منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

برجسته سازی گونه

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق ژل گونه برای افرادی که دوست دارند چهره‌ ای منحصر به فرد داشته باشند عمل مناسبی می‌باشد، چون اغلب افرادی که استخوان گونه برجسته ای دارند از چهره‌ ای جذاب برخوردار هستند. داشتن گونه‌ های برجسته را می‌ توان به عنوان یکی از فاکتور‌های جذابیت نام برد. عوامل مختلفی موجب می‌شوند تا پوست صورت شما شل شود و به اصطلاح بیافتد که این امر زیبایی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

صفحه اینستاگرام
تزریق ژل و گونه گذاری به وسیله‌ ی ژل‌ های پوستی قابل تزریق هستند که برای افزایش حجم (برجسته کردن گونه بدون جراحی) و تغییر شکل در ناحیه تزریق مورد استفاده قرار می‌گیرند مثل ژل‌های تزریقی صورت، گونه و چانه. مقدار کمی ژل تزریقی توسط سوزن بسیار ریزی در پوست و در محل مورد نظر به صورت مستقیم تزریق می‌‌شود. پس از تمیز کردن ناحیه مورد درمان، از کرم بی‌حس کننده استفاده می‌‌شود. این بی‌ حسی شما را مطمئن می‌‌سازد که تزریقی در حال انجام است، حداقل ناراحتی و درد را برای شما دارد.
انواع ژل و ماندگاری آنها، نوع ژلی که شما برای تزریق انتخاب می‌کنید از چندین نظر حائز اهمیت است؛ اولین و مهم‌ترین نکته سالم بودن ژل و همچنین عدم مضر بودن آن برای بدن است و پس از آن می‌توان به ماندگاری ژل اشاره نمود که اهمیت آن بیشتر از نظر اقتصادی است. امروزه انواع مختلفی از ژل‌ها و پر کننده‌ها برای برجسته کردن گونه وجود دارند. استفاده از این ژل‌ها از پر کاربردترین روش‌های مورد استفاده برای جایگزینی اندازه و حجم از بین رفته و بزرگ کردن گونه‌ها است. در فرآیند برجسته سازی گونه با تزریق ژل مقدار ژل مورد نیاز برای هر بیمار متفاوت است و بستگی به مقدار حجم از بین رفته و اندازه گونه مورد نظر بیمار دارد. تزریق چربی از بدن خود بیمار یکی دیگر از روش‌های گونه گذاری بدون جراحی است که تاثیرات مثبت بر اندازه گونه‌ها را دارد. روش تزریق چربی در گونه برای برجسته کردن گونه نسبتاً ساده در اطاق عمل با استفاده از بی‌حسی موضعی یا در کلینیک صدف اصفهان تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. تزریق چربی گونه مزایای زیادی دارد چرا که در طی آن از چربی بدن خود فرد استفاده می‌شود. با این حال در مقایسه با تزریق ژل، تزریق چربی ممکن است منجر به کبودی‌های طولانی مدت شود.

بهترین برجسته سازی گونه در اصفهان

عوارض تزریق چربی به گونه

تزریق چربی گر چه به دلیل استفاده از چربی بدن خود فرد دارای مزایایی می‌باشد اما ممکن است در محل خارج کردن چربی یعنی شکم یا ران فرد دچار درد و سوزش گردد زیرا بر اثر خارج کردن چربی ممکن است به آن ناحیه فشار وارد شده باشد همچنین کبودی، تورم، رنگ پریدگی و ترشح مایع از محل برداشت چربی از دیگر عوارض آن خواهد بود. فواید و عوارض پیوند چربی به گونه مانند سایر روش‌های درمانی باید با تحقیق انجام گیرد و به دلیل حساسیت پوست و جهت داشتن نتیجه مطلوب در پیوند باید توسط پزشک متخصص انجام گیرد .

طول دوران نقاهت و روند بهبودی تزریق ژل

پس از تزریق ممکن است محل تزریق کمی ملتهب شود که به سرعت التهاب از بین می‌‌رود. زمان تزریق به محل تحت درمان بستگی دارد و معمولاً ً بیش از ۳۰ دقیقه طول نخواهد کشید و شما بعد از چند دقیقه مطب را ترک خواهید کرد. عمل تزریق، زمان استراحت یا بستری شدن ندارد و شما می‌‌توانید بلافاصله پس از تزریق به فعالیت‌‌های روزمره خود بپردازید. ممکن است در محل تزریق کمی التهاب و کبودی به وجود بیاید که معمولاً در کمتر از ۴۸ ساعت رفع می‌شود. پزشکان کلینیک صدف اصفهان در زمان ویزیت در مورد دوران بهبودی و اینکه باید چه انتظاری از عمل تزریق داشته باشید با شما بحث و تبادل نظر می‌کند.

کلینیک پوست و مو صدف در اصفهان ، همراه با تیم حرفه‌ ای و پزشکان مجرب، لیزر موهای زائد شما را با جدیدترین دستگاه‌ ها، به بهترین شکل ممکن و بروزترین تکنولوژی‌ های روز دنیا انجام می‌ دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :سارا بحرینی [ 1402-07-17 ]
سلام خسته نباشید برای حجم دهی به گونه تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ویژگی کلینیک کاشت موویژگی کلینیک کاشت مو

برای اینکه از نتایج کاشت مو راضی باشید ، نیاز است که برای پیوند مو به کلینیک‌ های پوست و موی معتبر که دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند مراجعه کنید . ... ادامه مطلب

نحوه کاشت مو و مراحل رشد مو بعد از کاشتنحوه کاشت مو و مراحل رشد مو بعد از کاشت

امروزه بسیاری از افراد از ریزش مو رنج می برند، از این رو اقدامات لازم برای کاشت مو را در پی می گیرند. ... ادامه مطلب

درباره بیماری پیسی بیشتر بدانیددرباره بیماری پیسی بیشتر بدانید

بیماری پیسی مختص نژاد یا نوع پوست خاصی نیست ؛ اما به طور کلی افرادی که پوست تیره‌ تری دارند بیش از دیگران در معرض ابتلا به این بیماری هستند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین