منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مراقبت های پوستی
کاربرد سلول های بنیادی در پوست و مو

از آنجایی که سلامت پوست و مو ارتباط مستقیمی با سلول های بنیادی بدن دارد بنابراین به وجود آمدن هرگونه اختلال بافتی موجب می شود تا پوست و مو با بیماری

چگونه حساسیت به بدلیجات را از بین ببریم؟

زمانی که پوست انسان در معرض تماس با مواد حساسیت زا و تحریک کنند قرار می گیرد، واکنش هایی را به شکل های مختلف از خود نشان می دهد که حساسیت پوستی نامیده

مزایا و مضرات وازلین برای پوست

خاصیت وازلین برای پوست در این است که مانند لایه عایق عمل کرده و رطوبت پوست را حفظ می کند. در ادامه به مزایا و مضرات وازلین بر پوست پرداخته میشود

فواید و مزایای استفاده از کرم های مرطوب کننده پوست

کرم مرطوب کننده رطوبت پوست را تأمین می کند.داشتن یک کرم مرطوب کننده در روتین روزانه انواع پوست ضروری است .

لیزر کربن پیل؛ مراحل انجام کربن پیل با لیزر و لایه برداری پوست

پیلینگ صورت یا لایه‌ برداری پوست به معنی جوانسازی پوست است که لایه‌ ی رویی سلول‌ های مرده پوست را از بین می‌ برد و سلول‌های مجاور را تحریک می‌ کند

عوارض کاهش وزن و لاغری مفرط برای پوست

کاهش وزن سریع می تواند منجر به عوارض جدی سلامتی شود. روند کاهش طبیعی وزن، بین نیم تا یک کیلو در هر هفته و در یک ماه 4 ـ 2 کیلو است .

تأثیر قرص پرفکتیل برای پوست، مو و ناخن

قرص پرفکتیل به جهت سلامت و حفاظت کامل از پوست، مو و ناخن و کاهش روند ایجاد چروک و پیری پوست، بر اثر تابش نورخورشید و آلودگی‌ های محیط به کار می رود .

ضد آفتاب؛ بررسی تأثیر و روش صحیح مصرف کرم ضد آفتاب

کرم‌ های ضد آفتاب از دسته محصولاتی هستند که وظیفه اصلی آنها مراقبت از پوست و سلامت و حفاظت از پوست در برابر تشعشعات مضر خورشید است .

خواص اسید سالیسیلیک برای پوست به همراه موارد استفاده

اسید سالیسیلیک یکی از اسیدهای آلی است که دارای مصارف دارویی نیز می‌ باشد و نوعی داروی موضعی برای مشکلات پوستی است .

چه عواملی موجب تخریب مستقیم پوست میشوند؟

دلایل اساسی بیماری‌ های پوستی برای هر فرد متفاوت است . در ادامه به برخی از عوامل که بر تخریب و پیری پوست اثر می‌ گذارند اشاره خواهیم کرد.

اثرات مثبت و منفی ورزش کردن برای پوست

از مزیت هایی ورزش تقویت و جوانسازی پوست صورت می باشد. معمولاً افرادی که به طور مداوم ورزش می کنند دیرتر آثار و علائم پیری بر روی صورت و بدن آنها ظاهر می شود.

تأثیر کمبود ویتامین D بر پوست

ویتامین دی برای پوست نیز بسیار ضروری بوده و یکی از عوامل خشکی پوست و لک کمبود ویتامین دی در پوست می‌ باشد. ویتامین D یک ویتامین محلول در چربی است .

جلوگیری از خشکی پوست دست ها در اثر شستشوی مداوم

شست و شوی مکرر دست‌ ها با مواد شوینده چربی پوست از بین برود باعث خشکی پوست دست بشود در نتیجه این خشکی منجر به پوسته پوسته شدن دست می‌ شود.

فیشیال پوست چیست و چگونه انجام میشود؟

فیشیال پوست صورت در اصل یک روش درمانی چندمرحله‌ ای است که یکی از بهترین راه‌ های مراقبت از پوست صورت است .

پاکسازی کامل پوست skin care چیست؟

پاكسازى پوست یا همان Skin Care از روش‌ های مراقبت از پوست است. و موجب داشتن یک پوست زيبا، صاف و شفاف می‌ شود .

پیلینگ های گیاهی و شیمیایی چه تفاوت ها و شباهت هایی با هم دارند؟

پیلینگ شیمیایی و گیاهی پوست یک نوع لایه‌ برداری پوست است که بخش کمی از لا یه سطحی یعنی اپیدرم را جدا می‌ کنند تا سلول‌ های پوست به نوسازی بپردازند

مراقبت از پوست خشک

صورت‌ تان پوسته پوسته می‌ شود و آرایش خوب روی آن نمی‌ خوابد؟ همیشه یا بعضی وقت‌ ها ،مثل پاییز و زمستان، پوست‌ تان خشک است و آزارتان می‌ دهد؟

فواید پاکسازی پوست چیست ؟

برداشت سلول‌های مرده یا اگزفولیشن ،پاکسازی آلودگی‌ ها، چربی‌ ها،کمک به پوست با آبرسانی، تغذیه یا بهبود خونرسانی از مزایای پاکسازی پوست است .

مزایای پاکسازی پوست

یکی از تدابیر مراقبتهای پوستی برای داشتن پوستی شفاف و صاف پیلینگ پوست است . در این مقاله شما را با مزایای پاکسازی پوست آشنا می‌ کنیم.

مزایا و معایب پوست چرب

در این مقاله به فواید چربی پوست و رفع عوارض ناشی از ترشح زیاد غدد چربی در پوست پرداخته شده است .

انواع پیلینگ

پیلینگ یا همان لایه‌برداری به عملی گفته می‌شود که لایه سطحی پوست به طریقی برداشته شود. در این مقاله با انواع پیلینگ آشنا می‌شویم.

کلاژن سازی چیست؟

کلاژن اصلی‌ ترین پروتئینی است که در تمام بدن موجود می‌ باشد و از ایجاد چین و چروک بر روی پوست و ضعیف شدن استخوان‌ ها و غضروف‌ ها جلوگیری می‌ کند.

پاکسازی پوست چیست؟

لایه‌‌ برداری پوست فرآیند جدا کردن سلول‌ های مرده از لایه بیرونی پوست است. در این مقاله با لایه‌ برداری به وسیله لیزر آشنا می‌ شویم.

پاکسازی پوست صورت چیست؟

برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که کدام روش پاکسازی پوست بهتر و موثرتر است. واقعیت این است که انتخاب روش پاکسازی پوست کاملا به شرایط پوست شما بستگی دارد.

فواید قرص زینک

کمبود عنصر روی، در بدن عوارضی را به دنبال دارد. در صورت کمبود این عنصر می‌ توان از قرص زینک کمک گرفت اما میزان مصرف آن حتما باید توسط پزشک مشخص شود.

ناخن های سالم

داشتن ناخن‌ های سالم انعکاس دهنده سلامت عمومی ما هستند. راهکارهای داشتن ناخن های سالم در متن زیر آمده است . . .

مراقبت های پوستی

داشتن پوست زیبا و شاداب به سبک زندگی روزمره ما وابسته است. داشتن تغذیه سالم و رساندن ویتامین‌های ضروری به بدن می‌ تواند به سالم نگه داشتن پوست کمک کند

مقابله با علائم پیری

برای مقابله با علائم پیری بعضی تغییرات در شیوه زندگی لازم است. اگر می‌ خواهید با این تغییرات آشنا شوید متن زیر را از دست ندهید.

آنالیز پوست چیست و چه کاربردی دارد؟

برای درمان بیماری‌ های پوست و مو دستگاه آنالیز پوست و موکاربردی است .دستگاه آنالیز پوست و مو منجر به تحولی جدی در تشخیص مشکلات پوست و مو شده است .

لزوم پاکسازی پوست

بهترین روش مراقبت از پوست، انجام پاکسازی حرفه‌ ای صورت است. می‌توان با پاکسازی عمیق پوست، منافذ باز پوست را کاهش داد .

کرم ضدچروک دور چشم

پوست دور چشم به دلیل نازکی و حساسیت نیاز به مراقبت های بسیاری دارد ، کرم های مناسب دور چشم می‌ تواند از ایجاد چین و چروک‌ های این ناحیه جلوگیری کند

روشن شدن پوست صورت

رنگ و ظاهر پوست چهره روی اعتماد به نفس و روابط اجتماعی و خانوادگی فرد تاثیر بسزایی دارد. استفاده نکردن از ضد آفتاب میتواند باعث تیرگی پوست شود.

نگهداری از پوست چرب

چربی تولید شده توسط بدن به سالم نگه داشتن پوست کمک میکند، اما از مضرات چربی پوست اضافه میتوان به بروز لکه های پوستی و آکنه اشاره کرد .

کلاژن سازی پوست صورت

خاصیت ارتجاعی پوست ناشی از پروتئینی به نام کلاژن است بدن ما به طور طبیعی کلاژن تولید می‌ کند اما با گذر عمر تولید این ترکیب کاهش پیدا می‌ کند .

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین