منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / مزایای الکس سرد کوانتا برای لیزر موهای زائد

مزایای الکس سرد کوانتا برای لیزر موهای زائد

آنچه در این مطلب میخوانید

الکساندرایت کوانتا (الکس سرد)

الکس سرد Alex Cutera پیشرفته‌ ترین دستگاه لیزر می‌باشد که بدون آسیب و عوارض باعث رفع دائمی موهای بدن می‌شود‌. تفاوت‌های ویژه‌ ی این دستگاه نسبت به دستگاه‌های لیزر دیگر باعث شده تا موجی از مراجعین به سمت این دستگاه گرایش داشته باشند.

آدرس صفحه اینستاگرام

لیزر موهای زائد با الکس سرد

از مزیت بارز الکساندرایت کوانتا می‌توان به اثر بخش بودن آن در کمترین جلسات می‌باشد، اکثر اشخاصی که از لیزر الکس سرد استفاده کرده‌اند به میزان 95 درصد از، از بین بردن موهای زائد بدن خود راضی بوده اند ،الکس سرد دارای طول موج 755nm و پالس واقعی 1064nm است‌، از دیگر مزیت‌های بارز الکس سرد می‌توان به کوتاه بودن تعداد جلسات درمان اشاره کرد.

ليزر الکس کوانتا

با ارائه دستگاه الکس سرد تحول عظیمی در عرضه لیزر موهای زائد ایجاد شد‌، زیرا این دستگاه در کم‌ترین جلسات ممکن بیشترین نتیجه را به فرد ارائه می‌نماید، همچنین این دستگاه محدودیتی در رنگ و جنس پوست نخواهد داشت و البته این دستگاه بدون ایجاد سوختگی و کرکی نمودن موها تمامی موهای سطح پوست را از بین می‌برد‌، این دستگاه برای حساس‌ترین نقاط بدن نیز کاربرد داشته و می‌تواند نتایج بسیار درخشانی در اولین جلسات درمان نشان دهد . از مشکلاتی که اغلب دستگاه‌ های لیزر موهای زائد دارند عبارتند از:

دردناک بودن درمان
سوختگی‌های شدید و ایجاد لک‌های قهوه‌ای مقاوم
تعداد زياد جلسات درمان
از بين نرفتن كامل و فقط کرکی شدن موها
عدم قابلیت درمان بر روی پوست‌هاى تيره
عدم قابليت استفاده از لیزر در پوست‌های برنزه شده
كمپاني‌هاى بزرگ و معتبر سازنده دستگاه‌هاى ليزر هميشه در تلاشند كه در ساخت دستگاه‌هاى جديدتر عيوب و كاستى‌هاى دستگاه‌هاى پيشين را برطرف كرده و بيشتر به نيازهاى بيماران و پزشكان توجه كنند . لیزر در این سیستم به صورت منحصر به فرد، قابلیت درمان برروی پوست‌های برنزه که این روز‌ها بسیار مد شده است را فراهم نموده است.
پس از اینکه در رابطه با دستگاه لیزر الکس کوانتا آشنایی کاملی پیدا کردید مسئله‌ای که ذهن بیماران را به خود مشغول می‌کند این است که استفاده از این دستگاه چه مزایایی را می‌تواند نسبت به دیگر لیزرها با خود به همراه داشته باشد. برای اینکه بتوانید آگاهی بیشتری در این زمینه داشته باشید برخی از این مزایا را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

لیزر الکس سرد در اصفهان

مزایای لیزر الکساندرایت کوانتا

حداقل درد

با اینکه لیزر الکساندرایت بهترین نوع لیزر موی زائد است ولی اکثر بیماران از درد حین لیزر شاکی هستند. مزیت بزرگ دستگاه الکساندرایت کوانتا کم درد بودن و به عقیده برخی بیماران بدون درد بودن لیزر است. علل بی‌درد بودن دستگاه الکساندرایت کوانتا عبارتند از:

سیستم خنک کنندگی قوی و جدید

در این دستگاه، هندپیس نقش خنک کنندگی دارد. هندپیس دستگاه با تماس مستقیم با پوست کاملا پوست را خنک می‌کند. فلذا محل لیز، قبل، حین و بعد از تابش نور لیزر سرد شده و باعث کاهش احساس درد می‌شود. در برخی از دستگاه‌ها از جریان هوای سرد به عنوان خنک کننده استفاده می‌شود که در این حالت پوست به اندازه کافی خنک نمی‌شود و در نتیجه مشکلاتی از قبیل درد زیاد و گاهی سوختگی را به همراه دارد. همچنین در مواردی‌ که ناحیه مورد لیزر صورت بیمار باشد این جریان هوای سرد باعث نارضایتی بیمار و تداخل با تنفس بیمار می‌شود. در برخی از دستگاه‌ها ، از پا شیدن ماده‌ای با دمای پایین بر روی پوست جهت خنک کردن آن استفاده می‌شود که گاهی این پاشیدن دقیقا در محل تابش نور لیزر انجام نمی‌شود که باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل درد زیاد و سوختگی می‌شود.

استفاده از انرژی کمتر لیزر

در دستگاه الکساندرایت کوانتا هندپیس دستگاه دقیقا با پوست مماس می‌شود و از پراکندگی نور لیزر و هرز رفتن آن جلوگیری کرده و در نتیجه نور لیزر با تمام قدرت به فولیکول مو می‌رسد‌. همین امر باعث می‌شود که حین انجام کار بتوان از انرژی کمتر دستگاه استفاده کرد که این خود عامل مهمی در کاهش درد لیزر می‌باشد.

عدم ایجاد سوختگی

سیستم خنک کنندگی قوی و استفاده از انرژی لیزر کمتر، باعث می‌شود که در درمان موی زائد با دستگاه الکساندرایت (‌الکس سرد)، سوختگی و لک‌های قهوه‌ای ایجاد نشود. به این ترتیب هیچ مشکل پوستی ایجاد نخواهد شد.

کاهش تعداد جلسات درمان

با توجه به اینکه در دستگاه الکساندرایت (‌الکس سرد) از حداکثر انرژی لیزر استفاده می‌شود‌، تعداد جلسات درمان نسبت به سایر دستگاه‌های الکساندرایت کاهش می‌یابد. به طوری که طی 3 تا 5 جلسه‌، هشتاد درصد موهای بدن به طور کامل و بدون عود از بین می‌روند. در واقع نور ساطع شده از این لیزر بدون اینکه به پوست آسیبی وارد کند خود را به فولیکول‌های مو می‌رساند و آنها را سوزانده و به طور کلی ریشه مو را از بین می‌برد. بطوری که در کمترین زمان افراد را به نتیجه دلخواه می‌رساند.

موثر بودن لیزر بر روی موهای کرکی

اکثر لیزر‌های موجود فقط موهای ضخیم را از بین می‌برند‌. این در حالی است که دستگاه کوانتا جهت درمان موهای کرکی به خوبی اثر می‌کند.از این قابلیت دستگاه می‌توان برای درمان موهایی که بعلت درمان نادرست با سایر دستگاه‌های لیزر مثل IPL و دایود کرکی شده‌اند‌، نیزبهره گرفت.

قابلیت انجام لیزر بر روی همه انواع پوست

با توجه به تکنولوژی استفاده شده در دستگاه کوانتا از پوست روشن تا تیره را می‌توان با این دستگاه لیزر کرد.

قابلیت انجام لیزر بر روی پوست‌های برنز شده

تنها دستگاه لیزر موی زائد مجاز در پوست‌های برنز شده با سولاریوم یا آفتاب در دنیا‌، لیزر کوانتا است.

عدم نیاز به استفاده از کرم‌ های ترمیم کننده گران قیمت بعد از لیزر

با توجه به سیستم خنک کنندگی قوی دستگاه الکس سرد کوترا‌، میزان التهاب ایجاد شده بعد از لیزر بسیار جزئی و اندک می‌باشد در نتیجه بیمار نیازی به استفاده از کرم‌های ترمیم کننده گران قیمت ندارد. با توجه به مطالب مذکور در بالا‌، در حال حاضر دستگاه الکساندرایت کوانتا جدیدترین تکنولوژی لیزر موی‌ زائد با کمترین درد و بیشترین اثر می‌باشد.

پیلینگ صورت یا همان لایه‌ برداری به عملی گفته می‌شود که لایه سطحی پوست به طریقی برداشته شود. کلینیک صدف اصفهان یکی مجهزترین مراکز لایه‌ برداری پوست در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ترکیبات مزوتراپی صورت کدامند؟ترکیبات مزوتراپی صورت کدامند؟

جوانسازی و تقویت پوست از طریق استفاده از فرایند‌ های زیبایی متعددی قابل دست‌ یابی است. مزوتراپی صورت یکی از فرایند‌های غیرتهاجمی در این زمینه است. ... ادامه مطلب

درمان چین و چروک اطراف چشمدرمان چین و چروک اطراف چشم

جوانسازی پوست دور چشم به درمان‌ های مختلفی اشاره دارد که به منظور صاف کردن چین و چروک‌ های اطراف چشم ، درمان پف پلک و گودی زیر چشم انجام می شود ... ادامه مطلب

بررسی انواع مزوژل جوانسازی و بهبود پوستبررسی انواع مزوژل جوانسازی و بهبود پوست

مزوژل یکی از درمان های مؤثر چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در صورت است. در این شیوه درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی استفاده می شود تا ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین