منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تاثیر تزریق فیلر و ژل در زیبایی

تاثیر تزریق فیلر و ژل در زیبایی

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق ژل چیست؟

فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌ دهنده‌ های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. از تزریق فیلر های پوستی در زیر پوست می‌توان برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده کرد.

به دلیل هزینه‌های مناسب و عوارض بسیار کم، سالانه بیش از ۱ میلیون خانم و آقا از این روش درمانی برای جوانسازی پوست خود استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که تزریق فیلرهای پوستی، بعد از تزریق بوتاکس ، فراگیرترین روش جوانسازی پوست در جهان است.

آدرس اینستاگرام

فیلرهای پوستی از چه ساخته‌ شده‌ اند؟

امروزه تعداد متنوعی از فیلرهای پوستی به تایید FDA رسیده‌اند که در کلینیک خانه سفید تنها از این محصولات استفاده می‌کنیم. فیلرهای مورد تایید FDA کمترین عوارض جانبی را داشته و طی مطالعات وسیع و بلند مدت، خطراتشان بررسی شده‌اند. حتماً پیش از تزریق ژل از تاییدیه FDA آن مطمئن شوید. توجه داشته باشید که فیلرهای مورد تایید FDA تنها توسط پزشکان متخصص پوست یا جراحان پلاستیک قابل خریداری هستند.

دو دسته بندی کلی برای فیلرهای پوستی وجود دارد. یکی براساس ماندگاری و دیگری براساس اجزای تشکیل دهنده‌ی آن‌ها. گروه‌بندی که در ادامه خواهید خواند، تلفیقی از هردو دسته‌بندی اصلی فیلرهای پوستی است.

بیشتر فیلرها اثر موقتی دارند. به دلیل این که از موادی ساخته شده‌اند که به مرور زمان توسط بدن جذب و تخریب می‌شوند. تنها یک فیلر دائم توسط سازمان FDA تایید شده است که حاوی موادی است که برای بدن قابل جذب نیستند. برخی از فیلرها علاوه بر مواد حجم دهنده، حاوی لیدوکائین هستند که به جهت کاهش درد و ناراحتی ناشی از تزریق در آن‌ها استفاده شده است.

تزریق بهترین فیلر و ژل در اصفهان

نتایج حاصل از تزریق ژل چه مدت دوام خواهد داشت؟

تاثیر ژل به آرامی و به تدریج محو خواهد شد، به طوری که برای اکثریت بیماران، نتایج تزریق ژل بین ۶ تا ۹ ماه پایدار می‌ماند. پس از حدود ۶ تا ۱۲ ماه، اثرات ژل به تدریج کاهش یافته تا زمانی که پوست شما به حالت طبیعی خود بازگردد. دوام تاثیر ژل بسته به پوست بیمار، منطقه‌ی درمان و نوع محصول مورد استفاده دارد.

از آنجا که درمان با تزریق ژل موقتی است، نیاز به تجدید ژل و تکرار تزریق دارد. در کلینیک صدف ، پزشکان با تجربه‌ی ما فاصله زمانی ایده‌آل برای جلسات تزریق ژل را برای شما تعیین نموده و بهترین دوره‌ی تزریق را با توجه به نیازهای شما تنظیم می‌کنند.

جنس فیلرها از چیست؟

فیلرهای پوستی از مواد مختلف زیادی ساخته می‌شوند اما مارک‌های موجود در بازار از ژل زیست تخریب‌پذیر متشکل از اسید هیالورونیک تشکیل شده‌اند. اسید هیالورونیک یک اسید طبیعی است که در پوست انسان یافت می‌شود و به طور طبیعی جذب کنندة آب است و با تزریق آن باعث هیدارته شدن پوست می‌شود و قابلیت این را دارد که بیش از ۱۰۰۰ برابر وزن خود را در آب حفظ می کند.

کاربردهای تزریق ژل در صورت

از بین بردن خطوط پیری ظریف روی صورت
رفع چین و چروک یا ناهمواری‌های روی صورت
چاق کردن صورت
پر کردن فرورفتگی‌های صورت یا گودی‌های مربوط به اسکار و جای زخم
خوش فرم کردن صورت و مشخص‌تر کردن خطوط و انحناهای ظریف صورت
بزرگ و برجسته کردن لب‌های باریک

بسیاری از ما پس از گذشتن از مرز سی سالگی خطوط ظریفی را روی چهره‌مان می‌بینیم که غالباً پی‌آمد افتادگی یا فعالیت عضلات است. هنگامی که کلاژن کاهش می‌یابد و تجزیه می‌شود، خطوط ظریف و فرورفته‌ای روی صورت پدیدار می‌گردد.

چروک‌ های دور چشم غالباً نتیجه فعالیت عضلات است و با تزریق بوتاکس از بین می‌رود. اما اگر این خطوط به دلیل افتادگی پوست بسیار عمیق باشد، مانند خطوطی که از بینی تا گوشه‌های دهان کشیده می‌شود و به خط خنده موسوم است، بهتر است ژل یا فیلر تزریق شود تا خطوط کمتر شود یا حتی کاملاً از بین برود.

شایان ذکر است که هرچند تزریق ژل روشی مناسب برای جوانسازی موقت چهره است، اما نتایج آن به چشمگیری درمان‌های جراحی نیست.

کلینیک پوست و کاشت مو ی صدف یکی از بهترین کلینیک‌های پوست و زیبایی در اصفهان می‌باشد که علاوه بر زیبایی به سلامتی بیماران خود بسیار اهمیت می‌دهد، همچنین اگر به دنبال جوانسازی پوست صورت و یا جوانسازی دست‌ هایتان هستید ما به شما تزریق ژل توسط متخصصان مجرب در کلینیک صدف را پیشنهاد می‌دهیم.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صادقی [ 1402-08-01 ]
من الان چند ساله که تو کلینیک صدف تمام کارهای زیباییم رو انجام میدم از جمله تزریق ژل وبوتاکس و بسیار راضیم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ماندگاری بوتاکس مصپورت و دیسپورت چقدر است؟ماندگاری بوتاکس مصپورت و دیسپورت چقدر است؟

باید توجه داشت که تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت در نوع عملکرد نمی‌ باشد و بیشتر تفاوت آنان در سرعت عملکرد و میزان تأثیر و درد ناشی از آنان خلاصه می‌شو ... ادامه مطلب

مراقبت از پوست خشکمراقبت از پوست خشک

صورت‌ تان پوسته پوسته می‌ شود و آرایش خوب روی آن نمی‌ خوابد؟ همیشه یا بعضی وقت‌ ها ،مثل پاییز و زمستان، پوست‌ تان خشک است و آزارتان می‌ دهد؟ ... ادامه مطلب

تزریق ژل در جوانسازی و رفع چین و چروک صورتتزریق ژل در جوانسازی و رفع چین و چروک صورت

تزریق ژل یک راهکار نسبتا کم خطر به منظور جوانسازی پوست صورت و جوان‌ تر کردن چهره شخص می‌ باشد . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین