منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

جوانسازی با تزریق فیلر

آنچه در این مطلب میخوانید

فیلر پوستی قابل تزریق چیست؟

فیلرهای پوستی موادی ژل مانند هستند که جهت جبران حجم از دست رفته، صاف کردن خطوط و چروک یا برجسته‌سازی اجزا صورت به زیر پوست تزریق می‌ شوند. سالانه بیش از ۱ میلیون مرد و زن این درمان محبوب را برای جوانسازی صورت خود انتخاب می‌ کنند. این درمان می‌تواند روشی مقرون به صرفه جهت داشتن ظاهری جوان‌تر بدون جراحی و بستری شدن باشد.

آدرس اینستاگرام

فیلرهای پوستی چگونه می توانند ظاهر فرد را بهتر کنند؟

در حالی که فیلرهای پوستی گاها به فیلرهای رفع چروک نیز شناخته می‌شوند اما می‌توانند عملکردی بسیار بیشتر از رفع چروک داشته باشند. فیلرهای پوست در رفع بسیاری از مشکلات رایج مفید هستند که از جمله آن‌ ها می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

صاف کردن خطوط اطراف بینی و دهان: این موارد به خطوط ماریونت، لبخند یا پرانتزی نیز شناخته می‌شوند.
افزایش و بازگردانی حجم از دست رفته گونه و شقیقه
کاهش ظاهر خطوط عمودی لب‌ ها
برجسته سازی و حجم دهی به لب‌ ها
صاف کردن چین‌های اطراف چانه
بهبود تقارن در اجزا صورت

بهترین جوانسازی با تزریق فیلر در اصفهان

انتخاب پزشک مناسب برای انجام درمان‌ های فیلری

در هنگام انتخاب یک ارائه دهنده برای انجام درمان‌های تزریقی باید همانند انتخاب یک جراح دقت و موشکافی به خرج داد. با اینکه درمان با فیلر یک فرایند غیر جراحی است اما باز هم یک فرایند پزشکی به شمار آمده و نیازمند تبحر، دانش و مهارت تخصصی هستند تا از دستیابی به ایمنی و نتایج مطلوب اطمینان حاصل شود. ارائه دهنده این خدمات باید حس زیبا شناسی، مهارت، دقت و دانش بالایی از آناتومی صورت در این زمینه داشته باشد. قبل از انجام فرایند می‌توان عکس‌های قبل و بعد از فرایند بیماران قبلی را از ارائه دهنده درخواست کرد.

موارد قابل انتظار حین درمان با فیلرهای پوست

تزریق فیلرهای پوست فرایندی غیر جراحی بوده و معمولا در یک جلسه ملاقات با پزشک انجام می‌شود. اولین جلسه درمانی با یک مشاوره شروع شده و در آن جلسه فرد اهداف و نگرانی‌های خود را با پزشکان کلینیک صدف در میان بگذارید.

مشاوره پیش از درمان با فیلرهای پوست

در حین جلسه مشاوره، جراح زیبایی ناحیه درمان را ارزیابی کرده و سابقه پزشکی فرد را بررسی می‌کند. در حالی که خطرات همراه با تزریق فیلر‌ ها اندک هستند، اما باید قبل از انجام فرایند تمام سابقه پزشکی خود را با پزشک در میان گذاشت. برخی حساسیت‌ها، بیماری‌های پوستی و عصبی یا داروها می‌توانند ایمنی و کیفیت نتایج را دستخوش تغییر قرار دهند. برای مثال در صورت مصرف دارو های NSAID یا رقیق کننده‌های خون باید این موضوع را با جراح زیبایی خود در میان گذاشت. از جمله دارو های NSAID می‌توان به آسپرین، ایبوپروفن و ناپروکسن اشاره کرد. دارو‌های رقیق کننده خون می‌توانند احتمال بروز کبودی را افزایش دهند.

درمان با فیلرهای پوست

قبل از انجام فرایند درمان، ناحیه مورد نظر تمیز شده و یک داروی بی‌حس کننده موضعی به آن محل اعمال می‌شود. بسیاری از فیلرها خود حاوی داروی لیدوکایین (نوعی بی‌ حس کننده موضعی) هستند. این دارو جهت کمک به حداقل رساندن درد در حین و پس از درمان در فیلرها گنجانده می‌شود.

سپس، ارائه دهنده خدمات مقدار مشخصی فیلر را در زیر پوست تزریق می‌کند. بسته به محل درمان و نوع محصول، فرد قادر خواهد بود تا بلافاصله پس از تزریق فیلر نتایج آن را مشاهده کند. برخی بیماران اندکی کبودی و تورم را تجربه می‌کنند که این موارد موقت بوده و با گذشت چند روز پس از درمان برطرف می‌ شوند.

افراد قادر خواهند بود تا بلافاصله پس از درمان به فعالیت‌ های معمول خود بازگردند. با این حال، جراح از آن‌ ها خواهد خواست تا یک روز را استراحت کرده و از ورزش کردن یا انجام فعالیت‌ های شدید اجتناب کنند.

در صورت انجام تزریق چربی

پیوند چربی به صورت، یک فرایند جراحی است و از یک الگوی درمانی متفاوت پیروی می‌کند. معمولا پیوند چربی به صورت یک فرایند سرپایی بوده و در آن از بیهوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی به همراه آرام بخش استفاده می‌شود. بسته به مقدار چربی‌های خارج شده، بیماران تا دو هفته به استراحت نیاز خواهند داشت. جراح زیبایی موارد قابل انتظار جراحی و دوره بهبودی پس از آن را در جلسه مشاوره برای فرد بیان خواهد کرد.

طول عمر فیلر تزریقات پوستی

ماندگاری اثرات فیلرهای پوستی به محصول، ناحیه درمان و فرد بستگی دارد. به طور کلی، هر چه محصول غلیظ‌تر بوده و عمیق‌تر تزریق شود، اثر آن طولانی‌تر است. با این حال، این گفته در تمامی مواقع صادق نیست. جراح زیبایی جهت حفظ نتایج درمان را تکرار کرده و مقدار یا روش‌های لازم جهت دستیابی به بهترین نتایج را تنظیم خواهد کرد.

فیلرهای هیالورونیک اسید کمترین مدت ماندگاری را داشته و معمولا برای بیمارانی توصیه می‌شوند که برای اولین بار این درمان را انجام می‌دهند. نتایج حاصل از این فیلر‌ها معمولا ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارند. ماندگاری فیلر در لب‌ها اندکی کمتر از ماندگاری فیلر در چین‌های بین بینی و لب می‌باشد.

برخی فیلر‌های هیالورونیک اسید همانند ولوما جهت داشتن دوام بیشتر طراحی شده و معمولا کاربرد آن‌ها به نواحی خاصی همانند گونه‌ها محدود می‌شود. از آنجایی که فیلر‌های صنعتی کمتر جذب بدن می‌شوند، ماندگاری بیشتری دارند. این فیلر‌ها می‌توانند برای افراد مناسب نتایج عالی را به ارمغان آورند. به دلیل آنکه نتایج حاصل از این فیلر‌ها چندین سال دوام دارند، انتخاب یک ارائه دهنده یا پزشک با تجربه و ماهر ضروری می‌باشد.

با اینکه نتایج حاصل از تزریق چربی دائمی هستند اما در برخی موارد چربی‌های تزریق شده تجزیه می‌ شوند.ممکن است پزشک در ابتدا اندکی چربی بیشتر به ناحیه درمانی تزریق کند تا با از بین رفتن تدریجی مقداری از آن ناحیه درمان ظاهری طبیعی‌ تر به خود گیرد.

هم‌ زمان با افزایش سن، میزان چربی‌ های دست کاهش یافته و پوست نازک می‌ شود. درنتیجه استخوان‌ ها و رگ‌ های دست برجسته به نظر می‌ رسند. ظهور لکه‌ های قهوه‌ ای و چین‌ وچروک‌ پوست ظاهر دست را تغییر می‌دهند. کلینیک صدف با تزریق ژل ، برای جوانسازی دست‌ ها در اصفهان پوست دست جوان و شاداب را برای شما به ارمغان می‌ آورد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :افرین [ 1402-08-01 ]
سلام خسته نباشید میشه لطفا بگید که تا چند وقت بعد از تزریق ژل لب نباید ورزش کرد؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین درمان کک و مکبهترین درمان کک و مک

کک و مک‌ ها لکه‌ هايي تيره رنگ و دايره‌ ای شکل هستند و در صورت، شانه‌ ها و دست‌ ها که بيشتر در معرض نور آفتاب قرار می گيرند، به وجود می آيند. ... ادامه مطلب

بیماری پوستی گرانولوم چیست؟بیماری پوستی گرانولوم چیست؟

گرانولوم نوعی بیماری پوستی است که اغلب شامل ضایعاتی برآمده به رنگ پوست و یا قرمز رنگ می‌ باشد که الگویی حلقه‌ ای را معمولاً روی دست‌ و پا ایجاد می‌ کند. ... ادامه مطلب

اندولیفت چیست و چه کاربردی دارد؟اندولیفت چیست و چه کاربردی دارد؟

اندولیفت یک روش ایمن در زمینه جوانسازی پوست است که بدون بر جای گذاشتن هیچگونه اسکار ، نشانه های پیری پوست را برطرف می کند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین