منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بلفاروپلاستی / بلفاروپلاستی یا لیفت پلک چیست؟

بلفاروپلاستی یا لیفت پلک چیست؟

آنچه در این مطلب میخوانید

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست

جراحی پلک ، که جهت اهداف کاربردی و زیبایی انجام می‌شود، تحت عنوان بلفاروپلاستی شناخته می شود. چشم و پلک، که به طور مستقیم بر چهره افراد اثر می‌گذارد، با گذشت زمان ضعف پوست و ماهیچه‌های صورت و همچنین افتادگی پلک ، باعث می‌شود که صورت شخص خسته‌ تر و پیرتر به نظر برسد. علاوه بر لیفت پلک ها، حذف پوست و بافت چربی اضافی پلک‌های پایین یا بالا در عمل بلفاروپلاستی انجام می گیرد. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی رایج‌ ترین روش جوان‌ سازی پوست محسوب می‌شود.

عوامل ایجاد افتادگی پلک

از علل اصلی افتادگی پلک نازک بودن پوست پلک می‌باشد به همین خاطر نشانه‌های پیری ابتدا در اطراف پوست چشم خود را نشان می‌دهد.

بهترین بلفاروپلاستی در اصفهان

اقدامات قبل از بلفاروپلاستی

اولین اقدام قبل از جراحی پلک انتخاب جراح پلاستیک و زیبایی صورت است که نقش بسزایی را در نتیجه جراحی پلک ایفا خواهد نمود‌. ما به شما عزیزان کلینیک صدف اصفهان را پیشنهاد میکنیم. کلینیک صدف اصفهان با داشتن داری مجرب یکی از بهترین مراکز در زمینه بلفاروپلاستی و عمل افتادگی پلک در اصفهان می‌باشد.
چنانچه داروی خاصی استفاده می کنید یا حتی با دارو یا ماده غذایی خاصی حساسیت دارد جراح پلاستیک را مطلع سازید.
به مدت دو هفته قبل از جراحی پلک داروهایی از قبیل آسپرین و بروفن که موجب مختل شدن انعقاد خون می‌گردد را استفاده نکنید.

در جلسه مشاوره در نتیجه جراحی پلک و اقدامات قبل و مراقبت‌های بعد از بلفاروپلاستی آگاه شوید .
از استعمال دخانیات و نوشیدن هر گونه مشروبات الکلی به مدت 2 هفته قبل از جراحی پلک خودداری نماید .
شب قبل از انجام جراحی زیبایی پلک استحمام نمایید و روز تعیین شده بدون هیچگونه آرایشی مراجعه نمایید .
آزمایشاتی که در جلسه مشاوره قبل از جراحی زیبایی پلک تجویز می‌شود را انجام دهید و روز تعیین شده همراه داشته باشید .
برای خالی بودن معده حین جراحی پلک شام سبکی میل کنید و حدود 6 تا 8 ساعت قبل از عمل جراحی پلک از خوردن و آشامیدن خودداری نمایید .
داروها و پمادهای چشمی که جراح پلاستیک تجویز نموده است را تهیه نمایید .

چه مراقبت‌ های پس از عمل نیاز است؟

در پایان جراحی محل برش و بخیه‌ها با پماد چرب می‌شود و نیازی به پانسمان و بسته شدن چشم وجود ندارد. پس از آن که اثر داروی بی‌حس کننده از بین رفت ممکن است احساس کنید که پلک‌ها تحت کشش و دردناک هستند. این حالت معمولا خفیف است و با مصرف مسکن‌های معمولی بر طرف می‌شود. در صورت بروز هر گونه درد شدید یا کاهش دید حتما با پزشک خود تماس بگیرید. معمولا توصیه می‌شود که پس از عمل 24 تا 48 ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید و سرتان را بالا نگه دارید (برای خوابیدن هم چند بالش زیر سرتان بگذارید) این اقدامات به کنترل ورم و کبودی محل عمل کمک زیادی می‌کند. میزان ورم و خون مردگی محل عمل در افراد مختلف متفاوت است. صفحه اینستاگرام صدف کلینیک
معمولا ورم و کبودی پس از چند روز به حداکثر می‌رسد و ظرف 2 تا 4 هفته بر طرف می‌گردد. تا یکی دو هفته پس از عمل پلک‌ها ترشحات خفیف یا حالت چسبندگی دارند. مصرف قطره‌های مناسب به رفع این حالات کمک می‌کند. در هفته‌های اول پس از عمل ممکن اشکریزش، حساسیت به نور و تغییرات گذرای بینایی (مثل تاری دید یا دوبینی) ایجاد شود که به تدریج بر طرف می‌شود. بخیه‌ها معمولا 5 تا 7 روز پس از عمل برداشته می‌شود و پس از برداشتن بخیه‌ها تورم پلک‌ها کم کم فروکش می‌کند و فرد ظاهر بهتری پیدا می‌کند.

هزینه عمل افتادگی پلک در اصفهان

هزینه عمل افتادگی پلک به فاکتورهای زیادی بستگی دارد .دستمزد جراح،دستمزد پرسنل کلینیک یا بیمارستان،سن بیمار و فرم افتادگی پلک درصورتی که عمل بابت پلک بالا و پایین انجام شود هزینه های درمان بالاتر میرود و اگر جراحی به منظور درمان باشد شامل بیمه درمانی می شود ولی اگر فقط جنبه زیبایی داشته باشد همه هزینه ها به عهده خود بیمار می باشد .

این روزها لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش‌ های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است. کلینیک صدف اصفهان با مجهزترین دستگاه‌ های لیزر آماده ارائه خدمات به شما می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سیما [ 1402-08-01 ]
سلام روز بخیر مادر بنده بیماری قلبی دارن و قرص قلب مصرف میکنن به گفته پزشکشون قرص ها رو نمیشه قطع کرد ایشون میتونن بلفاروپلاستی پلک بالا انجام بدند ممنون میشم جواب بدید قرص هایی که استفاده میکنن وارفارین و متورال

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
میکرونیدلینگ و آر اف نیدلینگ چه تاثیر روی پوست دارند؟میکرونیدلینگ و آر اف نیدلینگ چه تاثیر روی پوست دارند؟

دو روش میکرونیدلینگ و آر اف نیدلینگ از روشهایی می‌ باشند که می‌ توانند در رسیدن به این اهداف زیباسازی و جوانسازی پوست بسیار موثر و مفید واقع شوند ... ادامه مطلب

نقاط فوردایس لب ( تجمع غدد چربی زیر پوست)چیست؟نقاط فوردایس لب ( تجمع غدد چربی زیر پوست)چیست؟

دانه های فوردایس برآمدگی‌ هایی به رنگ سفید مایل به زرد هستند که در قسمت بیرونی لب‌ ها یا حتی در داخل گونه‌ ها ظاهر می‌ شوند، و اساساً غدد چربی هستند ... ادامه مطلب

علل، علائم، روش های پیشگیری ، تشخیص و درمان زخم بسترعلل، علائم، روش های پیشگیری ، تشخیص و درمان زخم بستر

زخم بستر به معنای آسیب و زخمی است که در نتیجه فشار مداوم و طولانی مدت بر روی نقاط خاصی از بدن ایجاد می شود. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین