منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / درمان جوش و اسکار / لیزر IPL برای رفع قرمزی پوست

لیزر IPL برای رفع قرمزی پوست

آی پی ال دستگاهی است که با سیستم های نوری شدید پالسی کار می‌کند. این دستگاه در واقع لیزر نیست بلکه فلش لامپهای زنونی هستند که نور چند طول موجی ایجاد می کنند و قادراند تاثیرات متفاوتی روی انواع پوست داشته باشند. در استفاده از دستگاه آی پی ال میتوان با گزینش فیلترهای مناسب، اثر دلخواه برای اهداف مشخص را بدست آورد. دستگاه IPL ابزاری محبوبی جهت برداشتن موهای زائد، جوانسازی پوست، روشن نمودن لکهای صورت وهم چنین رفع قرمزی و آثار سطحی جوش های صورت یا آکنه می باشد. دستگاه IPL لیزر نیست اما کارایی و عملکرد مشابه دارد. ارزانتر است و سریعتر عمل می کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

با وجود اینکه این دستگاه لیزر نیست ولی عملکری شبیه لیزر دارد. از مزایای بارز استفاده از دستگاه آی پی ال (IPL) نسبت به لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. نسب به لیزر ارزانتر و مقرون به صرفه تر است
  2. سریعتر به نتیجه می‌رسد

در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر صدف، واقع در اصفهان کلیه اقدامات درمانی مناسب جوش صورت یا آکنه و رفع قرمزی جای جوش با دستگاه آی پی ال، در بهترین سطح ممکن قابل انجام است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

انواع کاربردهای آی پی ال (IPL)

دستگاهآی پی ال (IPL) در موارد زیر کاربرد موثری دارد:

درمان قرمزی جای جوش با لیزر IPL  | کلینیک تخصصی پوست صدف در اصفهان

دستگاهآی پی ال (IPL) چگونه قرمزی پوست را برطرف می‌سازد؟

دستگاه IPL از انرژی نوری تشدید شده برای هدف گذاری دقیق و از بین بردن سلول های رنگی یا آسیب دیده پوست استفاده می کند. در این دستگاه متخصص پوست یا اپراتور با استفاده از یک قطعه دستی، طول موج های مختلفی از نور را بر روی پوست می‌تاباند. نور ساطع شده از دستگاهآی پی ال سلولهای پوست را گرم نموده تجزیه می‌کند. سپس بدن بافت آسیب دیده را بطور طبیعی از بین می برد.

پس از این مرحله تحت تاثیر واکنش طبیعی بدن، سلولهایی که با آی پی ال آسیب دبده اند؛ از بین می‌روند و سلولهای جدید جایگزین آنها می‌شود. این روند به درمان قرمزی ناشی از التهابات و صدمات وارده به پوست منجر خواهد شد. بکار گیری این روش در پوستهای سفید یا سبزه روشن، بهتر از پوست سبزه تیره و یا سیاه پوستان نتیجه بخش است و با عوارض کمتری همراه می‌باشد.

چگونه اثر بخشی استفاده از دستگاه آی پی ال (IPL) افزایش می‌یابد؟

اینستاگرام کلینیک صدف

مراقبتهای پس از استفاده از دستگاه آی پی ال (IPL)

تزریق چربی یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که به نوعی، جوانسازی پوست هم محسوب می‌ شود. در کلینیک صدف اصفهان، تزریق چربی توسط متخصص پوست و با به روزترین متدهای موجود انجام می‌ شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با شماره‌‌ های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :سارا بیات [ 1402-06-14 ]
سلام خانم دکتر برای رفع موهای زائد فول بادی چند جلسه نیازه که بیام و اینکه این لیزر از بقیه لیزرها آیا قوی تره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تفاوت ژل با فیلر چیست؟تفاوت ژل با فیلر چیست؟

با بررسی تفاوت ژل با فیلر میتوانید بهترین گزینه را برای درمان مشکل پوستی خود استفاده کنید. در این بخش به مقایسه تزریق ژل و فیلر پرداخته ایم. ... ادامه مطلب

درمان لکه های پوستیدرمان لکه های پوستی

درمان لک پوستی در بیشتر مواقع بع سختی انجام می شود . لک در ناحیه‌ ای از پوست که تیره‌ تر است و بیشتر، در افراد میانسال مشاهده می‌ شود. ... ادامه مطلب

مراحل تزریق چربیمراحل تزریق چربی

یکی از رایج‌ترین نشانه‌ های پیری کاهش حجم چربی در صورت است. در طی فرآیند طبیعی پیری، کلاژن و الاستین صورت شروع به شکست و کاهش یافتن می‌ کنند ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین