.
سپس مژه‌های بالایی با یک لایه‌ ی سیلیکونی و با چسبی مخصوص (مثل چسب لازم برای چسباندن مژه مصنوعی) به پوست پشت چشم چسبانده می‌شود.

ماندگاری لیفت مژه چقدر است؟

بنا به نوع مژه‌های هر فرد، ماندگاری لیفت مژه ممکن است متفاوت باشد. ماندگاری لیفت مژه معمولا ۶ تا ۸ هفته است و پس از این مدت شما باید مجددا لیفت مژه را انجام دهید.

نکات مهم برای لیفت مژه

۲۴ ساعت بعد از انجام لیفت مژه شما می‌توانید مژه‌های خود را مثل قبل آرایش کنید. البته دیگر نیازی به استفاده از فرمژه ندارید و از این لحاظ راحت هستید!
همچنین می‌توانید مژه‌های خود را رنگ کنید تا دیگر نیازی به استفاده‌ی مداوم از ریمل هم نداشته باشید. رنگ روی مژه‌ی شما حدودا ۳ هفته ماندگاری خواهد داشت.
در روش لیفت مژه به دلیل به کاربردن مواد و لوسیون‌های مغذی ریشه و پیاز مو‌ها تقویت شده و باعث تقویت مژه‌های شما خواهد شد.
یکی از مزایای مهم این روش این است که مژه‌ها حتی پس از خواب هم حالت خود را حفظ می‌کنند.
در لیفت مژه دیگر مژه‌های مصنوعی ندارید بلکه همان مژه‌های طبیعی خودتان است که مانند مژه‌ های مصنوعی بلند و خوش‌ حالت شده‌ اند.

به نکاتی درباره آرایش مژه‌های لیفت‌ شده دقت کنید

اگر هر روز از ریمل استفاده می‌کنید، نیازی به رنگ کردن مژه‌ وجود ندارد، اما برای کسانی که هر روز آرایش نمی‌کنند یا در سفر هستند، رنگ کردن مژه‌ها باعث حجیم‌تر و تیره‌تر شدن آنها می‌شود. ماندگاری رنگ روی مژه حدودا سه هفته است. در ۲۴ ساعت اولیه انجام لیفت نباید از هیچ ماده آرایشی برای مژه‌ها استفاده کنید. علاوه بر پرهیز از آرایش، مژه‌ها را مرطوب نکنید، از بخار (مثلا بخار حمام) دور نگه دارید و اجازه نفوذ هیچ‌گونه رطوبت را به آنها ندهید.
روش‌های دیگر زیباسازی مژه مانند اکستنشن نیاز به مراقبت بسیار دارند. مثلا باید با زاویه‌ای خاص بخوابید، صورت‌تان را با دقت بشویید، در آرایش کردن دقت کنید و… اما با وجود لیفت، دیگر نیازی به مراقبت‌های ویژه نیست. خیلی ساده، صبح‌ ها از خواب برخیزید، صورت‌تان را بشویید، ریمل بزنید و به کارهایتان برسید. اما بهتر است که شب‌ها از نرم‌کننده بهره ببرید و مژه‌هایتان را با روغن نارگیل یا روغن‌های مخصوص مرطوب کنید. نرم نگه داشتن و تغذیه مناسب مژه‌ها تنها کاری است که می‌توانید برای تقویت آن انجام بدهید و نیازی به رسیدگی‌ های دیگر نیست. لیفت مژه واقعا به مراقبت خاصی نیاز ندارد. با لیفت مژه از آرایش بی‌نیاز می‌شوید و اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید از انواع ریمل‌های حجم‌دهنده و بلندکننده و… استفاده کنید. مطمئن باشید که همه از مژه‌های زیبا و طبیعی‌تان تعریف خواهند کرد.

لیفت مژه در اصفهان

فرمژه یا لیفت؛ گزینه بهتر را انتخاب کن

لیفت مژه عملی است که نیاز به هیچ دستگاه، وسیله، ماده مصنوعی و… ندارد. بنابراین با روشی آسان می‌توانید مژه‌هایی بلند و زیبا داشته باشید که هفته‌ها برای‌تان دوام خواهند داشت و می‌توانید آن را بعد از حدود ۸ هفته مجددا تمدید کنید. همان‌طور که پیش‌تر هم عنوان شد، در لیفت کردن از محلول‌ها و مواد کراتینه هم برای پرحجم کردن مژه‌ها استفاده می‌شود. با تکرار لیفت طی چند ماه تقریبا حالت مژه‌هایتان به شکل دلخواهی درمی‌آید.
مانند هر کار دیگری در زمینه آرایش و پیرایش، لیفت مژه هم می‌تواند همراه با خطرات و مشکلاتی باشد. پس لازم است نکات مراقبتی و بهداشتی را به‌خوبی رعایت کنید. اگر شخصی که این کار را برای‌تان انجام می‌دهد و مهارت کافی نداشته باشد، احتمال ایجاد مشکل بیشتر خواهد شد.

با عوارض جانبی لیفت مژه آشنا بشوید

ازآنجایی‌که لیفت مژه کار تقریبا جدید و تازه‌ای است، هنوز عوارض جانبی ناشی از آن چندان مشخص نشده‌اند. گزارشات و مطالعاتی در این زمینه صورت گرفته است. تحریک پوست، بزرگ‌ ترین عارضه جانبی لیفت است. استفاده از پَدهای محافظ در حین چسب‌کاری کافی نیست و سرایت چسب به پوست مشکلاتی ایجاد می‌کند. اگر سابقه خشکی چشم و حساسیت پوست و چشم داشته باشید، امکان دارد که مواد شیمیایی محلول‌ها و لوسیون‌ ها آزارتان بدهد.

عوارض جانبی محلول‌ ها به قرار زیر است

تاول
تحریک پوست
قرمزی پوست صورت
خشکی چشم
جمع شدن آب در چشم
التهاب
شکنندگی بیشتر مژه‌ها
اگر سابقه مشکلات پوستی یا چشمی خاصی دارید، موادی که در لیفت استفاده می‌شوند باعث حساسیت خواهند شد. مشکلات و واکنش‌هایی نظیر
حساسیت چشمی
عفونت چشم
حساسیت پوستی
گل مژه
اگر محلولی که هنگام لیفت استفاده می‌شود به درون چشم برود، امکان ایجاد آزردگی شدید، زخم شدن و سوزش چشم وجود خواهد داشت. با مالیدن چشم‌ها هم احتمال خراش قرنیه یا ضرب دیدن چشم پیش می‌آید. به‌طور کلی، هم محلول می‌تواند به شما آسیب بزند و هم مرکزی که کارش را به‌خوبی بلد نیست. یادتان باشد که محلول‌ها و مواد شیمیایی نامناسب می‌توانند موجب از دست دادن موقتی مژه‌های شما شود

مراقبت‌ های بعد از لیفت مژه

۲۴ ساعت اول بعد از لیفت مژه بسیار حیاتی است و مراقبت‌های خاصی دارد. در این مدت، نباید از ریمل استفاده کنید. خیس کردن و حتی رسیدن بخار به مژه یا هر نوع رطوبت دیگر، ممنوع است

اینستاگرام کلینیک صدف
به غیر از ۲۴ ساعت اول، لیفت مژه به مراقبت‌های خاصی نیاز ندارد. فقط می‌توانید از انواع روغن‌ها و سرم‌های مراقبتی برای تقویت مژه‌های خود استفاده کنید.

کلینیک صدف با یکی از مجهزترین مراکز پوست و مو اصفهان در محیطی آرام آماده بهترین خدمات در زمینه مزوتراپی و کاشت ابرو می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :صبا کمال نژاد [ 1402-07-30 ]
لیفت مژه برای مژه های بلندو پرپشت خیلی عالیه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علت و روشهای درمان اگزمای دستعلت و روشهای درمان اگزمای دست

گزمای دست که درماتیت دست نیز نامیده می شود، یک بیماری التهابی پوستی است که بثورات متورم، خارش دار، پوسته پوسته و تغییر رنگ داده روی پوست ایجاد می کند ... ادامه مطلب

منگوله پوستی یا زائده گوشتی (اسکین تگ) چیست؟منگوله پوستی یا زائده گوشتی (اسکین تگ) چیست؟

اسکین تگ یا همان منگوله های پوستی، نوعی زائده پوستی خوش خیم و اکثراً بدون درد هستند که شبیه یک آویز با منگوله کوچک در سطح پوست ظاهر می شوند ... ادامه مطلب

مقایسه مزوتراپی و پی آر پی مومقایسه مزوتراپی و پی آر پی مو

یکی از فاکتورهایی که به شدت در زیبایی فرد تاثیر گذاراست پرپشتی و خوش حالت بودن مو است . برای درمان کم پشتی مو ، ریزش مو و جلوگیری از طاسی روش های مختلفی وجود دارد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین