منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / روشهای جوانسازی دست ها کدامند؟

روشهای جوانسازی دست ها کدامند؟

تزریق چربی نوعی پیوند بافت چربی است که از یک نقطه‌ی بدن به نقطه‌ی دیگر انتقال داده می‌شود. تزریق چربی به عنوان بی‌خطرترین پرکننده بوده که به طور متوسط 50 در صد از سلول‌های چربی به طور موفقیت آمیز به طور دائم زنده می‌ماند. دراین روش با وسایل مخصوص مقدار لازم از بافت زنده چربی را از بدن خود شخص تحت شرایط استریل و با بی‌حسی موضعی خارج نموده و پس از آماده سازی سلول‌های بافت چربی به نواحی مورد نیاز تزریق می‌ گردد.

آنچه در این مطلب میخوانید

با توجه به اینکه در این روش از چربی بدن خود فرد استفاده می‌شود نسبت به تزریق ژل دارای عوارض کمتری می‌ باشد و نتیجه عمل بسیار طبیعی به نظر خواهد آمد وهیچ گونه واکنش و حساسیتی نخواهد داشت. ماندگاری تزریق چربی نسبت به تزریق ژل بیشتراست و معمولا بالاتر از یکسال دوام دارد.

هم‌زمان با افزایش سن، میزان چربی‌های دست کاهش یافته و پوست نازک می‌شود. درنتیجه استخوان‌ها و رگ‌های دست برجسته به نظر می‌رسند. ظهور لکه‌ های قهوه‌ ای و چین‌ وچروک‌ ها ظاهر دست را تغییر می‌دهند. به‌ طورکلی جوانسازی دست نیاز به دو فراینده کلیدی دارد: جوان‌ سازی پوست و بازسازی حجم ازدست‌ رفته.
تکنیک‌های مختلفی برای بازگرداندن حجم ازدست‌رفته و بخشیدن طراوت و نشاط مجدد پوست دست وجود دارد،که در صورت استفاده از آن‌ها، علائم پیری از دستان شما برطرف می‌شوند.
جوانسازی پوست دست با استفاده از تزریق ژل و چربی روز به‌ روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، چرا که ظاهر پوست جوان‌تر شده و حجم آن افزایش می‌یابد. چین‌ وچروک‌های آن به حداقل ممکن رسیده و رگ‌های برجسته آن پنهان می‌شوند. ژل‌های تزریقی حاوی موادی هستند که تولید کلاژن‌ ها پوست را تحریک می‌کنند. درنتیجه حجم پوست به‌طور مؤثری افزایش‌ یافته و در طولانی‌ مدت کیفیت پوست افزایش می‌یابد.

در طی روند طبیعی افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و محیط، دست‌های ما اولین مکان‌هایی هستند که علائم افزایش سن در آن‌ها پدیدار می‌گردد. در کلینیک زیبایی صدف، راهکارهای مختلفی برای جوان سازی دست وجود دارد. وجود لکه‌های قهوه‌ای، رگ‌های برجسته و نازک شدن پوست دست باعث می‌شود، رگ‌ها و تاندون‌های دست شما بیشتر نمایان شوند. تمام این موارد را می‌توان کاهش داد و به جوانسازی پوست دست پرداخت . درمان می‌تواند شامل لیزر برای تغییر رنگ دست و تزریق ژل و چربی برای کاهش ظاهر تاندون‌ها و رگ‌ ها باشد. بیماران مراجعه‌کننده به کلینیک زیبایی صدف احساس مطلوبی از فرایند درمانی خود دارند و اغلب عنوان می‌کنند که دستشان ۱۰ تا ۱۵ سال جوان‌تر شده است.

فرآیند درمان

درمان جوان‌ سازی دست با کمک تزریق ژل و چربی‌های پوستی یک روش غیرتهاجمی محسوب می‌شود که نیاز به بستری شدن ندارد. این روش یک درمان سرپایی محسوب شده که ممکن است زمان‌ آن بسته به منطقه و وسعت ناحیه موردنظر، ۳۰ دقیقه الی یک ساعت طول بکشد. با تقبل هزینه جوانسازی پوست دست تزریق در بین فضای انگشتان دست انجام می‌شود. معمولاً بین انگشتان دوم و سوم و انگشتان سوم و چهارم. معمولاً قبل از تزریق ژل یا چربی، از تزریق یک داروی بی‌حس‌کننده مانند لیدوکایین استفاده می‌شود.

پزشکان مختلف تکنیک‌ های مختلفی برای جوان سازی پوست دست با تزریق در نظر می‌ گیرند ازجمله میزان ژل و بی‌ حسی مورد نیاز ازنظر آن‌ها متفاوت است. برخی پزشکان قبل از تزریق از کرم‌ های بی‌ حس‌ کننده استفاده می‌ کنند و برخی دیگر این کار را انجام نمی‌دهند. ممکن است بلافاصله پس از تزریق کمپرس سرد در محل اعمال شود تا تورم کاهش بیابد. پس از تزریق پزشک دست شما را ماساژ خواهد داد تا ژل و یا چربی در سراسر دست به‌صورت یکنواخت منتشر شود. مراقبت‌های ویژه‌ای هنگام تزریق در اطراف رگ و تاندون‌ها باید انجام شود. نتیجه جوان‌سازی دست، فوری نمایان خواهد شد. اثر درمان به‌طورکلی تا شش ماه یا بیشتر طول خواهد کشید.

راه‌های جوانسازی دست‌ها در اصفهان

قبل از درمان

1- قبل از درمان برای جوانسازی پوست دست، پزشک شرایط پزشکی و داروهای مصرفی شما را کنترل می‌کند. در مورد خطرات بالقوه و عوارض جانبی درمان با شما صحبت خواهد کرد. آمادگی خاصی قبل از این روش درمانی نیاز نیست. بااین‌حال ممکن انجام اقدامات زیر برای شما سودمند باشد.
2-کبودی عارضه جانبی متداول پس از تزریق ژل و یا چربی می‌باشد. برای کاهش میزان کبودی بعد از تزریق از مصرف هرگونه داروی ضدالتهابی مانند ایبوبروفن، آسپیرین و یا رقیق‌کننده‌های خون، حداقل یک هفته قبل از درمان اجتناب ورزید. بااین‌حال توجه داشته باشید بدون اجازه پزشک داروهای خود را قطع نکنید. استفاده از ضد درد استامینوفن می‌تواند برای شما مفید باشد.
3-حداقل یک هفته قبل از درمان از مصرف مکمل‌های روغن ماهی، سیر، زنجفیل یا هرگونه مکملی که حاوی گیاهان گل مغربی، جینکو و گل راعی است، خودداری کنید. شما همچنین باید از مصرف هرگونه مولتی‌ویتامینی که حاوی ویتامین E هست، پرهیز نمایید.
4-ترک مصرف الکل قبل از هر پروسه درمانی توصیه می‌شود. شما باید از مصرف الکل حداقل یک روز قبل از درمان اجتناب کنید.

پس از درمان

رعایت برخی از نکته می‌تواند سرعت فرایند درمان و بهبودی را افزایش دهد. پس از تزریق، شما به‌زودی می‌توانید به فعالیت‌های عادی روزمره بازگردید. رعایت دستورالعمل‌های پزشک پس از تزریق ژل و یا چربی می‌تواند، جوانسازی پوست شما را سرعت بخشد. در اینجا برخی از نکات ذکر خواهند شد.

*در صورتی وجود هرگونه کبودی و یا تورم پس از تزریق، تا زمانی که برطرف شوند، شما باید از نوشیدن الکل خودداری کنید. مصرف ویتامین E، آسپرین، داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی مانند ایبوبرفن را قطع نماید.
*از داروهای ضد دردی استفاده کنید که کبودی و تورم را افزایش نمی‌دهند مانند استامینوفن و یا محصولات مشتق شده از آن.
*از انجام ورزش‌های شدید برای چند روز پس از تزریق، یا تا زمانی که تورم فروکش کند، اجتناب ورزید. ورزش باعث افزایش ضربان قلب و تسریع جریان خون می‌شود، درنتیجه ممکن است تورم طولانی‌تر شود.
*تا فروکش کردن تورم، از قرار گرفتن بیش‌ازحد در معرض نور خورشید، گرما و یا سرما اجتناب ورزید. همچنین شما باید از حمام آفتاب و سونا پس از تزریق به مدت چهار هفته دوری‌کنید.
*ممکن است بلافاصله پس از درمان بتوانید از محصولات آرایشی استفاده نمایید. برخی از پزشکان استفاده از برخی از محصولات معدنی را توصیه می‌کنند آن‌ها باعث می‌شوند تنفس پوست شما افزایش‌یافته و فرایند بهبودی تسریع گردد، همچنین باعث کاهش کبودی می‌شوند. بااین‌حال ممکن است پزشک شما استفاده از محصولات آرایشی را تا ۱۲ ساعت پس از تزریق، ممنوع نماید. برای آگاهی از دستورالعمل خاص با پزشک خود مشورت کنید.
*ممکن است پزشک شما مکمل‌های گیاهی خاصی را به جهت کمک به بازیابی پوست و کاهش کبودی و تورم توصیه کند.
*از مالش منطقه تحت درمان برای چند روز اجتناب ورزید.
*ممکن است از کسانی که از ژل‌های غلیظ‌تر (و با طول عمر بیشتر) استفاده کرده‌اند، خواسته شود تا ناحیه تحت درمان را برای چند روز گه گاهی ماساژ دهند. اگر ماساژ ندهند، گاهی اوقات ممکن است در ناحیه تزریق، توده کوچکی ظاهر شود. برای جلوگیری از این عارضه، ممکن است پزشک از شما بخواهد از برنامه ۵-۵-۵ پیروی کنید (ماساژ منطقه تحت درمان به مدت پنج روز، پنج بار در روز و هر بار به مدت پنج دقیقه).

راه‌حل سریع برای جوان‌سازی دست، تزریق ژل یا چربی می‌باشد که در کلینیک صدف به بهترین نحو صورت می‌پذیرد. یک روش تقریباً بدون درد است و بلافاصله پس‌ازآن تزریق، شما تفاوت چشمگیری در دستان خود مشاهده خواهید کرد. تزریق ژل و چربی نه‌تنها برای صورت مناسب است، بلکه اثری جوان‌کننده و حجم دهند بر دستان شما خواهد داشت. در کنار آن مانند صورت می‌توانید از درمان‌های لیزری نیز استفاده کنید تا در صورت و جود لکه‌های قهوه‌ای آن‌ها را برطرف سازید و زیبایی را به دستان خود بازگردانید.

تزریق ژل یا چربی برای شما مناسب است اگر

- نشانه‌های پیری در دست‌های شما ظاهر شده باشد و در پشت دست شما چین‌وچروک‌ها و خطوط ریز نمایان گشته باشند.
- حجم و انعطاف‌ پذیری دستان شما کاهش یافته و ظاهر آن استخوانی و نازک شده باشد.
- رگ‌ های پشت دست شما برجسته شده باشند.

روش تزریق ژل یا چربی، یک روش مقرون‌به‌صرفه و غیرتهاجمی است که برای دست‌های پیر شده مناسب می‌باشد. این روش نیاز به بستری شدن نداشته و آمادگی خاصی را نیز قبل از تزریق احتیاج ندارد. ژل‌های تزریقی ایده آل باید با بافت بدن سازگار باشند (ضد حساسیت، غیر تحریک‌کننده و غیر سمی). در مقایسه با گزینه‌های دیگرجوان‌سازی دست از قبیل تزریق چربی اتولوگ، استفاده از ژل‌ها آسان‌تر بوده و عوارض جانبی خاصی نیز به همراه نخواهند داشت. بیماران و پزشکان هر دو از این روش درمانی رضایت دارند. RF فرکشنال ، لیزری پیشرفته است که انرژی رادیوفرکوئنسی یا RF را برای جوانسازی و ترمیم پوست به کار می‌گیرد. از مزایای استفاده از جوانسازی پوست با rf می‌توان به ناچیز بودن درد و کوتاه بودن دوران بهبود اشاره کرد

اینستاگرام کلینیک صدف

هزینه‌ جوانسازی دست ها

معمولا هزینه جوان سازی دست به نوع ژل و میزان نیاز ناحیه موردنظر، متفاوت خواهد بود. به‌طورکلی، هزینه بر اساس ضرب هزینه یک میلی‌لیتر ژل در میزان ژل مصرفی محاسبه می‌شود. یک تفاوت قیمت ژل‌های موقت و ژل‌ های با طول عمر بالا متفاوت می‌باشد. معمولاً پزشک در جلسه مشاوره، میزان ژل موردنیاز و نوع آن را به شما خواهد گفت.

کلینیک پوست و مو صدف اصفهان ، همراه با تیم حرفه ای و پزشکان مجرب، لیزر موهای زائد شما را با جدیدترین دستگاه‌ ها، به بهترین شکل ممکن و بروزترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می‌ دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
برداشتن انواع خال با جراحیبرداشتن انواع خال با جراحی

خال، شايع‌ترين و متداول‌ ترين ضايعه‌ ي پوستي است. در واقع يك نوع تومور پوستي است كه از سلول‌ هايي به نام ملانوييت (سلول رنگ دانه‌اي) ساخته مي‌ شود . ... ادامه مطلب

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟

لیزر موهای زائد در سال‌ های اخیر به یکی از بهترین راه‌های خلاص شدن از دست موهای مزاحم است این روش ایمن و موثر، تنها روش دائمی حذف موهای زائد است. ... ادامه مطلب

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

لیزر فول بادی و توتال بادی دو روش رفع موهای زائد هستند که هر دو روش درمانی از فناوری پیشرفته لیزر برای رفع موی زائد استفاده می کنند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین