منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو / پیوند ابرو و مراقبت از آن

پیوند ابرو و مراقبت از آن

آنچه در این مطلب میخوانید

کاشت ابرو

همه افراد از موهبت داشتن ابروهای ضخیم و پرپشت برخودار نیستند. در صورتی که شما یکی از آن افراد هستید، کاشت موی ابرو را مد نظر قرار دهید. اما کاشت ابرو در اصفهان چیست؟
منظور از کاشت ابرو روشی جراحی کاشت دائمی یا تنظیم ظاهر و شکل ابروی شماست. برخلاف روش‌های قبلی که نواری از پشت سر بیمار برداشته می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد، در این روش از هر یکی از بخش‌های بدن از قبیل پا، پشت گردن و غیره موی مجزا برداشت می‌شود و به ابرو پیوند زده می‌شود. با این حال، موی پشت سر ( پشت گوش) مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا شباهت بیشتری با موی ابرو دارد. بهترین کاشت ابرو بر روی افرادی انجام می‌شود که به دلایل مختلف موی ابروی خود را از دست داده‌اند.

نتایج کاشت ابرو

نتایح دائمی هستند و خیلی سریع به تفاوت ایجاد شده پی خواهید برد. عموما در یک کاشت مو به روش FUE، نتایج کامل در عرض 12 ماه بدست می‌آیند. برای عمل کاشت ابرو ، نتایج کامل در زمان کمتری بدست می‌آید، اما هنوز چندین ماه طول می‌کشد.
مو در سه مرحله رشد می‌کند، پس اگر پس از بهترین روش کاشت مو شاهد ریزش مو بودید نگران نباشید. طبیعی است. رشد مو در افراد مختلف است و با تداوم رشد موی کاشت شده، همانند ناحیه اهدا کننده اولیه، باید موها را مرتب کنید تا ظاهری مناسب داشته باشید. این مساله برای بیماران مشکل ساز نیست، زیرا اغلب آنها به زیر ابرو برداشتن یا اصلاح قسمتی از بدن خود به صورت منظم عادت دارند.

انتظار برای رشد دوباره

نتایج پیوند ابرو هم مانند پیوند مو به‌ یک‌ باره خود را نشان نمی‌دهند. در طول مدت جراحی، پزشک کلینیک صدف اصفهان حدود ۵۰ تا ۶۰۰ گرافت به ابرو پیوند می‌زند و این تعداد بستگی به میزان پرپشتی دلخواه شما و تنکی ابروهای طبیعی‌تان دارد. معمولاً به‌طور متوسط بین ۵۰ تا ٣۵۰ گرافت پیوند زده می‌شود.

پس از اتمام جراحی معمولاً لایه‌ای دلمه روی موی پیوند زده‌شده شکل می‌گیرد اما همراه با نشانه‌های قرمزی یا تورم باید پس از چند روز از بین برود. معمولاً چند هفته بعد از جراحی، موهای پیوند زده‌شده می‌ریزند و بعد از چند ماه دوباره رشد می‌کنند. چندین ماه یا حتی یک سال طول می‌کشد تا نتیجه دلخواهتان را مشاهده کنید.

بهترین پیوند ابرو در کلینیک صدف اصفهان

مرتب و کوتاه نگه‌ داشتن موها

معمولاً موی سر و موی ابرو بسیار باهم متفاوت هستند. پس از پیوند زدن موی پشت سر به ابروها باید موی پیوند زده‌شده را آموزش دهید که تا حدودی مانند موی ابرو رفتار کند. بخشی از این وظیفه به عهده جراح است که باید موی پیوندی را به‌گونه‌ای قرار دهد که رشد آن از الگوی طبیعی رشد ابروها پیروی کند.

بخش دیگر به عهده شماست. موهای کاشته شده شده به‌ گونه‌ ای رشد می‌کند که انگار هنوز در پشت سر قرار دارد. علی‌رغم اینکه رشد مو ابرو زمانی که به حدود نیم اینچ یا کمتر رسید، متوقف می‌شود، موی پیوند زده‌ شده همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. اگر نمی‌خواهید ابروهایتان خیلی بلند و پرپشت شوند باید چند وقت یک‌بار آن‌ها را کوتاه و مرتب کنید.

می‌توانید با استفاده از قیچی ابرو خودتان ابروهایتان را مرتب و کوتاه کنید. اگر خیلی کوتاه شدن یا خیلی کم‌ حجم شدن ابروها هستید، می‌توانید به آرایشگاه مراجعه کنید.

بااحتیاط ابروها را بردارید

احتمالاً برداشتن ابروها مهم‌ ترین علت نیاز به پیوند ابرو است. اما سؤال اینجاست: آیا می‌توان ابروی پیوندی را برداشت؟ پاسخ به این پرسش به چند چیز بستگی دارد. در اکثر موارد، هرازگاهی برداشتن یک رشته مو ایرادی ندارد. اما احتمالاً جراح توصیه می‌کند که تا مدتی پس از جراحی صبر کنید. اگر دست به موچین بردید باید بسیار محتاطانه عمل کنید تا نتایج جراحی از بین نرود.

مدل دادن به ابروها

وقتی موی پیوندی رشد کرد، می‌توانید به شکل ابروی طبیعی‌تان به آن مدل دهید. یعنی می‌توانید آن را با برس ابرو، شانه کنید و با دقت رشته‌ای مو را بردارید. می‌توانید از مداد ابرو هم برای پر کردن آن ناحیه استفاده کنید.

وارد نکردن فشار به ابروها

در روزهای ابتدایی باید از وارد شدن فشار به ابروها جلوگیری شود. در این مدت با دقت بسیار بیشتری ابروها را شست و شو دهید. از روز ششم می‌توان اقدام به شستن ابروها نمود. این کار باید با ظرافت خاصی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است ابروهای کاشته شده سست شوند. این موضوع می‌تواند در کسب نتیجه ایده آل اختلال ایجاد نماید. بنابراین هنگام شستن ابروها، دقت بسیار بیشتری به خرج دهید.

شستشوی بعد از کاشت ابرو

با گذشت 5 روز از عمل کاشت ابرو می‌ توان اقدام به شستن ابروها نمود. برای تمیز شدن ابروها نیاز است از مواد شوینده استفاده شود. اما باید دقت شود که شوینده‌های قوی ممکن است در ابتدا مضر باشند. بهتر است در ابتدا با شوینده‌های ملایم اقدام به شستن ابروها نمود.

آدرس اینستاگرام

بهترین گزینه برای شروع شست وشوی ابروها پس از کاشت صابون بچه یا شامپو بچه می‌باشد. زیرا معمولا محصولات شوینده بچه‌ها بسیار ملایم‌تر از محصولاتی بوده که برای افراد بزرگسال تولید می‌شوند. در نتیجه استفاده از شامپو بچه و یا صابون بچه برای شست و شوی ابرو از روز پنجم به بعد، می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز پوست و مو اصفهان می‌ باشد که با استفاده از جدید ترین دستاورد‌ های دانش و تکنولوژی در محیطی آرام ارائه بهترین خدمات در زمینه بلفاروپلاستی ، جوانسازی پوست ، تزریق ژل و... می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :االمیرا رضایی [ 1402-07-26 ]
سلام کلینیک کاشت ابرو خیلی خوب در اصفهان میخوام تورو خدا هر کی میدونه بگه

حیدر مستاجران [ 1400-01-21 ]
باسلام خدمت جناب دکتر وخسته نباشید یک نوبت میخولستم برای رفع لکه روی صورتم

مهین سرلک [ 1399-12-09 ]
سلام کاشت ابرو هزینش چنده؟

میتراپرستویی [ 1399-09-25 ]
سلام میخواستم ببینم چقدر هزینه. کاشت ابرو چقدره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر شگفت انگیز لیزر اندولیفت در جوانسازی پوستتأثیر شگفت انگیز لیزر اندولیفت در جوانسازی پوست

اندولیفت برای درمان کم‌ تهاجمی و بدون جراحی افتادگی پوست در زیر پلک‌ های پایینی، نواحی چانه، غبغب، گردن، خط فک، گونه‌ ها و اطراف دهان استفاده می‌ شود ... ادامه مطلب

بیماری هیدرآدنیت چیست؟بیماری هیدرآدنیت چیست؟

هیدرآدنیت یک بیماری پوستی است که به صورت برجستگی‌ های کوچک دردناک در زیر پوست ایجاد می‌ شود که این برجستگی‌ ها می‌ توانند سر باز کنند ... ادامه مطلب

مولوسکوم تناسلی چیست؟مولوسکوم تناسلی چیست؟

ضایعات حاصل از بیماری مولوسکوم معمولاً به رنگ پوست و یا سفید مرواریدی هستند و گنبدی و گرد بوده و در داخل آنها ماده ای ژله مانند و سفید وجود دارد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین