منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / جوانسازی صورت با فیلر خط خنده

جوانسازی صورت با فیلر خط خنده

آنچه در این مطلب میخوانید

اگر لبخند زدن از صورت حذف شود، نیمی از زیبایی و شادابی صورت از دست می‌رود؛ اما در کنار آن به مرور زمان با خندیدن، خطوط عمیقی در دور لب و دهان شکل می‌گیرد که صورت را نازیبا می‌کند. تزریق فیلر یا ژل، یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای برطرف کردن خط خنده است. یکی از روش‌های نوین جوانسازی پوست ، تزریق فیلر یا ژل در زیر پوست است. با تزریق این فیلرها رطوبت پوست بازیابی شده، پوست پر شده و حجم پیدا می‌کند، در نتیجه شادابی و جوانی را برای پوست به بار می‌آورد. این روش درمانی به عنوان روشی کم تهاجمی که نیازی به جراحی ندارد و با بی‌حسی موضعی انجام می شود، از روش‌های پرطرفدار عمل زیبابی است.

تزریق فیلر از جمله خدماتی است که توسط متخصص پوست در کلینیک صدف اصفهان با بهترین نتایج قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به تزریق فیلر در این مرکز هستید ؛ می‌ توانید با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

دلایل ایجاد خط خنده

جوانسازی صورت با فیلر خط خنده

اسید های هیالورونیک معروف ترین نوع فیلر

اسیدهای هیالورونیک از معروف ترین و بهترین فیلرهای آماده تزریقی هستند. هیالورونیک که به طور طبیعی در بدن وجود دارد با ساختار پوست سازگاری زیادی دارد. تزریق فیلر با افزایش کلاژن سازی پوست، وضعیت بهتر پوست را به دنبال دارد.

نحوه تزریق فیلرخط خنده

با تزریق ژل خط خنده چین های خطوط لبخند یا چین های نازو لیبال کاهش داده می‌شود. این چین‌ ها از دو طرف کناره‌ های پایینی بینی آغازشده و تا کنار لب‌ ها ادامه دارند.

1. ابتدا محل تزریق ضدعفونی شده و به‌وسیله کرم، بی‌حس می‌شود.
2. به‌وسیله سرنگ، تزریق‌های کوچکی در دو طرف صورت در امتداد خطوط لبخند انجام می‌ شود.

نکته: معمولاً این‌گونه ژل‌ها خود حاوی مواد بی‌ حسی می‌ باشند.
بعضی از نتایج بلافاصله و بقیه در مدت یک هفته پس از تزریق فیلر در ناحیه خط لبخند ظاهر می‌ شود. ماندگاری این تزریق از ۶ ماه تا یک سال طول می‌ کشد. با گذشت زمان ژل‌ ها جذب بدن شده و دوباره به‌ تدریج چین‌ وچروک‌ ها ظاهر می‌گردد.

مزیت تزریق فیلر


موارد منع تزریق فیلر خط خنده

اقدامات قبل از تزریق فیلر خط خنده

اقدامات بعد از تزریق فیلر خط خنده

اینستاگرام کلینیک صدف

ماندگاری تزریق فیلر خط خنده

ماندگاری تزریق فیلر خط خنده بر اساس شرایط پوست و میزان عمق خط خنده متغیر است؛ اما به طور میانگین 6 تا 18 ماه بر روی پوست ماندگار است. پس از این زمان، برای بازیابی نتایج تزریق فیلر پس از اتمام اثر، باید دوباره تزریق تمدید شود.

عوارض جانبی تزریق فیلر خط خنده

عوارض جانبی شایع، تزریق کبودی و تورم است. کبودی و تورم زمانی اتفاق می‌افتد که رگ خونی زیر پوست، هنگام تزریق آسیب ببیند. کبودی و تورم معمولاً پس از 4-7 روز از بین می‌رود. جدی‌ترین عارضه جانبی مرتبط با تزریق مواد پرکننده، انسداد رگ است. هنگامی‌که ماده پرکننده مستقیماً به یک رگ خونی مهم تزریق شود و جریان خون را مسدود کند، ممکن است منجر به نکروز پوست و حتی کوری گردد. کوری زمانی اتفاق می‌افتد که مواد پرکننده به رگ خونی وارد شده و جریان خون را به سمت عصب بینایی چشم ببندد. نکروز پوست به معنی مرگ سلول‌های پوستی است و هنگامی اتفاق می‌افتد که رگ‌های خونی تأمین‌کننده ناحیه‌ای از پوست صورت، مسدود شوند. خطرات نکروز پوست و کوری را می‌توان با شناخت دقیق رگ‌های خونی صورت کاهش داد؛ بنابراین مراجعه به پزشک باتجربه بسیار مهم است.

همشهریان گرامی در صورتی که نیازمند اقدامات تشخیصی - درمانی در زمینه پوست می‌ باشید؛ و به دنبال بهترین روش درمانی هستید؛ حتما به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا به واسطه دانش، تجربه و احاطه بر انواع بیماری های پوستی و اختلالات گوناگونی که در اثر افزایش سن، ژنتیک و عواملی محیطی ایجاد می‌ شود؛ مناسب ترین درمان را برای شما در نظر گیرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای تقویت موروشهای تقویت مو

برای تقویت موی سر بهتر است از مواد طبیعی و گیاهی مناسب استفاده کنید تا بهترین و سریع‌ترین نتیجه را در متوقف کردن ریزش مو و تقویت موی سر داشته باشید. ... ادامه مطلب

چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم؟چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم؟

تزریق ژل به نواحی مختلف صورت، به جوانتر شدن و شادابی بیشتر چهره افراد کمک شایانی می نماید. با وجود مزایای فوق العاده ژل، انجام این کار عوارض مختلفی نی ... ادامه مطلب

آیا لیزر روش خوبی برای از بین بردن موهای گوش و بینی است؟آیا لیزر روش خوبی برای از بین بردن موهای گوش و بینی است؟

از تأثیرگذارترین روش های رفع موهای زائد گوش و بینی، لیزر است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین