منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

پیوند موی طبیعی

آنچه در این مطلب میخوانید

تنها راه درمان و ترمیم موهای ازدست رفته استفاده پیوند مو ی طبیعی است که این پیوند درنواحی مختلف بدن از جمله در ناحیه سر, کاشت ریش و سبیل و کاشت ابرو و مژه به صورت طبیعی انجام می‌شود. عمل زیبایی پیوند موی طبیعی یک عمل جراحی سرپایی وبسیار سبک است و با هزینه مناسب صورت می‌گیرد و برپایه برداشت سالم ریشه‌های موی شخص و پیوند آنها درنقاط مورد نظر استوار است. پیاز موهای موجود درنقاط مختلف سر نسبت به عوامل ارثی و هورمونی واکنش یکسانی ندارند. موهای موجود درنواحی وسط و جلو سرنسبتا حساس بوده و دچار ریزش می‌شوند ولی موهای موجود در پشت و دور سر نسبت به این عوامل مقاومت بسیار بالایی دارند و تقریبا فاقد ریزش می‌باشند.

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

چگونگی پیوند موی طبیعی

در روش پیوند موی طبیعی جهت جایگزین کردن موهای از دست رفته از پیازهای موی موجود در نواحی مقاوم به ریزش، یعنی پشت و دور سر مورد استفاده قرار می‌گیرد.بنابراین پیاز موی (فولیکول) پیوند شده، نه تنها یک موی کاملا طبیعی است بلکه تقریبا تا پایان عمر باقی مانده و نسبت به ریزش مقاوم می‌باشد.با توجه به اینکه پیاز موهای برداشت شده از پشت سر در تمامی نقاط بدن دارای قابلیت رشد می‌باشند لذا می‌توان به راحتی این عمل را در نواحی مختلف بدن از جمله ابرو، ریش، سبیل و مژه مورد استفاده قرار داد. خبر خوب درباره پیوند موهای جدید این است که نیازی به مراقبت دارویی و غیر دارویی ویژه نداشته و به صورت مداوم رشد خواهند کرد و این موها را می‌توان مانند موهای دیگر شست و حالت داد و اصلاح کرد. در حال حاضر جهت پیوند و کاشت مو از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش مقالات رجوع کنید و یا با کلینیک صدف اصفهان در تماس باشید.

نکته مهم قبل از کاشت مو

امروزه کاشت و پیوند مو با چند روش امکان پذیر است، که اغلب آن‌ها بسیار مطمئن هستند و نتایج بسیار خوبی تا به حال دیده شده است و اکثر بیماران از نتاج کار رضایت داشته‌اند. هرچند عمل کاشت مو بسیار ساده و بی‌خطر است اما نکات ایمنی و تخصصی پزشکان صدف اصفهان برای حفظ سلامت بیمار و به دست آمدن نتیجه مطلوب باید کامل رعایت شود. همچنین به دلیل حساسیت زیاد این عمل، انجام آن توسط تیم متخصص ضرورت دارد.

روش اف یو تی و اف ای تی جزو رایج‌ ترین روش‌های کاشت مو هستند که در صورت مشورت با پزشک می‌توانید مناسب‌ترین را انتخاب کنید، در واقع فولیکول‌های مو را به صورت تک تک و با همان حالت طبیعی می‌کارند، موهای کاشته شده همانند موهای طبیعی رشد خواهند کرد.

بهترین پیوند موی طبیعی در اصفهان

چه موهایی در سر برای کاشت مو استفاده می‌ شود؟

در کاشت مو با توجه به نوع روش پیوند، موهای شخص از پشت سر یا ناحیه‌ای از بدن او برداشته می‌شود ، سپس با استفاده از میکروسکوپ و لوپ‌های مخصوص، فولیکول‌های مو به صورت تک تک با ظرافت جدا می‌شوند و حسن پیوند موی طبیعی این است که بدن به موهای پیوند زده شده واکنشی نشان نمی‌دهد. با توجه به این که عضو پیوندی از بدن خود فرد گرفته می‌شود، به نگهداری و مراقبت خاصی نیاز ندارد.
پزشکان به اندازه‌ای برداشت موها را انجام می‌دهند که تنها یک خط بسیار باریک به جای می‌ماند. البته باید توجه داشت که موهای پیوند زده شده پس از 4 تا 6 ماه می‌ریزند و سپس موها رشد مجدد خوهند داشت. به همین دلیل نباید نگران شوید چون ریزش بعد از کاشت، طبیعی است.

برای بهره گیری از بهترین خدمات زیبایی مانند تزریق ژل در اصفهان می‌توانید به کلینیک صدف مراجعه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :پژمان منش [ 1402-07-17 ]
سلام من ماینوکسیدل برای ریزش موهام استفاده کردم تا حدودی خوب بوده ولی نمیدونم بعضی وقت ها خارش یا سوزش داره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
همه چیز در مورد الکتروکوترهمه چیز در مورد الکتروکوتر

کوتر دستگاهی می باشد که با ایجاد جریان الکتریکی، حرارتی را ایجاد می کند. امروزه از این نوع دستگاه ها در صنایع پزشکی و زیبایی بسیار استفاده می شود. ... ادامه مطلب

لوپوس چیست و چه علایمی دارد؟لوپوس چیست و چه علایمی دارد؟

از بیماری‌های اتوایمیون ، لوپوس نام دارد که باعث درگیر شدن اندامهای مختلف بدن مانند ملتحمه‌ ، پوست‌ ، مفاصل‌ ، مغز‌، ریه‌، قلب و رگ‌ های بدن می‌ شود ... ادامه مطلب

اثر لیزر درمانی بر پوست چیست؟اثر لیزر درمانی بر پوست چیست؟

کلینک تخصصی صدف مجهز به اغلب لیزرهای مدرن و به روز در زمینه پوست و زیبایی می‌باشد. در این مرکز انواع لیزرهای پیشرفته، به خدمت متخصص پوست آمده اند ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین