منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

نکات لیزر موهای زائد

وقتی درباره‌ی از بین بردن موهای زائد صحبت به میان می‌آید، گزینه‌های زیادی وجود دارند که باید مزایا و معایب همه‌ی آنها را در نظر بگیرید. می‌توانید شیو موها را که روشی سریع است به کار بگیرید. اما تنها در عرض چند روز موهای زائد دوباره رشد می‌کنند . کرم‌های موبر نیز موها را تنها در چند دقیقه از بین می‌برند، اما بوی بدی دارند و در موارد زیادی بعد از استفاده حساسیت‌های پوستی را بوجود می‌آورند . اگر دنبال یک روش با اثرات طولانی‌ تر هستید، احتمالا وکس و یا دیگر وسایل که ریشه‌ ی مو را هدف قرار می‌ دهند را انتخاب می‌کند که با استفاده از آنها هنگام رویش مجدد مو با مشکلات زیادی از جمله موهای زیر پوستی مواجه خواهید شد .

آنچه در این مطلب میخوانید

اما گزینه‌های با اثر گذاری طولانی‌تر نیز وجود دارند که الکترولیز یکی از آنها است. در این روش از سوزن‌های بسیاری ریزی استفاده می‌شود که توسط آنها به فولیکول موها جریان التریکی وارد می‌کنند و آنها را از بین می‌برند. اگر فکر می‌ کنید استفاده از این سوزن‌ها دردناک خواهد بود، حق با شما است! علاوه بر درد این روش بسیار زمان بر نیز هست.

اما می‌رسیم به لیزر، یکی از محبوب ترین روش‌های اخیرا بوجود آمده و تقریبا دائمی که فولیکول‌ های مو را تخریب و رشد آنها را کم و کم‌تر می‌نماید. لیزر منحصرا سلول‌های رنگدانه‌ی مو موجود در فولیکول‌ ها را هدف قرار می‌دهد و مو را از ریشه می‌سوزاند. بعد از چند جلسه لیزر، می‌توانید تیغ و وکس را به طور کامل کنار بگذارید. اما قبل از جلسه‌ی اول و شروع به استفاده از لیزر، که احتمالا بسیاری از شما در این مرحله قرار دارید، بهتر است مزایا و معایب لیزر را با هم بررسی کنیم .

نکات لیزر موهای زائد

نکات مثبت استفاده از لیزر

با این حال که لیزر شما را برای همیشه از مشکل موهای زائد خلاص نمی‌کند، رشد مو را به شکلی باور نکردنی کاهش می‌دهد. (تنها روش تایید شده برای از بین بردن دائمی موها الکترولیز می‌باشد )

می‌توانید روی هر ناحیه از پوست بدن که می‌خواهید لیزر را مورد استفاده قرار دهید. دستگاه در مدت کوتاهی ناحیه‌ی وسیعی از پوست را پوشش می‌دهد. لیزر از این نظر هیچ محدودیتی ندارد .

در مورد میزان درد این روش، می‌توان آن را بین شیو و وکس در نظر گرفت . متخصصان کلینیک صدف معمولا قبل از انجام لیزر درمانی با یخ ناحیه‌ی مورد نظر از پوست را کمی بی حس می‌کنند. به این شکل پروسه‌ی استفاده از لیزر درد کمتری خواهد داشت.

نکات منفی استفاده از لیزر

اگر می‌خواهید نتیجه‌ی مطلوبی از لیزر بگیرید باید صبور باشید. یک جلسه لیزر ناحیه‌ی زیر بغل کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد، اما برای نتیجه گرفتن به چندین جلسه نیاز خواهید داشت. (بین سه تا هشت جلسه) و بین جلسات باید حداقل شش هفته فاصله وجود داشته باشد.

لیزر پروسه‌ ای هزینه بر است و باید چندین برابر دیگر روش‌ ها برای آن پول خرج کنید.

تضاد بین رنگ پوست و رنگدانه‌های مو به لیزر اجازه می‌دهد تا عملکرد بهتری داشته باشد . به همین دلیل هم لیزر روی پوست‌های روشن با موهای تیره بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت و برای پوست‌های تیره به اندازه‌ی پوست‌های روشن موثر نخواهد بود. در پوست‌های تیره، رنگ پوست و مو بر سر جلب توجه لیزر با هم رقابت می‌کنند. البته این بدان معنا نیست که نمی‌توان از لیزر برای پوست‌های تیره استفاده کرد . اما برخی از انواع لیزر روی این نوع از پوست موثرتر خواهند بود .

اینستاگرام کلینیک صدف

اگر لیزر توسط فرد متخصص مورد استفاده قرار نگیرد، ممکن است اسکار و لکه‌های پوستی را بوجود آورد و یا موجب سوختگی پوست گردد.

در کلینیک تخصصی پوست و زیبایی صدف اصفهان از بروزترین روش‌های مراقبت و درمان پوست همراه با پیشرفته ترین دستگاه‌های تخصصی لیزر جوانسازی برای فرایند درمانی شما استفاده می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :غزاله مردانی [ 1402-07-05 ]
رنگ پوست و ضخامت مو برای از بین بردن موهای زائد با لیزر مهمه من پوست روشن و موهای روشن دارم نمیدونم چقدر به من جواب میده

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه عواملی باعث ریزش مو ی زنان بالای 40 سال میشود؟چه عواملی باعث ریزش مو ی زنان بالای 40 سال میشود؟

گاهی در زنان بالای 40 سال ممکن است الگوی طاسی سر مشاهده شود. این وضعیت باعث ایجاد تکه‌ های طاسی در بالای سر می‌ شود . ... ادامه مطلب

علت و درمان شلی و افتادگی پوستعلت و درمان شلی و افتادگی پوست

راهها و متدهای بسیار متنوعی برای درمان مشکل شلی و افتادگی پوست ابداع و کشف شده است که در ادامه بدان میپردازیم. ... ادامه مطلب

عوامل موثر در ماندگاری ژل لب چیست؟عوامل موثر در ماندگاری ژل لب چیست؟

بهترین و مؤثرترین راه برای اصلاح فرم لب، تزریق ژل لب است‌. ژل های لب بر پایه ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت کننده و پرکننده بافت نر ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین