منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

تزریق فیلر به لب

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق فیلر بر لب

شمار متقاضیان تزریق فیلر لب به شدت افزایش پیدا کرده است، تزریق فیلر لب حجم از دست رفته بافت پوست را بر می‌گرداند و تزریق فیلر لب برای حجیم کردن و خوش فرم نمودن طبیعی لب‌ ها انجام می‌ شود.

آدرس اینستاگرام
تزریق فیلر لب از طریق ماده‌ایی به نام هیالورونیک اسید انجام می‌گیرد و سبب حجیم کردن لب می‌شود. تزریق فیلر بر لب آب‌رسانی را هم در بافت لب انجام می‌دهد و علاوه بر زیباسازی لب، اثر احیایی نیز بر آن دارد.

مزایای تزریق فیلر لب

قبل از تزریق فیلر بر لب ابتدا لب را با مواد ضد میکروبی کاملا ضد عفونی می‌کنند و بعد لب را بی‌حسی موضعی می‌کنند تا در تزریق فیلر‌، مراجعین هیچ دردی را احساس نکند روش تزریق فیلر، روشی بدون درد می‌باشد و روشی آسان و سریع است که کمترین زمان را به خود اختصاص داده است تزریق فیلر هیچ دوره نقاهتی را برای بیمار به همراه ندارد از همین رو سبب رضایت همه قرار گرفته است.
تزریق فیلر به دلیل وجود هیالورونیک ماندگاری بسیاری نسبت به سایر روش‌ها دارد وتزریق فیلر بر لب، عاری از هرگونه آلرژی و عفونت برای شخص می‌باشد.
تزریق فیلر بر لب سریع‌ترین روشی است که سریع‌ترین نتیجه را نشان می‌دهد درهمین خصوص مزایای زیای نسبت به بقیه روش‌ها به خود اختصاص داده است. از دیگر فواید تزریق فیلر بر لب را می‌توان به این مورد اشاره کرد، که هرگاه متقاضی بعد از تزریق فیلر بر لب از حجیم کردن لب‌های خود به هر دلیلی پشیمان شد و خواست لبان خود را به حالت اول بازگرداند، تزریق فیلر این امکان را به او می‌دهد که فیلر را تخلیه کند و به راحتی و بدون هیچ مشکلی قابل حل و تصحیح برایش باشد.

تزریق فیلر، ظاهری صد در صد طبیعی برای لب ایجاد می‌کند به گونه‌ایی نشان می‌دهد که انگار لب مادر زادی همینقدر خوشفرم و حجیم بوده است و به هیچ وجع برای هیچکس احتمال تشخیص نمی‌گذارد. تزریق فیلر طبیعی‌ترین ظاهر را برای افراد ایجاد می‌کند، همه افراد هم به دنبال راهی برای طبیعی نشان دادن زیبایی‌های خود می‌باشند به همین رو تزریق فیلر در کلینیک صدف را برای لبان خود انتخاب می‌کنند.

عوارض تزریق فیلر لب

خوشبختانه تا به امروز گزارشی حاکی بر عوارض تزریق فیلر مشاهده نشده است.
مقدار کمی، تورم بعد از تزریق فیلر به وجود می‌آید که با استفاده از کمپرس یخ بر لب، تورم بعد از 24 ساعت از بین می‌رود و نتیجه‌ی نهایی لب‌ها قابل مشاهده می‌شود.
روش تزریق فیلر کمترین عوارض و علائم بعد از عمل را به خود اختصاص داده و مورد تمایز از سایر روش‌ها گشته است. تزریق فیلر بر لب کاملا تضمینی است و هیچگونه عفونت و عوارضی را به خود نسبت نداده است.

بهترین تزریق فیلر لب در اصفهان

تفاوت فیلر لب با ژل لب در چیست؟

باید دقت کنید که فیلر یا پر کننده لب، یک مفهوم گسترده‌ از روش‌های تزریق به لب برای حجیم کردن آن است که تزریق ژل لب یکی از این روش‌هاست. در واقع ژل لب یکی از روش‌های فیلر محسوب شده که در آن از ماده «هیالورونیک اسید» استفاده می‌شود، اما همه روش‌های فیلر برای لب، تزریق ژل نیست. روش‌های دیگری همچون «پلی لاکتیک اسید» نیز وجود دارد که در آن به جای پرکردن با ژل، پوست نسبت به تولید کلاژن تحریک می‌شود و نوع نیمه دائمی از فیلر محسوب می‌گردد. حال آنکه فیلر به روش تزریق ژل لب کاملا موقتی است.

مراقبت‌ های قبل و بعد از تزریق فیلر لب

جهت کاهش درد و کبودی پس از تزریق ژل، می‌توان از کمپرس یخ در محل تزریق اما بدون هیچ گونه فشاری استفاده نمود‌.

پس از تزریق ژل نباید از رژلب استفاده کرد.

قیمت ژل، با توجه به تعداد سرنگ‌های مصرفی از ژل به کاربرده در لب محاسبه می‌شود.

چنانچه به دیابت، لوپوس ، عفونت‌های دهانی و اختلال انعقادی مبتلا هستید از تزریق ژل صرفه نظر کنید.

چنان چه فرد سابقه‌ی تبخال یا مصرف هر گونه دارو را دارد‌، قبل از تزریق ژل‌، باید با پزشک خود در کلینیک صدف مشورت کنید.

پزشک تزریق کننده ژل باید متخصص پوست و مو یا جراح پلاستیک باشد.

تزریق ژل‌، باید در مراکز معتبر و تحت نظارت پزشک متخصص صورت پذیرد‌، لذا قبل از عمل به خوبی در مورد سابقه و تخصص پزشک مورد نظر تحقیق کنید.

زیبایی یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های امروزه افراد است. ابرو نیز، از مهم‌ ترین عوامل زیبایی فرد است. کاشت ابرو راه حلی مناسب برای درمان ریزش و کم پشتی ابروها می‌ باشد. کاشت ابرو شرایط حساس‌ تری دارد، بنابراین نیازمند به دقت و ظرافت بیشتری دارد. کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز پیوند ابرو در اصفهان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :افسانه زاهد [ 1402-08-01 ]
فیلر لب با ژل لب چه فرقی داره ؟ و اینکه ورم بعد از تزریق ژل لب چند روز طول میکشد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان منافذ باز پوست با لیزر فرکشنال و مزوتراپیدرمان منافذ باز پوست با لیزر فرکشنال و مزوتراپی

منافذ پوست، راه ارتباطی غدد چربی موجود در پوست با سطح آن محسوب می‌ شود که وجود آنها برای پوست، الزامی است. لیزر فرکشنال و مزوتراپی روشهایی برای کاهش و رفع منافذ باز پوست می‌ باشد. ... ادامه مطلب

ماندگاری بوتاکس را چگونه بالا ببریم؟ماندگاری بوتاکس را چگونه بالا ببریم؟

قبل از اینکه بدانیم چه چیزی ماندگاری تزریق بوتاکس را افزایش می‌ دهد، ضروری است تا با بوتاکس و نحوه عملکرد آن آشنا شویم . ... ادامه مطلب

رادیوسرجری چه روشی است؟رادیوسرجری چه روشی است؟

رادیو سرجری ضایعات پوست یکی از روش هایی است که متخصصان در بسیاری از موارد برای رفع عواملی که بر روی پوست مزاحمت ایجاد میکنند توصیه میکنند. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین