منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / جوانسازی با میکرونیدلینگ

جوانسازی با میکرونیدلینگ

آنچه در این مطلب میخوانید

درمان القاء کلاژن سازی پوست (CIT) یا میکرونیدلینگ نوعی درمان جوانسازی پوست با تهاجم حداقل است که رفع چین و چروک و خطوط ریز و همچنین ازبین بردن جای جوش (جای زخم و جوش) روی صورت و بدن را از بین می‌برد. میکرونیدلینگ درمان جدیدی نیست، اما محبوبیت آن به تازگی افزایش یافته است. میکرونیدلینگ درمانی مبتنی بر توانایی طبیعی پوست برای التیام‌ بخشی خود در صورت تحمیل آسیب فیزیکی است و در واقع این روش فرایند التیام‌ بخشی و کلاژن‌سازی را تحریک می‌کند. در اصل الاستین و کلاژن آسیب‌دیده با الاستین و کلاژن جدید جایگزین می‌شود.این درمان به دلیل نتایج چشمگیر طرفداران بسیاری دارد، به علاوه میکرونیدلینگ درمانی ایمن است که بدون استفاده از مواد شیمیایی کلاژن‌سازی را تحریک می‌ کند. میکرونیدلینگ برای کلیه پوست‌ها در هر رنگ و نوعی مناسب است.

اگر نشانه‌ های پیری روی صورتتان خودنمایی می‌ کند یا اگر پوستتان پر از چین و چروک و پژمرده شده و منافذ آن بزرگ شده است و می‌خواهید پوست را جوان کنید، درمان میکرونیدلینگ می‌ تواند شما را به خواسته‌ تان برساند. متخصصین ما در کلینیک تخصصی صدف نوع پوست را ارزیابی می‌کنند و تعداد جلسات لازم را برای دستیابی به نتیجه مطلوب تعیین می‌کنند. میکرونیدلینگ درمانی ایمن و موثر برای کلاژن‌ سازی پوست است که پوست را جوان می‌ کند و زیبایی و شادابی دوباره را برایتان به ارمغان می‌آورد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحریک کلاژن‌ سازی پوست با میکرونیدلینگ یا رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌ ی زیر تماس حاصل فرمایید.

03132240827-03132240828

میکرونیدلینگ چیست؟

در میکرونیدلینگ از سوزن‌های بسیار ظریفی استفاده می‌شود که روی غلطک گرید پزشکی قرار داده شده‌اند. متخصص این وسیله را روی پوست حرکت می‌دهد تا سوراخ‌ های بسیار ریز در فواصل مساوی روی پوست ایجاد شود. این عمل کلاژن‌سازی طبیعی بدن را به دلیل برانگیختن واکنش التیام‌بخشی تحریک می‌کند. از کرم بی‌حسی موضعی برای به حداقل رساندن ناراحتی استفاده می‌شود. بدن به دلیل آسیب دیدن پوست الاستین و کلاژن جدید تولید می‌کند و به این ترتیب پوست ضخیم‌تر و پرتر می‌شود. این درمان بر روی صورت و بدن قابل انجام است. میکرونیدلینگ برخلاف دیگر درمان‌ها برای کل صورت مناسب است و آن‌قدر ملایم هست که بتوان از آن برای دور چشم‌ها نیز استفاده کرد.

جوانسازی با میکرونیدلینگ در اصفهان

مزایای میکرونیدلینگ

* رفع چین و چروک صورت
*کاهش تغییر رنگ پوست
*کاهش و رفع اسکار و ترک‌ های پوستی
*روشن کردن پوست آفتاب سوخته
*کاهش منافذ باز پوست
*بهبود بافت پوست
*رفع آکنه و جوش سرسیاه
* رفع غبغب و افتادگی ناحیه فک
*رفع جای جوش
* لیفت پلک افتاده
*افزایش تخلیه لنفاوی و کمک به رفع سیاهی دور چشم
*تحریک کلاژن‌ سازی پوست
* درمان کک و مک

ناحیه‌ های قابل درمان با میکرونیدلینگ

1-صورت
2-گردن
3-ناحیه دکولته

متقاضی های درمان با میکرونیدلینگ

هیچ منع استعمال مهمی برای میکرونیدلینگ و درمان القاء کلاژن وجود ندارد. متقاضیان میکرونیدلینگ مانند هر عمل زیبایی دیگری باید انتظارات واقع‌بینانه داشته باشند و از سلامت عمومی مناسبی برخوردار باشند. این درمان برخلاف بعضی از لیزر درمانی‌ها و لایه برداری پوست با مواد شیمیایی برای انواع پوست مناسب است.

روش انجام میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ برای کلاژن سازی پوست درمانی غیرجراحی است که کمترین وقفه‌ای را در روند زندگی روزمره ایجاد نمی‌کند. در ابتدا پوست تمیز و ضدعفونی می‌شود و کرم بی‌حس کننده 20 تا 30 دقیقه قبل از شروع درمان روی پوست زده می‌شود. البته میکرونیدلینگ با حداقل ناراحتی همراه است، با این حال ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بیمارانمان کاملاً راحتند.

درمان هر ناحیه از پوست بی‌حس شده 15 تا 20 دقیقه طول می‌کشد که طی آن دستگاه میکرونیدلینگ به طور مدور،روی پوست حرکت داده می‌شود. کل درمان حدود 45 دقیقه زمان می‌برد، به همین دلیل ما به بیماران توصیه می‌کنیم که 90 دقیقه برای درمان در نظر بگیرند. از بیماران خواسته می‌شود که به مدت 12 تا 14 ساعت پس از درمان از لمس کردن یا مالیدن صورت، آرایش کردن یا استفاده از دیگر کرم‌ها یا لوسیون‌های حاوی مواد فعال خودداری کنند، از فراورده‌های برنزه کننده پوست استفاده نکنند و در معرض آفتاب قرار نگیرند.

دوران بهبود

پوست بلافاصله پس از درمان اندکی قرمز است. طول دوران بهبود به عمق فرو رفتن سوزن‌ها و تعداد ناحیه‌های همپوشانی شده هنگام حرکت دادن دستگاه بستگی دارد. پوست بیماران به طور متوسط به مدت یک تا سه روز قرمز است. برخی بیماران ظرف فقط 12 ساعت به طور کامل بهبود می‌یابند.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

زمان مشاهده نتایج میکرونیدلینگ

پوسته‌ریزی تا یک هفته پس از درمان مشاهده می‌شود و به این ترتیب بخش تغییر رنگ داده و تیره‌ی پوست یا جای زخم و جوش روشن و پوست مرطوب‌تر می‌شود، البته نتیجه اولیه به تدریج ظرف 6 تا 8 هفته بهبود می‌یابد. کلاژن‌ سازی پوست به یکباره و به سرعت رخ نمی‌دهد، به همین دلیل نتیجه در طول دوره درمان به مرور بهتر و بهتر می‌شود. هر بار که درمان جدیدی کامل می‌شود، بهبود پوست مشخص‌تر می‌شود. به همین علت است که مرطوب نگه داشتن پوست و جدی گرفتن زمانبندی تعیین شده از سوی متخصص زیبایی بسیار مهم است.

برای بهره گیری از بهترین خدمات زیبایی مانند تزریق ژل در اصفهان می‌توانید به کلینیک صدف اصفهان مراجعه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :خاطره [ 1402-01-16 ]
خسته نباشید بخاطر جوان سازی پوستم نوبت میخوام

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علائم ریزش مو با الگوی مردانهعلائم ریزش مو با الگوی مردانه

اگر به دلیل طاسی الگوی مردانه دچار اضطراب ، اعتماد به نفس پایین ، افسردگی یا سایر مشکلات عاطفی شدید ، باید به دنبال مشاوره درست و درمان این مشکل خود ... ادامه مطلب

پیلینگ های گیاهی و شیمیایی چه تفاوت ها و شباهت هایی با هم دارند؟پیلینگ های گیاهی و شیمیایی چه تفاوت ها و شباهت هایی با هم دارند؟

پیلینگ شیمیایی و گیاهی پوست یک نوع لایه‌ برداری پوست است که بخش کمی از لا یه سطحی یعنی اپیدرم را جدا می‌ کنند تا سلول‌ های پوست به نوسازی بپردازند ... ادامه مطلب

آیا مکمل های بدنسازی باعث ریزش مو می شوند؟آیا مکمل های بدنسازی باعث ریزش مو می شوند؟

مکمل های بدنسازی به دلیل ترکیباتی که دارند، در صورت استفاده بیش از اندازه می توانند روی اندام بدنی ما تأثیر داشته باشند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین