منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق بهترین فیلر و ژل

تزریق بهترین فیلر و ژل

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق ژل (فیلر) چیست؟

تزریق ژل یا فیلر یک گزینه‌ی درمانی بدون جراحی برای مبارزه با اثرات پیری بر روی صورت می‌باشد. ژل‌های تزریقی طراحی‌ شده‌اند تا ناحیه‌ های تورفته را برجسته کرده، درون خطوط و رفع چین و چروک‌ پوست ها را پرکرده و به صورت حالت دهند. کلینیک صدف موفقیت‌های زیادی را با استفاده از ژل‌های ساخته‌ شده از هیالورونیک اسید تجربه کرده است. هیالورونیک اسید یک ماده‌ی طبیعی است که در بدن انسان یافت می‌شود. بدن انسان با گذشت زمان به‌ طور طبیعی، ژل تزریق‌ شده را متابولیزه و جذب می‌کند بنابراین استفاده از این روش ایمن و بی‌ خطر بوده و می‌توان آن را برای همه‌ ی انواع پوست در خانم‌ ها و آقایان به کار برد.

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

تزریق ژل چه کارهایی می‌ تواند انجام دهد

بزرگ شدن لب های لاغر
توپر کردن صورت لاغر
صاف کردن چین و چروک‌ های صورت
بهبود ظاهر جای زخم‌ ها

تزریق ژل چه کارهایی انجام نمی‌ دهد

در روند پیری تزریق فیلر اثری نخواهد شد. اگر به دنبال تغییر یکی از عناصر صورت خود هستید می‌توانید اعمال جراحی مانند لیفت صورت ، ابرو و لیفت چشم را در نظر بگیرید.
روش‌های جوان‌ سازی پوست بدون جراحی نمی‌توانند نتایج اعمال جراحی را ایجاد کنند ولی می‌توانند زمان نیاز به عمل لیفت صورت را به تعویق بیندازند.
موارد عمده‌ی استفاده از روش تزریق ژل زیبایی
از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز
همه‌ ی انواع چین و چروک‌های صورت را می‌توان به کمک ژل‌های تزریقی از بین برد. از بین بردن جای جوش ، از بین بردن خط خنده ، درمان خط اخم ، خطوط روی لب‌ها و اطراف دهان را می‌توان با موفقیت و به‌طور موقتی با استفاده از ژل‌های تزریقی از بین برد. به‌علاوه حالت لب‌ها را می‌توان بهبود بخشیده و آن‌ها را برجسته‌تر کرد. استفاده از مزایای تزریق ژل در صورت یک روش درمانی بی‌خطر است که اهمیت زیاد آن برای استفاده در بخش پایینی صورت می‌باشد.

تزریق ژل برای چه افرادی مناسب خواهد بود؟

شما از نظر فیزیکی در سلامت باشید
دخانیات و سیگار مصرف نکنید
از انجام تزریق ژل، توقعی واقع گرایانه و منطقی و مناسب با چهره‌ی خود داشته باشید.
سعی در حفظ سلامت پوست خود داشته باشید.

مراحل تزریق ژل به چه ترتیبی است؟

ارزیابی و نشانه گذاری صورت

اگر شما قصد تزریق ژل به قسمت‌های مختلف صورت خود را داشته باشید، پزشک و یا دستیار متخصص پزشک، در کلینیک صدف اصفهان چهره‌ ی شما و نقاط تیره و روشن آن را ارزیابی کرده و قسمت‌ هایی که احتیاج به تزریق ژل داشته باشند را مورد بررسی قرار می‌دهد. قسمت‌های مناسب برای تزریق ژل علامت گذاری می‌شوند. ممکن است از نقاطی که درمان قرار است بر آن‌ها صورت گیرد عکسبرداری شود.

ضدعفونی و بی‌ حسی صورت

نقاط تزریق با استفاده از محلول آنتی بیوتیک ضدعفونی خواهند شد. درد تزریق ژل در نقاطی که تزریق انجام خواهد شد با استفاده از رو‌ش‌های مختلف قابل کنترل است، در این مورد می‌توان از سرد کننده‌هایی برای خنک نگه داشتن پوست و یا پماد‌های بی‌حس کننده و یا تزریق بی حسی موضعی استفاده کرد. تزریق ژل بدون درد نخواهد بود اما معمولا این عمل به راحتی قابل تحمل است و برای فرد اذیت کننده نخواهد بود.

تزریق ژل

زمان لازم برای تزریق ژل به هریک از نقاط بیش از چند لحظه نخواهد بود. در ابتدا عمل تزریق انجام می‌شود و سپس بعد از ماساژ و بررسی نتیجه در صورت نیاز تزریق‌های بیشتری صورت خواهد گرفت. با توجه به تعداد نقاطی که ژل تزریق خواهد شد، عمل تزریق ژل حداقل ۱۵ دقیقه و حداکثر ۱ ساعت زمان لازم خواهد داشت.

شستشو و ریکاوری

بعد از بررسی تزریق و مشاهده‌ی نتیجه‌ی مناسب، علامت‌ گذاری‌های صورت شسته و تمیز خواهند شد. برای کاهش تورم و التهاب می‌توانید پرس یخ روی صورت خود قرار دهید. با این حال نقاط تزریق ممکن است تا یک یا دو روز حساس و قرمز باشند اما معمولا در این شرایط احتیاجی به استفاده از دارو برای کاهش قرمزی و حساسیت پوست نخواهد بود.

عوارض جانبی تزریق ژل یا فیلر

درمان با ژل اسید هیالورونیک عموما خوب تحمل می شود و عارضه خاصی ندارد.
درد در هنگام تزریق با استفاده از بی حسی موضعی به حداقل می رسد. پس از درمان ممکن است موضع درمان متورم، قرمز و دردناک باشد که معمولا طی چند روز بهبود می یابد. آلرژی نسبت به اسید هیالورنیک بسیار نادر است.
محل تزریق ممکن است کمی کبود، قرمز یا متورم باشد که معمولا طی چند روز رفع خواهد شد.

ملاحظات پزشکی تزریق ژل یا فیلر

اثر تزریق ژل هیالورنیک اسید بلافاصله بعد از تزریق شروع می شود و تا یک هفته بعد کامل می شود، مزیت دیگر این روش برگشت سریع به سر کار است.
ژل اسیدهیالورنیک پس از تزریق به تدریج تجزیه و جذب بدن خواهد شد. در بیشتر موارد، مدت دوام ژل بین شش تا هیجده ماه می باشد و در صورت نیاز باید درمان تکرار شود.
ژل اسیدهیالورنیک منع تزریق ندارد و تمامی افراد می توانند در صورت لزوم تزریق داشته باشند و آلرژی به آن بسیار نادر است.

مراقبت تزریق ژل یا فیلر

بعد از تزریق ژل مراقبت خاصی نیاز نیست و استراحتی هم لازم ندارد و فرد بلافاصله به زندگی روزمره بر می‌ گردد.

امروزه سه نوع مختلف پرکننده‌های پوستی برای سفت کردن پوست صورت افراد متقاضی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این پرکننده‌ ها موقت و نیمه ماندگار می‌باشند.

پرکننده‌ها و ژل‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک نتایج موقتی دارند، در حالی که تزریق فیلر در صورت با سایر پرکننده‌ ها می‌ تواند نتایج طولانی‌ تری به همراه داشته باشند.

کلینیک صدف یکی از مجهز‌ترین مراکز پوست و موی شهر اصفهان می‌باشد که با استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات درحوزه درمان اسکار پوست به شما عزیزان می‎‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت مو به روش FUTکاشت مو به روش FUT

FUT یک روش پیشرفته برای پیوند مو ست و افرادی که ناحیه بزرگی از سرشان دچار ریزش شده با این روش میتوانند ظاهری طبیعی و رشدی مطابق الگوی رشد ... ادامه مطلب

مهمترین روشهای درمان استریا کدامند؟مهمترین روشهای درمان استریا کدامند؟

استریا، استرچ مارک یا ترک های پوستی، عناوین عارضه رایج دوران بلوغ بارداری و افزایش وزن است که با ایجاد ظاهری از هم گسسته در پوست نواحی تحت فشار، بر اثر کشش پوست بروز می‌کند ... ادامه مطلب

معرفی لیزر پوستمعرفی لیزر پوست

اشعه لیزر می‌ تواند به آرامی لایه‌ های پوست را برداشته و چین و چروک‌ ها، اسکار ها و لک‌ ها را درمان کند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین