منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

تزریق ژل زیر چشم

آنچه در این مطلب میخوانید

گودی زیر چشم که به دلایل ارثی، از بین رفتن بافت پوست یا در اثر لاغری‌های شدید ایجاد می‌شود، از رایج‌ترین عوارض پوستی مراجعه کنندگان به متخصص پوست می‌باشد . ژل‌ ها می‌توانند باعث آبرسانی پوست شده و با تولید کلاژن موجب بهبود کیفیت وضعیت پوست شوند.

صفحه اینستاگرام

در عارضه‌ی گودی با از بین رفتن بافت زیر چشم‌، کرم‌های دور چشمی تاثیری در درمان آن نداشته و تنها از طریق جبران بافت از دست رفته می‌توان آن را رفع نمود‌.

تنها روش درمان گودی دور چشم استفاده از پرکننده‌هایی چون تزریق چربی‌ ، تزریق ژل و فیلرهای هیالورونیک اسید می‌باشد که به دلیل دارا بودن بافتی مشابه خود بدن‌، ایجاد حساسیت و واکنش نمی‌کنند‌. برای رفع چین و چروک دور چشم از تزریق بوتاکس نیز می‌ توان استفاده کرد.

مراحل تزریق ژل زیر چشم

جهت تزریق اصولی ژل استاندارد و مناسب‌، متخصص پوست و موی کلینیک صدف با ایجاد بیحسی موضعی در اطراف چشم و با استفاده از لوله‌های باریکی به نام کانولا که به آن میکروکانولا گفته می‌شود و به عروق و اعصاب این ناحیه آسیبی وارد نمی‌ کنند‌، مقدار مورد نیازی از ژل را در گودی زیر چشم تزریق کرده و با ماساژ این ناحیه‌، به پخش موثر ژل در گودی زیر چشم کمک می‌کند‌.

اگر چه بلافاصله پس از تزریق‌، تاثیر ژل در رفع گودی چشم نمایان می‌شود‌، اما تاثیر نهایی تزریق ژل پس از دو هفته آشکار می‌گردد .

با تزریق ژل در گودی چشم و پر شدن آن و بازتاب بهتر نور از آن و قرار گیری ژل در بین پوست و بافت تیره‌ی زیر چشم‌، بهبود تیرگی دور چشم‌ها نیز در اثر تزریق صحیح ژل ایجاد خواهد شد‌.

به دلیل تحریک کلاژن سازی توسط ژل تزریق شده در گودی چشم با از بین رفتن ژل ،گودی چشم نیز باز نخواهد گشت‌، از این رو دوام تزریق ژل در رفع گودی زیر چشم که بین ۲ تا ۳ سال است‌، باعث رفع طولانی مدت گودی دور چشم خواهد شد‌.

برای انجام عمل زیبایی تزریق ژل جهت رفع گودی دور چشم حتما باید به مراکز و کلینیک‌های معتبر و تخصصی مراجعه نمود و از میان پزشکان‌، تنها به انتخاب پزشک متخصص و با تجربه‌ای اقدام نمود که تزریقات پوستی موفق زیادی را در طی سال‌ های طبابت خود گذرانده است.

استفاده از ژل‌های استاندارد و با کیفیت و مهارت پزشک متخصص در تزریق، فاکتورهای اصلی دستیابی به نتیجه‌ی مطلوب از این عمل زیبایی خواهد بود.

میزان ماندگاری ژل

میزان ماندگاری ژل به عوامل بسیاری همچون:

نوع پوست
سن بیمار
فعالیت ماهیجه‌ ها
نوع ژل

وسایل مورد استفاده

تزریق ژل چشم با کانولا
تزریق ژل چشم با سوزن

امروزه از سوزن بیشتر از کانولا برای تزریق ژل استفاده می‌شود.

با استفاده از سوزن، تزریق ژل بسیار دقیق‌تر انجام می‌شود در صورتی که با کانولا نمی‌توان تزریق فیلر زیر چشم را به طور دقیق انجام داده و در بیشتر مواقع ژل در نقاط نادرستی تزریق می‌ شود و تزریق ژل خیلی ماهرانه و عمیق نخواهد بود.

همچنین تزریق ژل زیر چشم با کانولا باعث ایجاد و بروز توده، تورم و پف می‌شود.

مزایای تزریق ژل در زیر چشم

نتایج آن طبیعی می‌باشد.
ماندگاری بالایی در حدود 15 ماه دارد.
باعث پر شدن گودی دور چشم می‌شود.
دوره نقاهت آن کوتاه است.
موجب برطرف شدن چین و چروک زیر چشم‌ها می‌شود.

بهترین تزریق ژل زیر چشم در اصفهان

فواید تزریق چربی زیر چشم

رفع ورم پلک دور چشم
بهبود حالت چشم‌ ها
برطرف شدن خطوط اشک و دایره‌های دور چشم

عوارض تزریق ژل زیر چشم

به طور کلی چنانچه برای تزریق ژل از ژل مرغوبی استفاده شده و تزریق ژل توسط پزشک مجربی انجام گیرد، عوارض خاصی جز بروز مقداری التهاب و کبودی برای فرد نخواهد داشت.

ولی اگر پزشک انتخاب شده از تجربه و مهارت لازم برخوردار نباشد، ممکن است فیلر زیر چشم به نقاط دیگر پخش شده یا در زیر پوست به صورت گلوله گلوله و برآمده درآید.

هزینه تزریق ژل زیر چشم

هزینه تزریق ژل زیر چشم به عواملی همچون نوع و برند ژل مصرفی، میزان ژل مصرفی و غیره بستگی دارد.

اگر از ریزش مو ی خود رنج می‌رید و یا مشکل طاسی پیدا کرده‌ اید ما به شما کاشت مو در کلینیک صدف را پیشنهاد می‌ دهیم. کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز کاشت مو و کاشت ریش و سبیل در اصفهان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :کرم زاد [ 1402-08-01 ]
سلام میخواستم بدونم ورم بعداز تزریق ژل زیر چشمم طبیعیه یا نه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزایا و معایب کاشت مو به روش fitمزایا و معایب کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش FIT یکی از متداول‌ ترین روش‌ های کاشت مو در کلینیک‌ های زیبایی و مو می‌ باشد. کاشت مو همواره یکی از بزرگ‌ ترین دغدغه‌ های همه افراد محسوب می‌ شود. ... ادامه مطلب

ملاسما (لک صورت) چگونه درمان میشود؟ملاسما (لک صورت) چگونه درمان میشود؟

درمان ملاسما در اصفهان، به عنوان یکی از شایعترین مشکلات پوستی، که با ایجاد لک بر روی پوست صورت همراه است؛ در کلینیک صدف قابل انجام است ... ادامه مطلب

چین و چروک صورتچین و چروک صورت

با افزایش سن، پوست‌ تان کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند که این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست شما و در نتیجه ایجاد چین‌ و چروک روی آن می‌شود. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین