منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

مزایای پاکسازی پوست

آنچه در این مطلب میخوانید

با شست‌ و شوی روزانه، پوست به صورت عمقی تمیز نخواهد شد. پاکسازی عمقی پوست چربی‌ها سموم و آلودگی‌ها را از منافذ پوست پاک می‌کند. همچنین با پاکسازی عمقی، تمامی باکتری‌ها که باعث مشکلات جدی برای پوست می‌شوند، از بین خواهند رفت. لایه‌برداری عمقی مانند لایه برداری با دستگاه میکرودرم ابریژن سلول‌های مرده را از روی پوست برداشته و منافذ را به طور کامل پاک می‌کند. کلینیک صدف یکی از بهترین مراکز پاکسازی پوست با لیزر در اصفهان می‌باشد. لایه‌ برداری عمقی همچنین جذب کرم‌ها و سرم‌های درمانی و بهداشتی را آسان‌تر می‌کند. پاکسازی و لایه‌ برداری عمقی، پوست شما را نرم‌تر و لطیف‌تر خواهد کرد. لایه‌برداری پوست، جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سفید و سایر مشکلات پوستی را نیز از برطرف می‌کند. افرادی که پوست چربی دارند با لایه‌برداری و پاکسازی عمقی پوست می‌توانند به راحتی از بروز جوش و آکنه جلوگیری کنند.

پاکسازی پوست صورت یکی از روش‌هایی می‌باشد که شما می‌توانید با انجام آن به زیبایی و روشنایی موردنظر پوست خودتان دست پیدا کنید. این روش زیر نظر متخصص پوست در کلینیک صدف اصفهان قابل انجام می‌بتشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

جلوگیری از پیر شدن پوست صورت

پاکسازی پوست روند پیر شدن آن را کاهش می‌دهد. همچنین از بروز چین و چروک بر سطح پوست جلوگیری می‌کند. ماساژ صورت با کرم‌های ضد پیری و ضد چروک جریان خون را بهبود می‌ بخشد. این امر موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین خواهد شد. با افزایش این دو ترکیب در بدن روند پیری پوست کندتر می‌شود. با تولید کلاژن خطوط عمیق روی پوست و چین و چروک‌ها پر شده و محو می‌شوند.

آرامش‌ بخش پوست صورت

ماساژ برای بدست آوردن آرامش بسیار مفید است. ماساژ استرس را کاهش می‌دهد. مانند بدن، عضلات صورت نیز به آرامش و استراحت نیاز دارند. ماساژ صورت باعث افزایش گردش خون می‌شود. این امر عروق لنفاوی را برای دفع سموم تحریک می‌کند. با خارج شدن سموم از بدن پوست شما درخشان و جوان خواهد شد.

بازسازی پوست صورت

لایه‌برداری، بخور صورت، ماساژ و … پوست صورت شما را بازسازی می‌کند. با بازسازی پوست، صورت شما جوان، زیبا و شفاف خواهد شد. ممکن است شما به سرعت متوجه تغییرات خود نشوید. با گذشت زمان پوست شما بازسازی شده و از نو ساخته می‌شود.

درمان جوش و جای جوش

هنگامی که جوش‌ های خود را فشار می‌دهید احتمال بروز اسکار و جای جوش افزایش می‌یابد. با پاکسازی پوست می‌توانید از بروز جوش جلوگیری کنید. در صورت داشتن جای جوش پاکسازی پوست به کمک شما می‌آید. با استفاده از محصولات حاوی سالیسیلیک اسید بدون آسیب به پوست می‌توانید جوش را درمان کنید.

بهترین پاکسازی پوست در کلینیک صدف اصفهان

درمان افتادگی پوست

با افزایش سن به دلیل کاهش تولید کلاژن خاصیت الاستیسیته پوست از بین می‌رود. در هنگام پاکسازی پوست با استفاده از روش پیلینگ ، ماسک‌های صورت، لوسیون‌ها و کرم‌ها می‌توان تا حدودی این مشکل را برطرف کرد. در این مرحله از پاکسازی ، پوست برای تولید کلاژن تحریک می‌شود. با افزایش میزان کلاژن در بدن پوست استحکام خود را بازمی‌یابد.

آدرس اینستاگرام

پاکسازی پوست خشک

استفاده از شیرپاکن مخصوص پوست‌های خشک

پاک کردن آرایش چشم و لب

استفاده از تونر

با استقاده از پد مرطوب دوباره صورت رو پاک میکنیم تا مازاد مواد کاملا پاک شود

استفاده از اسکراپ یا گوماژ مخصوص پوست خشک هست یادمان باشد اگر پوست حساس و خشک بود از لاین مخصوص پوستهای حساس استفاده بشود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی صدف ، با بهره‌ گیری از کادری مجرب و بروز‌ترین متدهای علمی، در محیطی آرام و منطبق بر استاندارد‌های نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین تزریق بوتاکس در اصفهان می‌ باشد .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :حسن اصغرزاده [ 1399-12-29 ]
سلام یه نوبت می خواستم برا عید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟

تزریق فیلر بینی یک روش غیر جراحی برای کمک به کوچکتر و باریکتر به نظر رسیدن بینی یا اصلاح برآمدگی روی بینی و یا کلا اصلاح فرم بینی است . ... ادامه مطلب

رفع افتادگی بینی با تزریق ژلرفع افتادگی بینی با تزریق ژل

اگر در فکر ایجاد تغییرات جزئی، با هزینه کم و بدون نیاز به جراحی در چهره خود هستید؛ شاید لیفت غیرجراحی بینی یکی از مناسب ترین گزینه ها باشد. ... ادامه مطلب

سوالات رایج تزریق ژلسوالات رایج تزریق ژل

در این مطلب سعی داریم پرسش و پاسخ تزریق ژل را با هم بررسی نماییم. برای افرادی که قصد دارند از ژل برای افزایش حجم و جوانسازی استفاده نمایند . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین