منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

معرفی لیزر پوست

آنچه در این مطلب میخوانید

لیزر پوست چیست؟

در واقع لیزرها منبع نور شدید هستند. لیزر با انرژی بالایی بر روی نقاط کوچک متمرکز می‌شود. اشعه لیزر می‌ تواند به آرامی لایه‌های پوست را برداشته و چین و چروک‌ ها، اِسکار ها و لک‌ها را درمان کند. همچنین با لیزر می‌ توان رگ‌ های خونی را بسته و یا بافت پوست را بُرش داد. نور پالسی شدید با طیف گسترده (IPL) توانایی این را دارد که رگ‌های خونی و پیگمانتاسیون را درمان کند. در این روش اشعه متمرکز، مستقیم و کوتاه لیزر بر روی ناهمواری‌های پوستی تابیده می‌شود و می‌تواند با دقت بسیار لایه‌های پوست را بردارد.

مشکلات پوستی که لیزر می‌ تواند درمان کند عبارتند از:

موهای زائد
تاتو
اِسکارهای آکنه
مشکلات پیری پوست مانند لک‌ها، خطوط ظریف و چین و چروک‌ های صورت
خال مادرزاری
واریس
خشکی و افتادگی پوست پلک و سیاهی دور چشم
خطوط پنجه‌کلاغی اطراف چشم
خط اخم و خطوط اطراف دهان و بینی
لک‌های قهوه‌ای و عدم یکپارچگی رنگ پوست
اِسکارها
ناهمواری بافت پوست
ضایعات عروقی
سفتی پوست

امروزه با تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته می‌توان بسیاری از مشکلات و بیماری‌های پوستی دیگر را با لیزر درمان کرد.

بهترین لیزر پوست در اصفهان

پرکاربرد ترین لیزرهای پوست:

لیزر کربن دی اکساید (CO2):

این لیزر از قدیمی ترین و پرکاربردترین دستگاه های لیزر می باشد که به علت داشتن انرژی زیاد در برداشتن خال، زگیل و کلیه زوائد پوستی کاربرد دارد. از این لیزر در موارد لایه برداری عمقی پوست، لیفتینگ و درمان جای زخم می‌توان استفاده کرد. یک نوع جدیدتر از این لیزر که به لیزر فرکشنال معروف است(Fractional CO2)‌، برای درمان لک‌های مقاوم به درمان، ترک های پوستی ، منافذ پوست و جای جوش کاربرد دارد.

لیزر اربیوم (Erbium):

بیشترین کاربرد این لیزر در جوانسازی پوست می‌باشد، زیرا می‌تواند لایه بسیار نازکی از پوست را بردارد. از این رو برای لایه برداری پوست ، رفع چروک‌های ظریف پوست و درمان جای جوش‌های سطحی مناسب است.

لیزر ان دی یاگ (Nd: Yag):

بیشتر برای تغییرات رنگ و لک‌های پوستی، رگ‌های زیرپوستی مانند واریس و برداشتن تاتو به کار می‌رود. این لیزر در رفع موهای زائد نیز به کار می‌رود.

لیزر الکساندرایت (Alexandrite):

اگرچه کاربرد عمده این لیزر در رفع موهای زائد می‌باشد، با این حال از لیزر الکساندرایت می‌توان به خوبی در برداشتن تاتو و سایر لک‌های پوستی استفاده کرد.
درمان لیزر برای چه افرادی مناسب نمی‌باشد؟ افراد جوانی که هنوز در مرحله فعال جوش دوران بلوغ (آکنه) می‌باشند، افرادی که پوست بسیار تیره دارند (به علت داشتن رنگدانه‌های فراوان پوستی و خطر تغییر رنگ پوست پس از لیزر) و افرادی که بیماری‌های پوستی مانند پسوریازیس و لوپوس دارند و با تحریک پوستشان ممکن است بیماریشان عود نمایند، کاندیدهای مناسبی برای استفاده از لیزر پوست نمی‌باشند.

اینستاگرام صدف کلینیک

عوارض احتمالی پس از انجام لیزر چه می باشند؟

عوارض می‌توانند شامل سوزش، خارش، قرمزی، تورم و درد ناحیه عمل لیزر باشند. اگر پس از انجام درمان با لیزر، مراقبت‌های لازم شامل قرار دادن بسته یخ (Ice Pack) و به کار بردن کرم‌های ضدالتهاب (البته در مواردی که لازم است) انجام پذیرد، این عوارض تخفیف می‌یابند. عوارض شدیدتر نظیر عفونت محل عمل، تورم غدد لنفاوی منطقه و ایجاد اسکار معمولا ناشی از عدم تبحر درمانگر و یا به کار بردن دستگاه نامناسب می‌باشد.

کلینیک صدف اصفهان با مجرب‌ ترین پزشکان و با استفاده از سیستم به روز دنیا آماده خدمات در زمینه بهترین پیوند مو می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا نتایج بلفاروپلاستی ماندگار است؟آیا نتایج بلفاروپلاستی ماندگار است؟

جراحی بلفاروپلاستی بهترین راه درمان پف و افتادگی پلک بالا است. در این روش جراحی، که بدون نیاز به بیهوشی و به صورت سرپایی، در کلینیک انجام می‌شود. ... ادامه مطلب

بهترین لیزرهای جوانسازیبهترین لیزرهای جوانسازی

ظهور چین و چروک در پوست صورت به دلیل از بین رفتن چربی و خاصیت کشسانی پوست است. در این مقاله با معرفی روشهای جوانسازی پوست همراه ما باشید. ... ادامه مطلب

درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکسدرمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکس

یکی از روش های پر کاربرد و پر طرفدار در رفع خطوط پنجه کلاغی تزریق بوتاکس است.شل شدن عضلات همان چیزی است که باعث کاهش چین و چروک و رفع خطوط پنجه کلاغی ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین