منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / نکات مهم درباره لیزر موهای زائد

نکات مهم درباره لیزر موهای زائد

آنچه در این مطلب میخوانید

فقط می‌ توانید از شیو کردن استفاده کنید

اگر قصد لیزر موهای زائد خود را دارید نیازی نیست مانند روش‌های دیگر بگذارید موهای بدنتان بلند شوند تا بتوان لیزر کرد فقط باید قبل از مراجعه بدنتان را با تیغ بتراشید. اما اگر به تازگی برای از بین بردن موهای بدنتان از وکس یا اپیلاسیون استفاده کرده‌ اید، در حال حاضر نمی‌ توانید از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده کنید. لیزر برای از بین بردن اساسی موها به وجود فولیکول نیاز دارد و در وکس و اپیلاسیون و روش‌های مشابه به دلیل از بین بردن موها از ریشه، فولیکول‌ های مو نیز از بین می‌رود. برای انجام لیزر حتما ۲۴ ساعت قبل بدن خود را با تیغ اصلاح کنید.

صفحه اینستاگرام صدف کلینیک

نکته قابل توجه بعدی این که قبل از شروع درمان با لیزر و همچنین در طول پروسه درمان و وقفه‌های بین دو جلسه لیزر به هیچ عنوان از اپیلاسیون، وکس، الکترولایز و روش‌های مشابه دیگر که می‌تواند موجب گردد مو از ریشه بیرون بیاید استفاده نکنید. استفاده از تیغ و شیو کردن در این پروسه هیچ مشکلی ندارد. در پروسه درمان اجازه دهید ریزش موهای بدنتان به صورت طبیعی اتفاق بیافتد و از دستکاری آن با روش‌ها و ترفند‌های مختلف پرهیز کنید.

قرار نیست لیزر موهای زائد جادو ‌کند

در روش لیزر موهای زائد از یک لیزر آرایشی و بهداشتی بهره ‌گرفته می‌شود که به گونه‌ای تنظیم شده است تا بخش مورد نظر از پوست و موی شما اثر خود را بگذارد.

وقتی از لیزر موهای زائد استفاده می‌کنید اشعه‌ های آن مستقیما بر روی فولیکول‌ های مو اثر خواهد گذاشت و موهای زائدتان را از ریشه از بین‌ می‌برند و از رشد مجدد آن‌ها جلوگیری خواهد کرد. پس باید کار در مدت زمان مشخصی انجام شود

دوری از آفتاب و خداحافظی با سولاریوم و اسپری برنزه کننده

توجه داشته باشید که حداقل 1 ماه قبل از شروع روند درمانی رفع موهای زائد نباید در معرض شدید نور آفتاب قرار بگیرید پس حمام آفتاب و برنزه کردن و استخرهای روباز تا اطلاع ثانوی ممنوع است. به همین جهت بهترین زمان در پاییز و زمستان و همچنین اوایل بهار است که خورشید کمترین اثرگذاری را دارد پس برای داشتن پوستی نرم و لطیف در فصل تابستان زودتر دست به کار شوید تا بتوانید از تابستان با پوستی بدون مو لذت ببرند. لیزر و برنزه بودن پوست به هیچ عنوان با هم سازگاری ندارند پس دقت کنید و به خود و پوستتان خیانت نکنید.

حتما برای تشخیص نوع پوست به پزشک متخصص مراجعه کنید

یک حقیقت مهم و اساسی درباره لیزر این است که اثرگذاری لیزر بر روی پوست و موهای مختلف یکسان نیست. رنگ پوست، جنس و ماهیت پوست و جنس موی بدن شما در نتیجه‌گیری از درمان با لیزر بسیار موثر است (به طور مثال لیزر موهای زائد در افرادی که پوست آنها اروپایی است با افرادی که ژن آسیای دور را دارند بسیار متفاوت است و برای هر کدام نیاز به دستگاه و تعداد دفعات لیزر مخصوص است). به همین خاطر پزشکان کلینیک صدف اصفهان در جلسه اول نوع پوست شما را تشخیص می‌دهد تا در طول درمان بهترین نتایج جاصل گردد.

هر جلسه بین ۲۰ دقیقه تا یک ساعت زمان خواهد ‌برد

با توجه به این مساله که کدام ناحیه از بدن تحت درمان لیزر قرار خواهد گرفت زمان انجام لیزر موهای زائد متفاوت خواهد بود به طور مثال قسمت‌هایی مانند صورت، زیربغل یا بیکینی زمان کمی نیاز دارد اما در سایر اعضا مانند پا، کل بدن ، لیزر مردان و امثال آن زمان زیادتری خواهد برد.

لیزر موهای زائد جادو نمی‌ کند

این روش درمانی از یک لیزر آرایشی و بهداشتی بهره می‌برد که به گونه‌ای تنظیم شده است تا در پوست و موی شما اثر بگذارد. به هنگام استفاده از لیزر، اشعه‌های آن مستقیما بر روی فولیکول‌های مو اثر می‌گذارند و آن‌ها را از ریشه از بین‌می برند و از رشد مجدد آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

لیزر موهای زائد در جلسه اول پوست بدن شما را همچون ابریشم لطیف نمی‌ کند

خیلی از شماها تصور می‌کنید که با یک جلسه درمان کار شما تمام است اما سخت در اشتباهید! اما متخصصین کلینیک پوست و مو کلینیک صدف اصفهان به شما می‌گویند که برای رسیدن به نتیجه مطلوب شما حداقل به 6 جلسه لیزر درمانی نیاز دارید.

نکات مهم لیزر موهای زائد در اصفهان

در یک جلسه نمی‌ توان کل بدن را لیزر کرد

تقریبا می‌توان گفت لیزر کل بدن در یک جلسه دروغی بزرگ است‌. همان طور که در نکته قبلی عنوان شد بدن شما در هر جلسه میزان محدودی اشعه لیزر را می‌تواند تحمل کند و بپذیرد پس در هر جلسه لیزر شما تنها این امکان را دارید که چند قسمت از بدن خود را لیزر کنید.

اگر می‌ خواهید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید باید ثابت قدم باشید

یک نکته اساسی که نباید هرگز فراموش کنید این است که فولیکول‌های موی شما در حال رشد هستند و بهترین فاصله زمانی بین هر دو جلسه لیزر باید حدود ۴ تا ۶ هفته باشدکه در این پروسه زمانی امکان رشد موهای جدید فراهم شده باشد و همچنین موهای مرده نیز می‌میرند و از بین می‌روند.

کلینیک صدف در اصفهان با کادر پزشکی متخصص و مجرب به همراه جدیدترین تجهیزات زیبایی، آماده ارائه خدمات در زمینه مزوتراپی مو ، به مراجعه کنندگان گرامی می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نسیم [ 1402-08-01 ]
من سه جلسه هست که تو مرکز شما برای لیزر موهای زائد میام و خیلی راضیم دستگاهتون واقعا اثر بخش بوده

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مقایسه جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت و هایفوتراپیمقایسه جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت و هایفوتراپی

پوست بر اثر استرس و اضطراب، غذای بد، عوامل وراثتی، عدم مراقبت صحیح، تغییر وزن، افزایش سن، بارداری، بیماری‌های زمینه‌ای و غیره آسیب‌ می‌ بیند و ... ادامه مطلب

رفع افتادگی بینی با تزریق ژلرفع افتادگی بینی با تزریق ژل

اگر در فکر ایجاد تغییرات جزئی، با هزینه کم و بدون نیاز به جراحی در چهره خود هستید؛ شاید لیفت غیرجراحی بینی یکی از مناسب ترین گزینه ها باشد. ... ادامه مطلب

آیا رفع ضایعات رنگی پوست امکان پذیر است؟آیا رفع ضایعات رنگی پوست امکان پذیر است؟

ضایعات رنگی پوست مانند کک و مک، خال‌های سطحی، لکه‌های بارداری و جای زخم از جمله مشکلات شایع پوستی هستند. درمان ضایعات رنگدانه ای پوست در کلینیک صدف اصفهان، توسط متخصص پوست انجام می‌پذیرد ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین