منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق ژل

رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق ژل

عبارت رینوپلاستی غیرجراحی از اعمالی است که امروزه در بسیاری از کلینیک‌های پوست و زیبایی انجام می‌شود. این عمل در واقع رفع عیوب و زیبا سازی بینی است که بدون عمل جراحی تهاجمی و صرفاً با تزریق فیلر صورت می‌گیرد. در این روش مشکلات ظاهری بینی از قبیل افتادگی نوک بینی و قوز بینی قابل رفع و درمان م ی‌گردد.

آنچه در این مطلب میخوانید

در گذشته‌ ای نه چندان دور، رفع این عیوب در بینی فقط با عمل جراحی بینی صورت می‌گرفت و برای رقع قوز بینی و ...، تنها راه جراحی باز بود ولی امروزه با این روش، بدون استفاده از تیغ و برش، با ایجاد حداقل عوارض و بدون دوران نقاهت، می‌توانید شاهد نتایج درخشانی در زیبا سازی بینی باشید. اگر تمایل دارید با رینوپلاستی بینی بدون جراحی آشنا شوید و از مدت زمان ماندگاری، مزیت ها و عوارض و روش انجام آن اطلاعاتی کسب نمایید؛ ادامه مطلب را با ما همراه باشید.

یکی از خدماتی که در کلینیک تخصصی پوست صدف ارائه می‌گردد؛ رینوپلاستی غیرجراحی یا تزریق ژل بینی در اصفهان است. در این مرکز تزریق ژل بینی با به کارگیری بهترین برندهای فیلر، توسط متخصص پوست انجام می‌شود که تضمینی برای ایجاد بهترین نتایج می‌باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل بینی برای چه افرادی مناسب است؟

این روش برای افرادی که دچار قوز بینی هستند یا ناهمواری‌های جزئی در بینی خود دارند، همچنین نوک بینی آنها فرمی افتاده دارد، می‌تواند مناسب باشد.لازم به ذکر است، در افرادی که با ساختار کلی بینی خود مشکل دارند یا بینی‌های گوشتی بزرگی دارند که می‌خواهند کوچک شود؛ تزریق ژل بینی توصیه نمی‌شود و موثر نیست. در ادامه به مواردی که با تزریق ژل بینی بهبود می‌یابند یا اصلاح می‌شوند اشاره خواهیم کرد. این موارد عبارتند از:

بهترین رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق ژل در اصفهان

مزایای تزریق ژل بینی

اینستاگرام صدف کلینیک

ماندگاری تزریق ژل بینی

نتیجه تزریق و فرم دهی بینی با ژل موقتی است. فیلرهای تزریق شده به بینی با توجه به عواملی مانند نوع ژل انتخابی، بین 9 الی 18 ماه دوام خواهند داشت. ژل تزریق شده پس از گذشت مدتی به آرامی از بین می رود و بینی به حالت قبلی برمیگردد. در این مواقع بهتر است که تزریق مجدد ژل به بینی انجام گیرد.

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز پیوند مو و پیوند برو در اصفهان می‌ باشد. در این مرکز کاشت مو و ابرو با جدیدترین متد های کاشت و تحت نظر متخصص پوست و مو انجام می‌ شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ساناز حکمتی [ 1402-06-15 ]
بینی من دو سال پیش شکست گچ گرفتم ولی حس میکنم بینینم کجه رینوپلاستی انجام بدم یا جراحی بینی کدوم روش بهتره لطف کنید بهم مشاوره بدید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی پوست با لیزر اربیومجوانسازی پوست با لیزر اربیوم

جوانسازی پوست با لیزر اربیوم اغلب برای چین و چروک‌ های سطحی پوست با عمق متوسط در اطراف دهان و چشم‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد . ... ادامه مطلب

عوارض کاهش وزن و لاغری مفرط برای پوستعوارض کاهش وزن و لاغری مفرط برای پوست

کاهش وزن سریع می تواند منجر به عوارض جدی سلامتی شود. روند کاهش طبیعی وزن، بین نیم تا یک کیلو در هر هفته و در یک ماه 4 ـ 2 کیلو است . ... ادامه مطلب

جراحی زیبایی پلک در چه مواردی انجام میشود؟جراحی زیبایی پلک در چه مواردی انجام میشود؟

اگر شما کاندیدای مناسبی برای جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی باشید؛ می‌توانید با انجام این عمل 8 تا 10 سال جوانتر شوید ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین