منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو / آیا کاشت ابرو دائمی است؟

آیا کاشت ابرو دائمی است؟

ابروها به دلیل مجاورتشان با چشم، یکی از اعضای موثر در زیبایی چهره هستند. خوش حالت بودن، محل قرارگیری درست و پر پشت بودن ابروها از فاکتورهای زیبایی و جذابیت آنها محسوب می‌شود. اگر ابروها دچار افتادگی شده باشند و در محل درستی قرار نگرفته باشند از روشهای لیفت ابرو می‌توان استفاده کرد. در صورتی که ابروها خوش حالت نباشند با اصلاح و پیرایش آنها می‌توان حالت بهتری به آنها داد و در صورتی که ابروها کم پشت باشند؛ از روشهایی مانند آرایش و کاشت ابرو می‌توان بهره برد.

آنچه در این مطلب میخوانید

اگر به مرور زمان ابروهایتان خالی و کم پشت شده است؛ کاشت ابرو بهترین و ماندگارترین روش دائمی ترمیم ابروها به شکل طبیعی می‌باشد و می‌تواند زیبایی ابروهایتان را به شما بازگرداند. یکی از مزایای کاشت ابرو، دوام و ماندگاری آن است. پزشکان متخصص برای کاشت از قسمت هایی از موی سر کمک می‌گیرند که احتمال ریزش مو در آن نواحی نزدیک به صفر است. آنها اغلب از قسمت­‌های پشت سر که ریزش کمتری دارند بهره می­‌گیرند.

شاید تا ثابت شدن رشد موهای کاشته شده زمان زیادی نیاز باشد، اما بعد از یک دوره کوتاه موهای کاشته شده، زیبایی چهره و ابروی شما را تضمین خواهند کرد. در سال­‌های اولیه بعد از کاشت، موها کاملا ضخیم هستند و ابرو پر پشت به نظر می­‌رسد. به مرور و در سال‌های دوم و سوم ممکن است چندین فولیکول از ابرو را از دست بدهید؛ اما همچنان زیبایی ابروی شما چشم نواز است. بعد از حدود 5 سال امکان ترمیم ابرو وجود دارد. در ادامه این مطلب ابتدا به توضیح مختصری در مورد چگونگی کاشت ابرو می‌پردازیم و سپس به ماندگاری این روش اشاره خواهیم کرد.

کاشت ابرو یکی از روشهای تخصصی قابل ارائه در کلینیک صدف اصفهان می‌ باشد. در این مرکز با بکارگیری موثرترین و جدیدترین روشهای کاشت ابرو، می‌ توانید زیبایی ابروهای خود را لمس کنید و با کمترین عوارض ابروهای طبیعی و پرپشت داشته باشید. جهت تعیین نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاشت ابرو چیست؟

به طور کلی وقتی از کاشت مو (موی سر، ابرو یا ریش و سبیل ) صحبت می‌کنیم، منظورمان انتقال فولیکول‌ها از بخشی به بخش دیگری از پوست است. فولیکول‌ها ارگان‌های کوچکی در پوست ما هستند که در همه جای بدن (به جز کف دست و پا) وجود دارند و موهای ما را می‌سازند. پس با کاشت ابرو در واقع ارگان‌های سازنده‌ی مو را می‌کاریم، نه تارهای مو را.

کاشت ابرو بهترین راهکار برای داشتن ابروهایی پر و ضخیم است. علاوه بر آن می‌توانیم شکل و شمایل ابروها را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنیم. طوری که دیگر نیازی به برداشتن ابرو هم نداشته باشید.

نتایج و مدت ماندگاری کاشت ابرو | عوامل موثر بر موفقیت کاشت ابرو

عوامل موثر در موفقیت و ماندگاری کاشت ابرو

برای کاشت ابرو روشهای متفاوتی وجود دارد. همچنین به دلیل تفاوتهایی که کاشت مو با کاشت ابرو دارد؛ ممکن است بهترین روشهای کاشت مو لزوماً برای کاشت ابرو هم بهترین روشها نباشند و برای ابرو نتیجه‌ی مطلوبی از این طریق حاصل نگردد. در ارتباط با ماندگاری کاشت ابرو نیز باید بگوییم این روش دائمی است؛ مشروط بر اینکه به درستی و با آگاهی از حساسیت‌های کاشت ابرو، توسط پزشک متخصص انجام شود.

عمل کاشت ابرو به ظرافت و ذوق هنری خاصی نیاز دارد و اگر پزشک کاشتمو این خصوصیات را نداشته باشد نمیتواند انتظارات فرد متقاضی کاشت ابرو را برآورده کند. از آنجایی که کاشت ابرو طبیعی عملی تخصصی است و به مهارت های ویژه ای نیاز دارد و زوایای تحت پیوند ابرو باید در این زمینه توجه شود، در نتیجه ماندگاری کاشت ابرو می تواند تا حدود زیادی به شرایط عمل و پزشک مربوط باشد.

عوامل دیگری نیز می تواند در ماندگاری پیوند ابرو موثر باشند. مراقبت های بعد از پیوند ابرو یکی از این عوامل بسیار مهم در موفقیت آمیز بودن کاشت ابرو طبیعی می باشد. با انجام توصیه های پزشک می توانید دوران نقاهت ار با سرعت بیشتری سپری کنید. در واقع خود عمل کاشت ابرو عملی سر پایی و نسبتا ساده به حساب می‌آید که در بیش از نود درصد موارد با موفقیت همراه است. اما نکته ی کلیدی برای این که یک عمل کاشت ابرو به نتیجه ی مطلوب نهایی برسد به مراقبت های پس از عمل مربوط می شود.

در روزهای اول پس از کاشت ابرو، فولیکول های تازه کاشته شده هنوز در جای خود محکم نشده اند و باید با احتیاط با آنها برخورد کنید تا به تدریج در جای خود محکم شوند و نتیجه ی نهایی قابل مشاهده گردد. روند استخراج فولیکول های مو و پیوند آن در نواحی ابرو از عوامل مهم در ماندگاری کاشت ابرو می باشد. اگر فولیکول های مو در اثر شرایط مناسبی استخراج نشوند امکان از بین رفتن آنها وجود دارد.

یکی از دلایلی که هر چند سال روشهای جدیدی برای کاشت ابرو معرفی می شوند این است که نسبت به روشهای قبلی، توانایی بیشتری در حفظ فولیکول های مو دارند و شانس موفقیت و به دست آمدن نتیجه ی ایده آل در عمل کاشت را افزایش می دهند. اگر این موهای استخراج شده به ابرو پیوند زده شوند، عملا رشد نمی نمایند و عمل پیوند ابرو بی نتیجه می ماند. بنابراین کاشت ابرو طبیعی می تواند تحت شرایطی ماندگاری طولانی را داشته باشد.

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

به طور کلی می شود گفت؛ کاشت ابرو نسبت به روشهای جایگزین برای مقابله با ریزش ابرو بسیار مفید تر است و از ماندگاری بالاتری برخوردار است. روش هایی مانند استفاده از تاتو و میکروبلیدینگ برای مدت نسبتا کوتاهی ریزش ابرو را پوشش می دهند و پس از مدتی اثر آن ها از بین می رود و باید برای تجدید آن ها دوباره هزینه کنید. ضمن این که استفاده مکرر از این مواد آرایشی و شیمیایی در دراز مدت به دیگر موهای ابروی شما نیز آسیب می رسانند و ریزش ابرو را از آنچه که بود شدیدتر می کنند. اینها در حالی است که در کاشت ابرو از موهای خود فرد برای کاشت استفاده می شود که طبیعتا هیچ ضرری برای بدن فرد متقاضی کاشت ابرو نخواهد داشت.

تزریق ژل و بوتاکس در اصفهان از خدماتی است که در کلینیک صدف، با بهترین کیفیت انجام می‌ پذیرد. در این مرکز با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین پوست ، در محیطی منطبق با پروتکل های بهداشتی، می‌ توانید بدون نگرانی به این اقدامات زیبایی و جوانسازی پوست بپردازید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟

تزریق فیلر بینی یک روش غیر جراحی برای کمک به کوچکتر و باریکتر به نظر رسیدن بینی یا اصلاح برآمدگی روی بینی و یا کلا اصلاح فرم بینی است . ... ادامه مطلب

لیزر جوانسازی پوست دست چه مزایایی دارد؟لیزر جوانسازی پوست دست چه مزایایی دارد؟

با روند افزایش سن و پیری، ظاهر سفت و پر در پوست دست ها ممکن است به مرور از بین برود و رگ های برجسته و قابل مشاهده در روی دست ها، لکه های قهوه ای و پو ... ادامه مطلب

قیمت هر جلسه لیزر سایناشور برای رفع موهای زائدقیمت هر جلسه لیزر سایناشور برای رفع موهای زائد

سیستم دستگاه سایناشور الیت پلاس از طول موج های مختلفی استفاده می کند تا روند از بین بردن موهای زائد را سرعت ببخشد و آن را سریع تر و راحت تر انجام دهد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین