منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم

آنچه در این مطلب میخوانید

درمان گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

با بالا رفتن سن، کانال زیر چشم که مجرای اشکی نامیده می‌شود، عمیق‌تر شده و صورت ما را خسته‌تر و پیرتر نشان می‌دهد. سیاهی و گودی زیر چشم برای بعضی زنان و مردان تبدیل به یک مشکل در زیبایی چهره شده است. حتی در برخی از جوانان در زیر چشم‌ها به دلایل ژنتیکی یا در پی دلایل دیگری مانند آلرژی و مصرف الکل، حلقه‌های سیاه در زیر چشم شکل می‌گیرند. تزریق فیلر ، با مخلوطی از ماده‌ای به نام اسید هیالورونیک که در بافت بدن موجود است، انجام می‌شود. محتوای این ژل تزریقی اسید هیالورونیک به طور خاص برای درمان قسمت‌های ظریف و حساس دور چشم طراحی شده است. اسید هیالورونیک که به طور طبیعی در پوست یافت می‌شود باعث رطوبت، کشش و استحکام پوست می‌شود. تزریق برای زیر چشم با یک ژل ویژه انجام می‌شود. این ژل حاوی اسید هیالورونیک، ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسید آمینه و آنتی اکسیدان است.

هدف از تزریق فیلر برای دور چشم چیست؟

تزریق دور چشم با فیلر برای رفع سیاهی دور چشم ، گودی، چروک‌ های ریز، پف زیر چشم و کانال‌های زیر چشم که با بالا رفتن سن عمیق‌ تر شده‌اند، انجام می‌شود. تفاوت فیلر زیر چشم با سایر فیلرها این است که تمام مشکلات مربوط به دور چشم را با یک بار تزریق درمان می‌کند. البته قبل از هر چیز متخصص زیبایی کلینیک صدف باید در مورد انجام تزریق نظر بدهد.

تزریق ژل زیر چشم چگونه انجام می‌ شود؟

فیلر حاوی اسید هیالورونیک در انژکتورهای استریل و آماده، نگهداری می‌شود. در صورت لزوم، دکتر زیبایی کلینیک صدف اصفهان فیلر را در نقاط مورد نیاز و در مقادیر مناسب اعمال می‌کند. فیلر در زیر بافت‌ها و روی استخوان تزریق می‌شود. فیلر را باید به صورت یکنواخت تزریق کرد. متخصص پوست بعد از تزریق شروع به ماساژ دادن دور چشم می‌کند.


آیا هنگام تزریق فیلر زیر چشم، دردی احساس می‌ شود؟

تزریق دور چشم با استفاده از یک انژکتور ظریف توسط جراح پلاستیک یا متخصص زیبایی در کلینیک صدف انجام می‌شود. برای کاهش درد، قبل از تزریق به محل مورد نظر، کرم بی‌حسی اعمال می‌شود. تغییر بلافاصله پس از تزریق فیلر، دیده خواهد شد، اما نتیجه ی دقیق معمولا بعد از یک هفته به دست می‌آید.

آیا تزریق فیلر به زیر چشم عوارض جانبی دارد؟

اگر تزریق توسط متخصص پوست، تحت شرایط استریل انجام شود، عوارض جانبی وجود نخواهد داشت. پس از درمان ممکن است در محل تزریق کبودی خفیف و قرمزی دیده شود. با استفاده از کمپرس یخ، عوارض تزریق فیلر زیر چشم به شدت کاهش می‌یابد. ممکن است علائم آلرژیک به ندرت در برخی از افراد مشاهده شود، در این مورد، متخصص شما با تمام کردن تزریق، اقدامات لازم را انجام می‌دهد. زیر چشم‌، یکی از حساس‌ترین قسمت‌ها برای تزریق است. زیرا منطقه‌ای است که تمایل به احتباس آب و تورم دارد. بنابراین، دراین قسمت نباید بیش از حد فیلر تزریق شود. یک متخصص باتجربه، مقدار مناسب را می‌داند.


ماندگاری نتایج تزریق فیلر زیر چشم چقدر است؟

تزریق زیر چشم یک روش ماندگار و دائمی نیست. اما زمانی که تزریق تکرار شود، نتایج ماندگارتر خواهد بود. با توجه به شرایط هر فرد، ماندگاری نتایج تزریق از ۱ماه تا ۳ سال متغیر خواهد بود. در پایان این دوره، تزریق باید تکرار شود.

بافت‌های زیرجلدی که پوست ما را جوان نشان می‌دهند، معمولا با افزایش سن و شروع پیدایش چین و چروک صورت در اطراف خط لبخند، و قسمت‌هایی که حرکت عضلانی رخ می‌دهد، آسیب می‌بینند. این حالت ممکن است ژنتیکی باشد اما در هر حال نشانه‌ای از پیری است. با تزریق فیلرهایی مانند Restylane، Juvederm یا Radiesse، به بافت‌های نرم می‌توان چین و چروک‌های صورت را حذف و یا کاهش داد. فیلرهایی مانند Juvederm یا Restylane را می‌توان به تنهایی یا همراه با روش‌هایی مانند لیزر و لیفت صورت استفاده کرد. تزریق فیلر می‌تواند به درمان چین و چروک‌های عمیق صورت، گونه‌ها، حلقه‌های سیاه و گودی دور چشم کمک کند.

جذب مواد فیلر زیر چشم، مانند هیالورونیک اسید بسیار آهسته است و در صورت لزوم می توان این تزریق را تکرار کرد.

بهترین تزریق فیلر برای رفع تیرگی زیر چشم در اصفهان

از کدام مواد برای تزریق استفاده می‌ شود؟

شایع‌ترین فیلر مورد استفاده برای زیر چشم از ماده‌ای به نام اسید هیالورونیک ساخته شده است. اسید هیالورونیک متشکل از زنجیرهای قندی متقاطع است که یک قوام ژل مانند ایجاد می‌کند. هیالورونیک اسید به طور طبیعی می‌ تواند در پوست، چشم و مفاصل بدن یافت می‌شود. یکی از مزایای ژل اسید هیالورونیک، برگشت پذیری آنهاست.


نکاتی که قبل از تزریق باید رعایت کرد

چند روز قبل از تزریق از مصرف الکل و داروهایی مثل آسپرین و موترین که باعث رقیق شدن خون می‌شود خودداری کنید. تزریق زیر چشم بدون درد است و ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

تغذیه: در هفته قبل از هر نوع تزریقی، پیروی از یک رژیم غذایی سالم، بسیار مفید است. تغذیه مناسب دوره بهبودی را سرعت می‌بخشد و خطر عفونت را به حداقل می‌رساند. مخصوصا خوردن میوه، سبزیجات و پروتئین‌های کم چرب مفید است.
داروها: قبل از تزریق، بیماران باید یک لیست از تمام داروهایی که مصرف می‌کنند تهیه کرده و در اختیار متخصصان کلینیک صدف قرار دهند. بعضی از داروها می‌توانند قبل یا بعد از تزریق، مشکلاتی را ایجاد کنند. متخصص زیبایی ممکن است، به طور موقت استفاده از داروهای بیمار را متوقف کند یا یک داروی جایگزین مناسب‌ تر را پیشنهاد کند. مخصوصا بیماران نباید داروهایی مثل آسپرین که باعث رقیق شدن خون می‌شود، مصرف کنند.
سیگار کشیدن: مصرف سیگار میزان جریان خون را در کل بدن کاهش می‌دهد. از آنجا که اکسیژن نمی‌تواند به سرعت به محل تزریق برسد، ممکن است دوره بهبود در افراد سیگاری بیشتر باشد و خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد. باید حداقل دو هفته قبل از تزریق از سیگار استفاده نکنید.

اینستاگرام صدف کلینیک

زیبایی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروزه افراد است. ابرو نیز، از مهم‌ ترین عوامل زیبایی فرد است. کاشت ابرو راه حلی مناسب برای درمان ریزش و کم پشتی ابروها می‌ باشد. کاشت ابرو شرایط حساس‌ تری دارد، بنابراین نیازمند به دقت و ظرافت بیشتری دارد. کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز پیوند ابرو در اصفهان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شیدا [ 1402-09-18 ]
فیلر را چند وقت به چند وقت باید انجام داد ؟

مودت [ 1402-07-30 ]
برای رفع سیاهی زیر چشم به جز تزریق ژل و یا تزریق بوتاکس از چه روش دیگه ایی میتوان استفاده کرد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علائم و نشانه های اولیه بروز ملانوماعلائم و نشانه های اولیه بروز ملانوما

ملانوما ها ممکن است در هر جایی از بدن به وجود بیایند. این نوع سرطان پوستی در قسمتهایی از بدن بیش تر ایجاد می شود که در معرض تابش نور مستقیم خورشید ... ادامه مطلب

علت و روشهای درمان اگزمای دستعلت و روشهای درمان اگزمای دست

گزمای دست که درماتیت دست نیز نامیده می شود، یک بیماری التهابی پوستی است که بثورات متورم، خارش دار، پوسته پوسته و تغییر رنگ داده روی پوست ایجاد می کند ... ادامه مطلب

خون مردگی یا اکیموز چگونه درمان میشود؟خون مردگی یا اکیموز چگونه درمان میشود؟

خون‌ مردگی ممکن است روی بازوها، پاها، شکم، باسن، داخل دهان و روی پلک‌ ها دیده شود. خون‌ مردگی می‌ تواند از عوارض یک بیماری خطرناک باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین