منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / انواع لیفت / لیفت ابرو چگونه انجام می شود

لیفت ابرو چگونه انجام می شود

آنچه در این مطلب میخوانید

ممکن است زیبایی پوست انسان از زیبایی لباس و دیگر چیزهای او مهم‌تر باشد. در واقع، مد هم دقیقا برای این کار است. اما در مورد افرادی که دارای صورتی زیبا هستند تغییرات زیادی انجام نمی‌شود. آرایش به عنوان تغییرات جزئی برای کمک به زیبایی صورت افراد، انجام می‌شود. زیبایی صورت را نمی‌توان به راحتی تغییر داد و این موضوع مستقیم به زندگی اجتماعی افراد وابسته است. برای این منظور، درباره ابروها اطلاعاتی را ارائه خواهیم کرد. اطلاعاتی در مورد راه حل‌ هایی برای افرادی که از فرم ابروهای خود راضی نیستند، آخرین اقدامات زیبایی شناختی در مورد ابرو و راه حل‌هایی برای افرادی که ابروهای نازک و یا ضخیم دارند خواهیم داد.

آدرس صفحه اینستاگرام

لیفت ابرو چیست؟

افراد برای ایجاد تعادل در صورت، تغییر چهره و درشت‌تر و بازتر شدن چشم‌ها در ابروهای خود مداخله می‌کنند. در اکثر موارد برای تغییر حالت ابروهای زنان و شکل‌دادن به آن‌ها، آرایشگران اقدام به انجام برخی کارها مانند تاتو و میکرونیدلینگ ابرو می‌کنند. در سال‌های اخیر، مطابق با روند تغییرات زیبایی، مردان نیز در ابروهای خود تغییراتی ایجاد می‌کنند. البته هرکس که به زیبایی ظاهر خود اهمیت می‌دهد، می‌تواند در صورت خود تغییراتی اعمال کند. توصیه می‌شود که این تغییرات توسط متخصص و با روش های مناسب انجام شود.

با گذشت زمان عضلات پیشانی در اثر سن و گرانش زمین شروع به ضعیف و شل شدن می‌کنند و در نتیجه باعث افتادگی ابرو می‌شوند. این وضعیت، چهره افراد را دائما به صورت خسته و بی‌حال نشان می‌دهد. از طرف دیگر، سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می‌شود. بنابراین، برای از بین‌بردن این سایه و ایجاد چهره‌ای جوان و روشن از لیفت ابرو استفاده می‌شود. لیفت ابرو با توجه به سن، برای از بین بردن خطوط پیشانی و خطوط عمیق بین دو ابرو انجام می‌شود. چون این تغییرات باعث شل شدن بافت پیشانی و افتادگی ابروها می‌شود، با لیفت ابرو هم ابروها فرم یکسان و جدید می‌گیرند و هم چروک پیشانی حذف شده و باعث جوان‌تر شدن صورت می‌شود.

چه افرادی نیاز به لیفت ابرو دارند؟

افرادی که ابروهای افتاده دارند
کسانی که خطوط عمیق در پیشانی دارند
کسانی که خطوط عمیق بین دو ابرو دارند
افراد جوان و میانسال نیز می‌توانند لیفت ابرو انجام دهند.

بهترین لیفت ابرو در اصفهان
لیفت ابرو چگونه انجام می‌ شود؟

با لیفت ابرو، کاهش چین و چروک‌ های افقی در پیشانی، به دست آوردن خط طبیعی ابرو و سفت کردن عضلات سست ابرو انجام می‌شود. با استفاده از این روش، افراد از صورت خسته، عصبانی و جدی خلاص می‌شوند و چهره‌ای جوان و شاداب به دست می‌آورند. لیفت ابرو بدون جراحی یا با جراحی در کلینیک صدف انجام می‌شود. لیفت ابرو با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. این روش‌ها عبارتند از: لیفت ابرو با نخ، لیفت ابرو با جراحی

لیفت ابرو با نخ

فرایند لیفت ابرو با نخ به منظور رفع افتادگی ابرو انجام می‌شود. در این روش، هم از داخل موها و هم از روی ابرو، در مجموع از هر دو نقطه می‌توان این کار را انجام داد. با کمک نخ‌هایی که با بدن سازگار است و واکنش‌های آلرژیک را نشان نمی‌دهد از دو نقطه گفته شده با سوزن و نخ، لیفت ابرو انجام می‌شود. این روش بسیار ساده و موثر است. با بی‌حسی موضعی انجام شده می‌شود. لیفت ابرو با نخ ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. ماندگاری آن بیشتر است. کسانی که لیفت ابرو انجام داده‌اند می‌توانند تا ۲۰ ماه، نتایج لیفت ابرو را داشته باشند.

خطرهای لیفت ابرو با نخ

در تکنیک لیفت ابرو با نخ، ممکن است قسمت مورد استفاده به خوبی تمیز نشده و باعث ایجاد التهاب شود. به منظور پیشگیری از التهاب و عفونت حتما برای درمان به یک کلینیک زیبایی حرفه‌ای مراجعه شود. در عین حال، با توجه به سن فرد، ممکن است ابروهای لیفت شده در مدت زمان کوتاه به حالت قبلی بازگشته و نیاز به تمدید داشته باشد.


ماندگاری لیفت ابرو

چهره فرد بعد از لیفت تغییر بسیار زیادی می‌کند. افتادگی ابروها چهره افراد را خشن، خسته و پیر نشان می‌دهد. بعد از لیفت ابرو با روش‌های مختلف چهره افراد جوان‌ تر می‌شود. لیفت ابرو و کشیدن پوست پیشانی در افراد مسن باعث می‌شود که فرد تقریبا ۱۵ سال جوان‌تر به نظر برسد.

برای بهره گیری از بهترین خدمات زیبایی مانند کاشت مو در اصفهان می‌ توانید به کلینیک صدف مراجعه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :الناز زارع [ 1400-03-05 ]
سلام هزینه لیفت ابرو با نخ چقدر است؟

معصومه دهخدا [ 1399-10-08 ]
سلام میخوام عمل کشیدن ابرو ازشقیقه انجام بدم هزینه اش چقدره؟ زمانیکه این عمل را انجام میدم پلکم دیگه نیازبه چیدن نداره؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رفع اسکار سوختگی با چه روشهایی انجام میشود؟رفع اسکار سوختگی با چه روشهایی انجام میشود؟

اسکار سوختگی در صورت و بدن با روشهای مختلفی قابل درمان است انتخاب روش بر اساس عمق اسکار وسعت آن روی پوست و میزان تیرگی آن توسط متخصص پوست صورت می‌ گیرد. ... ادامه مطلب

مزوتراپی چیست و عوارض آن کدام است؟مزوتراپی چیست و عوارض آن کدام است؟

مزوتراپی روش تزریق غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است ، و برای درمان ریزش مو، چاقی موضعی، تسکین درد و . . . می‌ باشد. ... ادامه مطلب

آیا لیزر موهای زائد حین مصرف راکوتان امکان پذیر است؟آیا لیزر موهای زائد حین مصرف راکوتان امکان پذیر است؟

لیزر موهای زائد یکی از بهترین راه ها برای از بین رفتن موهای زائد است. این روش باید در کلینیک های معتبر و زیر نظر پزشکان متخصص در این زمینه انجام شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین