منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی در کدام قسمت های صورت انجام میشود؟

تزریق چربی در کدام قسمت های صورت انجام میشود؟

آنچه در این مطلب میخوانید

یکی از رایج‌ ترین اثرات افزایش سن با گذر زمان روی ظاهر افراد، از بین رفتن حجم بخش‌های خاصی از بدن است. اثرات این اتفاق،در افراد مختلف متفاوت است، اما معمولاً در قسمت‌هایی مانند صورت، سینه و باسن بیشتر مشاهده می‌شود.
پیوند چربی و یا تزریق چربی به صورت به عمل زیبایی گفته می‌شود، که با برداشتن چربی از برخی از نقاط بدن و تزریق آن به قسمت‌های دیگر انجام می‌گیرد و برای حفظ ظاهر طبیعی قسمت‌های آسیب دیده استفاده می‌شود.

روش تزریق چربی به صورت

زمانی که پوست فرد به دلایل مختلفی نظیر افزایش سن، ژنتیکی، مراقبت نادرست و غیره دچار خشکی می‌شود، پزشک با برداشت چربی از قسمتی از بدن آن را به صورت فرد تزریق می‌کند. معمولا، چربی مورد نظر از قسمت‌هایی مانند ران و پهلو که دارای چربی زیادی هستند، برداشته می‌شود. این چربی‌ها از طریق سوزن‌ های مخصوص وارد منافذ باز پوست شده و مقدار چربی مورد نیاز صورت را تامین می‌کنند. این سوزن‌ها ممکن است چندین بار وارد منافذ پوست شوند که هر بار مقداری چربی به پوست تزریق می‌کنند. سلول‌های چربی پس از این که وارد پوست شدند، بلافاصله از طریق خون‌رسانی جذب بافت پوست می‌شوند.

فرایند تزریق چربی در اصفهان به بدن به صورت به طور سرپایی تحت بی‌حسی موضعی انجام شده و نیازی به بیهوشی ندارد. البته، در برخی از موارد اگر بیمار توانایی تحمل عمل را نداشته باشد با تشخیص پزشک تحت بیهوشی قرار می‌گیرد. برای اینکار تمام آزمایشات لازم باید انجام شود تا پزشک از شرایط جسمی و توانایی بیمار برای عمل بیهوشی مطلع شود.

بهترین تزریق چربی در اصفهان

چه زمانی تزریق چربی به صورت انجام می‌ شود؟

عمل تزریق چربی زمانی انجام می‌شود که میزان رفع چین و چروک صورت کمی عمیق بوده و با سایر روش‌های پزشکی قابل درمان نباشد. در این هنگام پزشک کلینیک صدف اصفهان تشخیص می‌دهد که نحوه عمل به چه گونه‌ای باشد. به طور کلی کاربرد تزریق چربی به شرح زیر است:

بهتر است برای تزریق چربی به صورت حتما با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای درمان به شما معرفی کند. معمولا، برخی از چین و چروک‌های صورت نیازی به درمان با روش تزریق چربی نداشته و از طریق سایر روش‌های ساده از بین می‌روند.

نتایج عمل چقدر ماندگاری دارد؟

شما می‌توانید انتظار داشته باشید در ناحیه‌ای که پیوند چربی انجام داده اید نرم‌تر و کامل‌تر باشد و ظاهر تازه و جوان‌تری داشته باشد. ممکن است حتی متوجه بهبودی در بافت پوست شوید.

ماندگاری تزریق به توانایی پزشک بستگی دارد.

عملی که به اسم پیوند میکروگرفت شناخته می‌شود. گرچه کار پیشرفته‌ای است اما بهترین روش برای اطمینان از این است که بیشترین مقدار بافت پیوند شده است.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

وقتی این کار با موفقیت انجام شود، بافت چربی تزریق شده جریان خون تازه‌ای را از بدن دریافت می‌کند و از آن تغدیه‌ی خود را انجام میدهد. وقتی این کار اتفاق می‌افتد، نتایج می‌توانند حتی دائمی باشند. هر چند ممکن است مقداری چربی جذب نشود، و مجبور به تکرار عمل شوید.

ارتباط خود را به پزشکتان حفظ کنید

کاشت یا پیوند مو به روشی درمانی گفته می‌شود که موهای مقاوم به ریزش در بدن یا سر به مناطقی که دچار طاسی و ریزش شده‌اند، منتقل می‌شوند. به این شیوه بهترین روش کاشت مو یا پیوند مو می‌گویند. کلینیک صدف اصفهان یکی از مراکز کاشت مو در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ریزش موی آندروژنیک یا از دست دادن ارثی موریزش موی آندروژنیک یا از دست دادن ارثی مو

ریزش موی زنان چند علت متفاوت دارد. این عارضه اغلب پس از دوران یائسگی ایجاد‌ می‌ شود، بنابراین ممکن است تغییرات هورمونی فاکتوری موثر باشد . ... ادامه مطلب

نکات مهمی که قبل لیزر موهای زائد حتما باید بدانیدنکات مهمی که قبل لیزر موهای زائد حتما باید بدانید

قبل از انجام لیزر موهای زائد، مانند هر روش دیگری نیاز است برخی از نکات را دانسته و رعایت نمایید. در این مطلب فهرستی از این موارد آورده شده است ... ادامه مطلب

در چه مواردی می توان از دستگاه آی پی ال IPL استفاده نمود؟در چه مواردی می توان از دستگاه آی پی ال IPL استفاده نمود؟

آی پی ال یکی از روش‌های درمانی است که برای بسیاری از مشکلات پوستی استفاده می‌ شود. از لحاظ عملکرد آی پی ال تقریباً شبیه به لیزر عمل می‌ کند . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین