منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / نحوه عملکرد لیزر موهای زائد

نحوه عملکرد لیزر موهای زائد

آنچه در این مطلب میخوانید

انواع لیزر موهای زائد

عوامل زیادی بر نتیجه لیزر موهای زائد تاثیر گذار هستن که با تشخیص پزشک متخصص برای برطرف کردن موهای زائد بدن از دستگاه‌های متفاوتی استفاده می‌شود.

بسته به رنگ مو، نوع پوست، ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر موهای زائد برای زمانبندی جلسات لیزر مو یکی از دستگاه‌های زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

1. لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
2. لیزر موهای زائد با لیزر روبی ( یاقوت )
3. لیزر تور پالسی بالا
4. لیزر ND:YAG
5. لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

عملکرد لیزر موهای زائد به این صورت است که لیزر، روی ملانین‌های موجود در ریشه مو متمرکز شده و روی آن ناحیه تأثیر می‌گذارد و نهایتاً منجر به نابود شدن ریشه‌ی مو می‌گردد. افراد با پوست‌های روشن و موی ضخیم و تیره بهترین کاندید لیزر موهای زائد می‌باشند.

عملکرد لیزر موهای زائد طی جلسات متعدد انجام می‌شود که این تعداد برای افراد مختلف متفاوت است و پیش‌بینی مطلوب به‌ طور میانگین 8 تا 10 جلسه است. این تعداد بنا بر رنگ و نوع پوست، رنگ و ضخامت مو، وضعیت هورمونی، مصرف دارو، میزان تماس پوست با نور آفتاب و نژاد افراد مختلف تغییر می‌کند. هدف لیزر موهای زائد نازک و کرکی شدن و نهایتاً کاهش رشد موها می‌باشد.

عملکرد لیزر موهای زائد در کلینیک صدف اصفهان

تاثیرگذاری لیزر موهای زائد به چه صورت است و آیا این لیزر باعث از بین رفتن موها میشود؟

برای درمان موهای زائد ۳ روش وجود دارد: دارو، الکترولیز و لیزر. لیزر موهای زائد را کم و نازک می‌کند اما باعث از بین رفتن آنها نمی‌شود. ما معمولا ۴ تا ۶ جلسه به فاصله ماهی یک‌بار برای صورت و به فاصله ۳ ماه یک بار برای بدن لیزر را تکرار می‌کنیم.

معمولا با انجام ۴ تا ۷ جلسه تعداد موها خیلی کمتر می‌شود. قیمت لیزر موهای زائد بستگی به تعداد جلسات و نوع دستگاه به کار رفته دارد. البته به شرطی که فرد مشکل هورمونی در پایه نداشته باشد در غیر این صورت احتمال بازگشت موهای زائد خیلی بیشتر است و لیزر موهای زائد فایده‌ای نخواهد داشت، پس اگر فرد مورد بررسی قرار گرفت و در آزمایش‌ها مشخص شد مشکل هورمونی ندارد، می‌تواند لیزر را شروع کند اما باید در نظر داشته باشید که لیزر، موهای زائد را صفر نمی‌کند. همچنین کلینیک صدف به همراه مجرب‌ترین کادر درمانی و مجهزترین تجهیزات میزبان شما در اصفهان می‌باشد.

بعد از تعداد جلسات مورد نیاز لیزر، نتیجه تا چه زمانی ماندگار است؟

معمولا بعد از ۴ تا ۶ جلسه لیزر هر ۶ ماه یک بار (بین ۳ تا ۴ بار) آن را شارژ می‌کنیم. به این ترتیب تعداد موها به طور متوسط ۶۰ تا ۸۰ درصد کم می‌شود.

صفحه اینستاگرام صدف کلینیک

آیا لیزر موهای زائد می تواند مضراتی هم داشته باشد؟

اگر فرد آفتاب گرفته باشد ممکن است پوستش بسوزد و جای آن لک‌ های سفید ایجاد شود. همچنین اگر بعد از لیزر مراقبت‌های لازم را رعایت نکند یا در صورت ایجاد زخم آن را دستکاری کند و تاول ایجاد شود، ممکن است جای آن اسکار باقی بماند. علاوه بر این اگر فردی که از لیزر استفاده می‌کند تبحر کافی نداشته باشد و شرایط دستگاه را براساس رنگ پوست بیمار درست تنظیم نکند، ممکن است منجر به ایجاد زخم، لک و تاول شود.

با افزایش سن، پوست نرمی و انعطاف پذیری خود را از دست می‌ دهد. رنگ رفتگی، خطوط ریز، چین و چروک ، لکه‌ های مرتبط با سن، و افتادگی روی پوست ظاهر می‌ شود و پوست دمق و بی جان جای پوست شاداب و جوان را می‌ گیرد. کلینیک صدف اصفهان با مجهزترین امکانات آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه‌ ی جوانسازی صورت به شما عزیزان در اصفهان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سپیده [ 1402-08-01 ]
دستگاه لیزری که استفاده میکنید برای موهای زائد چه دستگاهییه ؟ برای پوست تیره هم خوب جواب میده

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اثر لیزر درمانی بر پوست چیست؟اثر لیزر درمانی بر پوست چیست؟

کلینک تخصصی صدف مجهز به اغلب لیزرهای مدرن و به روز در زمینه پوست و زیبایی می‌باشد. در این مرکز انواع لیزرهای پیشرفته، به خدمت متخصص پوست آمده اند ... ادامه مطلب

روشهای تخلیه ژل پاژروشهای تخلیه ژل پاژ

ژل پاژ که به ژل پلی آکریل آمید هم شناخته می شود، یکی از راه های زیبایی و جوانسازی پوست صورت است. استفاده از این روش در ۱۰ سال گذشته بسیار رایج بوده ... ادامه مطلب

بررسی انواع مزوژل جوانسازی و بهبود پوستبررسی انواع مزوژل جوانسازی و بهبود پوست

مزوژل یکی از درمان های مؤثر چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در صورت است. در این شیوه درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی استفاده می شود تا ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین