منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

تزریق چربی صورت

آیا می‌دانید بدون افزایش وزن می‌توانید صورت و دست‌های خود را چاق‌تر و جوان‌تر كنید؟
آیا تاکنون عکس تزریق چربی دیده‌اید؟

آنچه در این مطلب میخوانید

آیا می‌دانید همیشه پس از كاهش وزن اولین جایی كه لاغرتر می‌شود و دچار شلی و افتادگی می‌شود همان صورت و پشت دست شماست؟
با بالا رفتن سن، بافت چربی صورت کم می‌شود که افتادگی پوست و شلی و چروک را بیشتر می‌کند، گاهی اوقات سفت‌ تر و کشیده‌ تر نمودن پوست باعث جوان‌تر شدن آن نمی‌شود بلکه پرتر بودن صورت باعث جوان‌تر شدن آن می‌شود و اینجاست که اهمیت تزریق چربی در پوست بدن مشخص می‌شود.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

کاربردهای تزریق چربی

قسمت‌هایی از پوست صورت که دچار کاهش حجم می‌شود مثل گونه‌ ها، گودی زیر چشم ، اطراف چشم، پشت چشم، خط خنده ، شقیقه‌ها، نازک شدن لب‌ها، چانه و حتی قسمت‌هایی از بدن مانند پشت دست‌ها، سینه، واژن و... را می‌توان با تزریق چربی که از خود فرد گرفته می‌شود به ناحیه مورد نظر تزریق کرد و پر نمود و کاهش حجم را اصلاح کرد. معمولا بسیاری از افرادی که علاقه‌مند به تزریق چربی جهت جوانسازی صورت هستند، بخصوص خانم‌ها و یا افرادی که ناگهانی در یک دوره زمانی خاص وزن خود را از دست داده‌اند این عمل را بسیار می‌پسندند.

تزریق چربی صورت در اصفهان

دوره نقاهت و عوارض

دوره‌ی نقاهت آن معمولا 2 هفته می‌باشد که در این 1تا 2 هفته تورم در ناحیه تزریق شده وجود دارد. عوارض تزریق چربی نادر است، گاه تجمع کوچکی از چربی اتفاق می‌افتد که عموما برطرف می‌شود، از عوارض دیگر، کبودی، نامنظمی و ایجاد کیست می‌باشد.

نکات پس از تزریق چربی

برای جلوگیری از بروز عفونت، نیاز است زیر نظر پزشکان متخصص کلینیک صدف برای مدت چند روز از آنتی بیوتیک استفاده کرد. بعد از تزریق چربی نباید چند روز به محل تزریق دست زده شود چرا که ممکن است چربی تکان بخورد. همچنین توصیه می‌شود که از وارد کردن فشار زیاد به محل تزریق به مدت 7 تا10 روز و نیز ازفعالیت سنگین، ورزش شدید و خم شدن تا چند هفته پرهیز کنید. به علاوه در سه هفته ی اوّل تزریق، از قرار گرفتن طولانی مدت در آفتاب، استفاده از فضاهای گرم (سونای خشک و بخار) و حمام‌های طولانی مدت شدیدا پرهیز کنید.
به طور کلی توصیه می‌شود از روش تزریق چربی در سنین بالاتر استفاده شود. حتی افرادی که صورت لاغری دارند و قصد دارند با این روش تا حدودی این مشکل خود را برطرف کنند توصیه می‌شود در سنین پایین از انجام این کار پرهیز کنند. درست است که چربی از بدن خود فرد برداشته می‌شود و احتمال بروز آلرژی در این روش بسیار کاهش پیدا می‌کند اما بهتر است سن تزریق با پزشک معالج چک شود.
یکی دیگر از مزیت‌های این روش این است که دوام چربی از فیلرهای هیالورونیک اسید بیشتر است. همچنین چون بدون بیهوشی انجام می‌شود، می‌تواند یکی از روش‌های جوانسازی با کمترین عارضه احتمالی باشد. در آخر بهتر است بدانید که گاهی اوقات برای حصول نتایج ماندگارتر نیاز به چند جلسه تزریق چربی داریم. در بعضی از بیماران اثرات تزریق چربی برای مدت یک سال یا بیشتر باقی می‌ماند اما معمولا چربی به آهستگی توسط بدن جذب می‌شود.

کلینیک پوست و مو صدف اصفهان ، همراه با تیم حرفه ای و پزشکان مجرب، لیزر موهای زائد شما را با جدیدترین دستگاه‌ها، به بهترین شکل ممکن و بروزترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :انتظامی [ 1402-07-13 ]
سلام خسته نباشید برای تزریق چربی به صورت چقدر چربی نیازه که تزریق شه ورم صورت بعد از چند روز از بین میره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پاکسازی کامل پوست skin care چیست؟پاکسازی کامل پوست skin care چیست؟

پاكسازى پوست یا همان Skin Care از روش‌ های مراقبت از پوست است. و موجب داشتن یک پوست زيبا، صاف و شفاف می‌ شود . ... ادامه مطلب

درباره بیماری پیسی بیشتر بدانیددرباره بیماری پیسی بیشتر بدانید

بیماری پیسی مختص نژاد یا نوع پوست خاصی نیست ؛ اما به طور کلی افرادی که پوست تیره‌ تری دارند بیش از دیگران در معرض ابتلا به این بیماری هستند. ... ادامه مطلب

شوره سر و ریزش موقت موشوره سر و ریزش موقت مو

شوره سر، پوسته‌های سفید رنگی است که در اثر تجمع سلول‌ های مرده پوست در موها ایجاد می‌ شود. در واقع سلول‌ های مرده پوست شروع به ریزش کرده و در اثر این اتفاق، شوره سر ایجاد می‌ شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین