منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

بهترین پیوند مو

آنچه در این مطلب میخوانید

تفاوت روش‌ های پیوند مو

اگر بیمار از جراحی ترس دارد و تمایل به بخیه زدن و بخیه کشیدن ندارد و از اسکار پشت سر (خط بخیه) نگران است و یا به هر دلیل دیگری تمایل به FUT ندارد روش FIT مناسب‌تر است.
اگر بیمار اجازه تراشیدن موها را نمی‌دهد روش FUT انجام می‌شود، زیرا در روش ترکیبی کل موها تراشیده خواهد شد.
اگر مقدار کمی مو لازم داریم ( کاشت ابرو‌ ، سبیل‌، ریش و ناحیه اسکار )FIT انجام می‌شود.
در برداشت مو از بدن بدلیل ناکافی بودن بانک موی پشت سر معمولا FIT انجام می‌شود.
بیمارانی که قسمت جلوی سر آنها خالی شده است و خط موی جلوی سر آنها وجود ندارد، مناسب ترین کاندیدای FUT هستند، در واقع بدلیل ظرافت‌های خاصی که در کاشت نسبت به FIT می‌توان ایجاد کرد، طراحی خط مو و کاشت جلوی سر بهتر است به روش FUT انجام شود.
اگر در یک جلسه مقدار زیادی مو لازم است معمولاً FUT بیشتر از FIT جواب می‌دهد و تراکم‌های بالاتر را می‌توان ایجاد کرد.
مدت زمان عمل FIT نسبت به FUT طولانی‌تر است در روش FUT مدت 3 تا 5 ساعت و در روش FIT تا 10 ساعت و گاهی بیشتر طول می‌کشد.

عمل پیوند مو چگونه انجام می‌ شود

پیوند مو بصورت یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی همراه با بی‌حسی موضعی می‌باشد. شخص متقاضی کاشت مو در حین عمل هیچگونه دردی حاصل از موهای که روی سرش کاشته می‌شود را حس نمی‌کند. پس از اتمام یک جلسه کاشت مو ( که حدود 3-5 ساعت طول می‌کشد ) به مدت یک روز سر را پانسمان می‌کنند . بیمار روز بعد می‌تواند جهت تعویض پانسمان و شستشوی سر به کلینیک صدف اصفهان که در آن جراحی داشته، مراجعه می‌کند.روز‌های بعد از عمل می‌تواند به حمام برود.

شرایط سر بعد از عمل پیوند مو

در طی عمل پیوند مو توده‌هایی کوچک به اصطلاح (دلمه‌هایی) در محل کاشت ایجاد شده که نباید دستکاری شود و این دلمه‌ها تا روز پانزدهم خود به خود از بین می‌روند. موهای کاشته شده باید طی 2 هفته رشد کنند که این اتفاق نشان دهنده گرفتن پیوندهاست. اما درصد زیادی از موها از هفته سوم شروع به ریزش کرده ولی ریشه موها زنده می‌ماند و موهای جدید از ماه دوم به بعد ظاهر می‌شوند. که در ابتدا این موها نازک و کرکی شکل بوده و به مرور ضخیم می‌شوند.

مراحل رشد مو پس از پیوند مو

در اغلب افراد همراه با ریزش موهای کاشته شده تعدادی از موهای قبلی بیمار در اطراف محل کاشت نیز وارد فاز استراحت شده و ریزش پیدا می‌کنند و محل کاشت برای مدتی (شاید تا حدود 4 ماه) کم پشت‌تر از سابق دیده می‌شود، این حالت شوک نامیده شده و موقتی است. با بیرون آمدن موها از حالت استراحت و رشد موهای کاشته شده تراکم مورد انتظار ایجاد می‌شود.

موهای کاشته شده در 6 ماه اول نازک، کرکی و کم تراکم ظاهر می‌شوند و از ماه ششم به بعد موها پر پشت‌ تر شده و تا 12 ماه کامل می‌شوند. و در این دوره تفاوت چهره قبل و بعد از کاشت مو بسیار قابل توجه است. کاشت مو هیچگونه عارضه‌ ای نداشته و با توجه به مراقبت‌ های بسیار ساده‌ ای که طی همان 2 هفته اول نیاز به رعایت بوده، مورد دیگری ندارد و شخص از موهای طبیعی ویکدستی برخوردار خواهد شد.

بهترین پیوند مو در اصفهان

افراد مناسب برای پیوند مو

اگر در بانک مو تراکم موها به حد کافی نباشد ممکن است با تشخیص پزشک این روش درمان کنار گذاشته شود. پزشک برای تصمیم گیری علاوه بر تراکم مو عواملی دیگری چون رنگ مو، میزان تفاوت رنگ پوست و مو، میزان صاف یا مجعد بودن، جنس مو، میزان سرعت ریزش مو را مورد بررسی قرار می‌دهد. گاهی وقت‌ ها عمل پیوند مو باعث بازگشت زیبایی و ظاهر اولیه موهای شما می‌شود و اما گاهی فقط به میزان نسبی سبب بهبود وضعیت ناحیه گیرنده خواهد شد.

خطرات و نکات ایمنی

در حالی که بسیاری از افراد معتقدند که پیوند مو نسبت به سایر انواع جراحی زیبایی، خطر کمتری دارد، اما این جراحی هم بدون عوارض نیست. مثل هر روش جراحی دیگر خطراتی دارد از جمله:

خونریزی
عفونت
کیست‌های کوچک در محل اهدا کننده
زخم در ناحیه اهدا کننده
بی‌حسی در ناحیه اهدا کننده و اطراف موهای پیوند شده
ریزش موی موقت

برای اطمینان از بهترین نتیجه ممکن، توصیه می‌شود جراحی را انتخاب کنید که در انجام این روش تجربه‌ی کافی داشته باشد. همچنین به مراکز معتبر پیوند مو و مجربترین پزشک کاشت مو در کلینیک صدف اصفهان مراجعه کنید.

دوران بهبودی

با وجود اینکه پیوند مو تهاجمی از بسیاری از انواع دیگر جراحی زیبایی کمتر تهاجمی است، فرایند بهبودی آن باید جدی گرفته شود. اگر مراحل زیر را انجام ندهید، ممکن است عوارض مختلفی از جمله از زنده نماندن موی پیوند شده در محل جدید ایجاد شود. با این حال، اکثر بیماران روند بهبودی آسان و بدون عارضه‌ای را تجربه می‌ کنند.

بهبودی FUE سریعتر از FUT است، چرا که کمتر تهاجمی است. در حالی که بیماران FUT ممکن است احساس بی‌حسی و تحریک را برای روزها، هفته‌ها و یا ماه‌ها پس از درمان تجربه کنند، بیماران FUE تمایل به بهبود بسیار سریع‌تری دارند و اغلب هیچ دردی را احساس نمی‌کنند.

پس از جراحی، اکثر بیماران قادرند همان روز به خانه برگردند. با این حال، باید حتماً فرد دیگری همراه‌تان باشد تا از مرکز جراحی شما را به خانه برساند چون ممکن است بیهوشی به طور کامل از بین نرفته باشد. یک یا دو روز اول در خانه استراحت کنید و دستورالعمل‌های بعد از عمل را به دقت اجرا کنید. درست مثل هزینه پیوند مو، طول مدت بهبودی هم بستگی به تکنیک مخصوص پیوند مو دارد، اما بیشتر بیماران در عرض یک هفته به کار و دیگر فعالیت های روزانه باز می‌گردند.

روش‌های مدرن انتقال مو از برش‌های بسیار کوچکتر نسبت به روش‌های قبلی استفاده می‌کنند، که منجر به بهبودی سریع‌تر می‌شود. در طی چند روز اول، باید انتظار احساس درد یا حساسیت را در ناحیه اهدا کننده و منطقه‌ای که مو در آن مو پیوند شده است را داشته باشید. هر نوع درد و ناراحتی معمولاً توسط داروهای ضد درد کنترل می‌شود. انتظار می‌رود تورم خفیف یا کبودی هم وجود داشته باشد، اگرچه در اغلب موارد موها آن‌را می‌پوشانند. ممکن است در ناحیه اهدا کننده یا پیوند احساس خارش هم داشته باشید که بخشی از روند بهبودی است. برای کاهش خارش، پزشک ممکن است یک پماد برای مالیدن بر روی ناحیه آسیب دیده تجویز کند. بی‌حسی موقت یا سوزن سوزن شدن ممکن است به علت بریدگی انتهای عصب در پوست رخ دهد.

صفحه اینستاگرام

اختلالات و مشکلات زيادي می‌ تواند منجر به گودی، سیاهی و تیرگی زیر چشم شود. حالتی که صورت شخص را خسته و مریض نشان می‌ دهد. یکی از راه‌ ها درمانی مؤثر در زمینه رفع گودی و سیاهی زیر چشم، تزریق فیلر در این بخش حساس از صورت است. کلینیک صدف یکی از بهترین مراکز برای تزریق ژل و فیلر در اصفهان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :پارسا [ 1402-08-01 ]
من ۲۴ سالمه و تقریبا از ۲۰ سالگی به بعد ریزش مو دارم و هر سال از حجم موهام کم میشه میخواستم بدونم prp واسه من موثره یا نه؟ و اینکه امکان رشد مجدد موها و پر پشت شدن مو داره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
10 سوال رایج لیزر موهای زائد10 سوال رایج لیزر موهای زائد

در این مقاله به پروسه رفع موهای زائد توسط روش لیزر موهای زائد پرداخته شده است ، با مطالعه این مقاله انتظارات و خواسته های شما به شکل معقول اصلاح می شو ... ادامه مطلب

قارچ پوستی چه تفاوتی با بیماری پیسی دارد؟قارچ پوستی چه تفاوتی با بیماری پیسی دارد؟

قارچ پوست یک عفونت بسیار مسری است که می‌ تواند با تماس فرد دیگری منتقل شود. درمان این بیماری بسیار مهم است زیرا بسیار واگیر دار است . ... ادامه مطلب

درباره تزریق چربی بیشتر بدانیددرباره تزریق چربی بیشتر بدانید

تزریق چربی به علت وجود سلول‌ های بنیادی میتواند به میزان قابل توجهی چین و چروک‌ ها و سایر نواقص پوست را کاهش داده و باعث جوانسازی پوست گردد. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین