منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بلفاروپلاستی / جراحی زیبایی پلک در چه مواردی انجام میشود؟

جراحی زیبایی پلک در چه مواردی انجام میشود؟

در اثر افزایش یکی از اولین نواحی صورت که دچار تحولاتی در رنگ و ضخامت میگردد و حالت جوانی و تازگی خود را رفته رفته از دست میدهد؛ پوست اطراف پلک است. با روند افزایشی سن در این ناحیه رفته رفته چروکها ظاهر شده و نخستین تغییرات فاحش را میتوان مشاهده نمود. اصلی ترین علت آسیب پذیر بودن پوست پلک به دلیل نازک بودن آن است.

آنچه در این مطلب میخوانید

اگر پروسه تخریب بافت پوست اطراف چشم ادامه پیدا کند؛ برای رفع معایب ظاهری مانند افتادگی پلک و رفع مشکلاتی مانند تاری دید و ... ممکن است نیاز به جراحیهای جوانسازی در اطراف چشم ایجاد شود. به دلیل اینکه افتادگی پلک بیشتر از افتادگی سایر قسمتهای صورت خودنمایی میکند میتوان این جراحی را در دو دهه قبل از رسیدن به وضعیت سایر بخشهای صورت انجام داد.

بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک از جمله اقدامات زیبایی است که تاثیر بسزایی در زیبایی، جوانی و شادابی چهره خواهد داشت. جراحی زیبایی پلک در اصفهان توسط متخصص پوست در کلینیک صدف با کمترین عوارض و بهترین نتایج به صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن انجام می‌پذیرد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با شماره تلفن32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

چه موقع جراحی لیفت پلک یا بلفاروپلاستی انجام میشود؟

وقتی بیماران از پف زیر چشم، چروکهای متعدد و افتادگی پلکها رنج میبرند نیاز به جراحی زیبایی پلک دارند در غیر این صورت نباید این کار انجام شود. اگر شما کاندیدای مناسبی برای جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی باشید؛ می‌توانید با انجام این عمل 8 تا 10 سال جوانتر شوید البته آثار جراحی پلک مثل برخی از جراحیهای زیبایی تا پایان عمر باقی نمی‌ماند و ممکن است پس از چند سال نیاز به تکرار عمل یا استفاده از روشهای دیگر مانند پلاسما تراپی برای جوانسازی پلک باشد

عوارض جراحی زیبایی پلک

عمل جراحی افتادگی پلک یکی از اعمال جراحی کم خطر و کم عارضه است اما همه جراحی ها ممکن است با حداقل عوارضی همراه باشند. از جمله عارضه بسیار شایع عمل جراحی پلک عدم تقارن پلکها می باشد. در جراحی زیبایی پلک برای رفع و درمان افتادگی پلک چربی، پوست و عضله اضافی پلک های بالا و در صورت نیاز پلک پایین برداشته می‌شود.

عمل زیبایی پلک می تواند افتادگی پوست و پف آلودگی پلک بالا که حالتی خسته و پیر به چهره می‌دهد را بر طرف می‌نماید. بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک چین های ظریف اطراف چشم از جمله چین های پنجه غازی را رفع نمی کند؛ همچنین خصوصیات فردی یا نژادی پلک ها را تغییرنمی دهد (پلک های آسیای شرقی که بسیار افتاده و پف آلود است).

بلفاروپلاستی پلک فوقانی و تحتانی در اصفهان

سن مناسب بلفاروپلاستی

عمل زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی در همه ی سنین قابل اجرا است، اگر چه اکثرا جهت رفع تغییرات ناشی از افزایش سن انجام می شود. ممکن است عمل افتادگی پلک در سنین پایین تر نیز جهت اصلاح خصوصیات مادرزادی بکار برود. بلفاروپلاستی واقعاً میتواند ظاهر چشمها را بهبود بخشد و چین خوردگی های مغولی (چینی که گوشه ی داخلی چشم را میپوشاند) را اصلاح کند و در نتیجه منجر به باز تر شدن پلکهای پایینی، درشت کردن چشم و جذابتر شدن ظاهر کلی چشمها و چهره شود.

جراحی لیفت پلک فوقانی

برای جراحی پلک بالا معمولا برش در چین طبیعی پلک پنهان می شود. از طریق این برش بافت چربی و پوست اضافی برداشته خواهد شد. چون برش عمل در امتداد خطوط طبیعی پلک بالا است، پس از التیام جای برش به خوبی مخفی می شود.

صفحه اینستاگرام صدف کلینیک

جراحی لیفت پلک تحتانی

برای جراحی پلک پایین برش اغلب درست زیر مژه ها قرار می گیرد.از طریق این برش، چربی ،عضله و پوست اضافی برداشته می شود و یا جهت رفع نواحی برجسته یا پف آلود، توزیع چربی ها اصلاح می گردد. در پلک پایین نیز خط برش به خوبی پنهان می‌گردد.

همشهریان گرامی در صورتی که نیازمند اقدامات تشخیصی - درمانی در زمینه پوست می‌ باشید؛ و به دنبال بهترین روش درمانی هستید؛ حتما به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا به واسطه دانش، تجربه و احاطه بر انواع بیماری های پوستی و اختلالات گوناگونی که در اثر افزایش سن، ژنتیک و عواملی محیطی ایجاد می‌ شود؛ مناسب ترین درمان را برای شما در نظر گیرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهین توکلی [ 1402-06-15 ]
مادر بنده 62 سالشونه و پشت پلک هاشون پق داره و زیر چشم ورم خواستم یپرسم بعد از جراحی دوران تقاهت طولانی داره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علل ایجاد بیماری درماتیت سبورهعلل ایجاد بیماری درماتیت سبوره

درماتیت سبوره یا اگزمای سبوره بیماری التهابی پوست است که پوست قرمز، فلس مانند و مبتلا به خارش می شود. و نواحی پوستی چرب تر و دارای غدد سباسه را تحت ... ادامه مطلب

همه چیز درباره لیزر موهای زائدهمه چیز درباره لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به فرآیند برداشتن موی ناخواسته در نواحی مختلفی از بدن مانند صورت، پشت لب، پیشانی، گوش‌ها، گردن، شکم و ناحیه تناسلی، پوست صورت، چانه و ... ادامه مطلب

بهترین درمان خط اخم عمیقبهترین درمان خط اخم عمیق

برای انتخاب بهترین درمان خط اخم عمیق ، روش‌ های بسیاری وجود دارد ، به شرط آنکه روش‌ های درمانی را با دقت و کیفیت لازم به کار گرفت . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین