منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

پاکسازی پوست چیست؟

آنچه در این مطلب میخوانید

پاکسازی پوست که به آن پیلینگ نیز گفته می شود در حقیقت برداشتن لایه‌ای سطحی از پوست است. با این روش یک لایه از سلول‌های مرده و جای جوش از سطح پوست پاکسازی می‌شود و پوست شما شفاف و شاداب می‌شود.

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

لایه برداری توسط لیزر

لایه برداری پوست با لیزر یا لیزینگ بیشتر برای لایه برداری سطحی از پوست استفاده می‌شود که مناطق آسیب دیده و مکان‌هایی که رنگدانه‌های پوست تغییر رنگ داده‌اند را با این روش ترمیم می‌کنند. لایه برداری توسط لیزر خودش روش‌های مختلفی را شامل می‌شود مانند لیزر دی اکسید کربن و لیزر اربیم‌یاگ یا لیزر کلاژن، که البته انتخاب روش لایه برداری پوست به پزشک شما بستگی دارد. درمان پوست با لیزر باعث از بین رفتن خطوط ریز چروک می‌شود و صورت و گردن شما را شاداب می‌کند.
اگر پوست شما دارای بیماری‌های پوستی مانند اسکار ، کک و مک و لکه‌ های قهوه‌ ای است می‌توانید از لایه برداری توسط لیزر کمک بگیرید. به یاد داشته باشید بعد از لایه برداری به وسیله لیزر، بهتر است به صورت منظم از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. از اپیلاسیون دست بردارید و برای چند روز استفاده از ادکلن و عطر را محدود کنید.

پاکسازی پوست صورت یکی از روش‌هایی می‌باشد که شما می‌توانید با انجام آن به زیبایی و روشنایی موردنظر پوست خودتان دست پیدا کنید. این روش زیر نظر متخصص پوست در کلینیک صدف اصفهان قابل انجام می‌ باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مراقبت‌ های بعد از لایه برداری پوست

پس از لایه برداری پوست باید برای دو هفته مراقبت‌های خاصی از پوست انجام دهید. کلینیک صدف اصفهان یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات در زمینه لایه‌برداری به وسیله لیزر می‌باشد.
قرمزی پوست بعد از لایه برداری سطحی کاملا طبیعی است و باید به طور منظم از پمادهای تجویز شده توسط پزشک استفاده نمایید. در لایه‌برداری‌های عمیق‌تر باید تا پنج روز اول به طور منظم از آنتی بیوتیک و کرم مرطوب کننده استفاده کنید و از تماس با نور خورشید خودداری کنید. بهتر است لایه‌برداری عمیق را در تابستان که اوج گرما و آفتاب است انجام ندهید.

مزایای پاکسازی پوست

1.قیمت پاکسازی پوست مناسب است
2.بعد از انجام پاکسازی پوست نیازی به استراحت و دوره نقاهت ندارد
3.تاثیر پاکسازی پوست بلافاصله بعد از انجام عمل قابل مشاهده است
4.فواید پاکسازی به صورت کوتاه مدت و بلند مدت می‌باشد

پاکسازی و لایه برداری پوست در اصفهان

مزایای پاکسازی پوست (با میکرودرم ابریژن )

بهبود لکه‌های ایجاد شده بخاطر سن و نقطه‌های سیاه پوست، روشن شدن پوست ، و بهبود پوست‌های تیره شده
لایه برداری و پاکسازی پوست صورت باعث ایجاد ظاهر شاداب‌تر می‌شود
کاهش چین و چروک‌ های زیر پوست صورت مثل چین‌های ظریف دور چشم
کاهش سوراخ‌های ریز یا همان منافذ باز پوست و کوچک‌ تر کردن آنها

هم‌زمان با افزایش سن، میزان چربی‌های دست کاهش یافته و پوست نازک می‌شود. درنتیجه استخوان‌ ها و رگ‌ های دست برجسته به نظر می‌رسند. کلینیک صدف با مجرب‌ ترین کادر درمانی عمل تزریق ژل و جوانسازی پوست دست را به شما عزیزان در شهر اصفهان ارائه می‌ دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :باقرزاده [ 1402-07-17 ]
باسلام ووقت بخیر من صورتم ده سال قبل جوش زد ودستکاری کردم ومتاسفانه جای جوشها موند ولک شدن پوستم تیره و چربه به نظرتون لیزر کنم جواب میده

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عوارض پوستی واکسن آسترازنکاعوارض پوستی واکسن آسترازنکا

عوارض پوستی واکسن آسترازانکا مربوط به آلرژی و حساسیت است که شامل ایجاد کهیر، بثورات پوستی، خارش و قرمزی پوست می شود . ... ادامه مطلب

تبخال تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟تبخال تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟

تب خال بیماری است که توسط ویروس هرپس سیمپلکس ایجاد می گردد. در این بیماری، موضع درگیر به صورت ملتهب همراه با مجموعه ای از ‌تاول‌های ریز نمایان می‌شود. ... ادامه مطلب

اسکلروتراپی برای درمان عروق واریسی صورتاسکلروتراپی برای درمان عروق واریسی صورت

رگ‌ های واریسی و رگ ‌های عنکبوتی روی صورت، رگ‌ های خونی متسع یا بزرگ ‌شده ی هستند که درست در زیر سطح پوست ایجاد می شوند، در نتیجه رگ‌ ها حالت تار مان ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین