منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / لیزر موهای زائد آقایون

لیزر موهای زائد آقایون

آنچه در این مطلب میخوانید

علت لیزر موهای زائد در مردان

روش‌هاى زیادى براى حذف موهاى زائد بدن وجود دارد، که همگى به طور موقت موهاى زائد را از بین مى‌برند، در حالى که استفاده از لیزر براى حذف موهاى زائد بدن باعث مى‌شود این موها به طور دائم و با کمترین ناراحتى از بین بروند. مناطقى که معمولا آقایان لیرز مى‌ کنند سینه، پشت، شانه‌ ها، گردن و صورت است.

اینستاگرام کلینیک صدف

گاهى اوقات آقایان فقط به خاطر مسائل زیبایى به دنبال رفع موهاى زائد خود با لیزر هستند، ولى اکثر اقایان براى این که از موهاى زاید ضخیم و پرحجم رهایى یابند از این روش استفاده مى‌کنند.

با استفاده از لیزر حجم موها کاهش پیدا مى‌کند و موها نازک‌تر مى‌شوند، در نتیجه فرد بهتر به نظر مى‌رسد و حس بهترى به خود پیدا خواهد کرد.

یکى دیگر از دلایلى که اقایان به دنبال لیزر موهاى زائد بدن خود هستند این است که استفاده از این روش حس ناخوشایند خارش و سوزشى که موهاى ضخیم و متراکم هنگام رشد ایجاد مى‌کنند را کاهش مى‌دهد. این حس ناخوشایند در تابستان به دلیل گرماى هوا تشدید مى‌شود و استفاده از این روش باعث مى‌شود فرد در تابستان هم حس بهترى داشته باشد و هم بهتر به بهداشت خود رسیدگى کند.

با استفاده از این روش موهایى که بعد از اصلاح کردن صورت و گردن به صورت زیر پوستى رشد مى‌کنند و اغلب باعث بروز عفونت و پدید آمدن نقاط متورم قرمز و دردناک مى‌شوند، از بین مى‌رود. پدید آمدن مقدار زیادى موهاى ضخیم زیر پوستى مى‌تواند باعث بروز هایپرپیگمنتاسیون ( تجمع زیاد پیگمنت در بافت) و زخم شود و استفاده از لیزر موهای زائد مى‌تواند بروز این مشکل را به طور چشم گیرى کاهش دهد.

برای لیزر موهای زائد خود در اصفهان می‌توانید به کلینیک صدف مراجعه کنید و در کمترین زمان بهترین نتیجه را مشاهده کنید.

بهترین لیزر موهای زائد در کلینیک صدف اصفهان

انواع لیزر مو در مردان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لیزر روش‌ها و دستگاه‌های مختلفی برای لیزر درمانی وجود دارد‌، و همیشه بهترین کار این است که ابتدا به یک متخصص مجرب در کلینیک صدف مراجعه کنید تا ابتدا به شما مشاوره دهد و بعد متخصص با توجه به رنگ پوست و مو یک روش مناسبی را برای شما پیشنهاد دهد و همچنین علاوه بر نوع لیزر برای تنظیمات درست دستگاه هم نیاز به متخصص با تجربه است ، چرا که همه‌ی این عوامل در نتیجه‌ی لیزر موثر خواهند بود. متخصصین ما در کلینیک صدف همه‌ی تلاش خود را می‌کنند و دستگاه مناسبی را برای شما برمی‌گزینند‌.

لیزر الکساندرایت برای پوست‌های روشن مناسب است‌، حال آنکه لیزر دایود برای پوست‌های تیره بسیار امن می‌باشد‌، هرچند که لیزر الکساندرایت هم می‌تواند برای پوست تیره موثر باشد ولی پوست تیره انرژی بیشتری را جذب می‌کند و امکان سوختگی و تغییرات رنگدانه‌ای در لیزر اکساندرایت برای پوست‌های تیره وجود دارد. لیزر الکساندرایت و لیزر دایود طول موج کوتاه تری دارند و رنگدانه موجود در فولیکول‌های مو را به نحوی موثر هدف قرار می‌دهند، اما لیزرهای با طول موج بلندتر قدرت نفوذ بیشتری دارند. گاهی اوقات می‌توان برای کسب نتیجه‌ی مطلوب و دلخواه از ترکیبی از این دو لیزر استفاده کرد.

آمادگی قبل از لیزر مو

بلندی موها باید به اندازه ۲ تا ۳ میلی متر باشد و نباید بر خلاف روش‌های دیگر چون وکس و موم خیلی بلند باشد چرا که بلندی بیش از اندازه موها باعث می‌شود که انرژی بیشتری صرف شود و پرتو نور تا رسیدن به فولیکول مو مقداری از انرژی خود را تلف کند که در این صورت نتیجه‌ی لیزر مطلوب نخواهد بود. به مدت ۲ تا ۳ هفته قبل از ورود به جلسات لیزر درمانی در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید و از سولاریوم استفاده نکنید‌. تا ۲۴ ساعت بعد از انجام لیزر از اسپری برنزه استفاده نکنید و به تمام توصیه‌های متخصص لیزر کلینیک صدف عمل کنید تا عوارضی مشاهده نکنید و نتیجه‌ی دلخواهتان را کسب کنید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی صدف ، با بهره‌ گیری از کادری مجرب و به‌ روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌ بخش، و منطبق بر استاندارد های نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین کاشت مو در اصفهان می‌ب اشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :جمیل مرادی [ 1400-05-13 ]
سلام آقای دکتر لطفان ی نوبت برام بزارین

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماری پوستی پسوریازیس را بشناسیمبیماری پوستی پسوریازیس را بشناسیم

پسوریازیس نوعی بیماری خود ایمنی مزمن است که انواع مختلفی دارد و پسوریازیس پلاکی رایج‌ترین شکل این بیماری است . ... ادامه مطلب

برای درمان لک بعد از مزونیدلینگ چه باید کرد؟برای درمان لک بعد از مزونیدلینگ چه باید کرد؟

زیبایی و شادابی پوست از جمله عوامل تأثیرگذار در زیبایی افراد می باشد. قرارگیری در معرض نور خورشید، رژیم غذایی ناسالم و مشکلات هورمونی از علل بروز چین ... ادامه مطلب

آیا بیماری لیکن پلان خطرناک است؟آیا بیماری لیکن پلان خطرناک است؟

لیكن پلان بیماری است كه به طور شایع به صورت ضایعات كوچك برجسته بر روی پوست، مچ دست، پاها و دیگر نواحی بدن بروز می كند، این ضایعات در صورت درمان نشدن ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین