منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو / عمل زیبایی کاشت مو چیست؟

عمل زیبایی کاشت مو چیست؟

آنچه در این مطلب میخوانید

افزایش جذابیت چهره با داشتن موهایی زیبا و پرتراکم از نکات بدیهیست که رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست. عمل زیبایی کاشت مو طبیعی باعث شده تا فولیکول های مو که آسیب دیده و یا دچار ریزش شده اند، ترمیم یافته و دوباره رشد نمایند. این فرایند از سه مرحله برداشت واحدهای فولیکولار مو (گرافت مو ) از محل اهدا کننده (بانک مو)، آماده سازی گرافت ها و مرحله آخر کاشت گرافت تشکیل می شود.

کلینیک صدف یکی از مراکز تخصصی کاشت مو در اصفهان است که با سالها تجربه در این زمینه و بکارگیری روشهای FIT و FUT ، نتایج بسیار درخشانی در کاشت مو، ابرو ، ریش و سبیل ارائه نموده است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌باشید؛ با شماره تلفن 32240827 -031 تماس حاصل فرمایید.

روشهای کاشت مو

برای انجام عمل زیبایی پیوند مو از موهای طبیعی موجود بر سطح پوست بدن یا سر خود متقاضی استفاده خواهد شد. نقاط مورد نظر و مناسب اهدا کننده فولیکول مو از نظر پزشکان، پشت سر حدفاصل دو گوش و بخشی زیر گردن خواهد بود. چرا که این ناحیه به دلیل شباهت و یکسان بودن به موهای وسط سر از لحاظ ضخامت و طول مناسب تر خواهند بود. در موارد خاص در صورتی که نیاز باشد از موهای بخش هایی از بدن مانند قفسه سینه نیز برای افراد استفاده می شود. به طور کلی دو روش برای برداشت گرافت های مو از پشت سر بیمار وجود دارد که میتوان از آن به عنوان روش جراحی (FUT) و روش غیر جراحی (FIT) نام برد.

این روشها جهت بازگرداندن موهای از دست رفته سر مردان و زنان مورد استفاده قرار می گیرند و تاکنون میلیون ها نفر از کسانی که دچار ریزش مو و یا طاسی شده بودند، با استفاده از هر یک از این روش ها، موهای از دست رفته سرشان را بدست آورده اند. در روش های مختلف کاشت موی سر، تارهای مو از بخش های دیگری از سر که بانک موی خوبی دارند و دچار ریزش نشده، جدا شده و در ناحیه ای که دچار ریزش مو و یا طاسی است، کاشته می شوند.

روشهای کاشت مو

روش جراحی (FUT)

در روش جراحی پزشک متخصص یک نوار ۶ تا ۱۰ اینچی از محل بانک موی فرد عمدتا پشت سر بیمار که شامل فولیکول های سالم می باشد را جدا کرده و این نوار یا همان فلپ در اختیار تیم کات یا جداسازی واحد های فولیکولار مو قرار می گیرد تا توسط میکروسکوپ های مخصوص فولیکول ها جدا و آماده فرایند کاشت شوند؛ این گونه برداشت گرافت های مو از بانک مو را با عنوان روش جراحی یا FUT میشناسیم. برداشت فلپ از محل بانک مو یک کار تخصصی است و باید توسط پزشک متخصص و کار آزموده انجام شود. برداشت فلپ از محل بانک مو بدون برجای ماندن هیچگونه اسکار جراحی است.

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

غیر جراحی (FIT)

پس از مدتی روش کاشت مو FIT توسط محققان و کارشناسان علم کاشت مو عرضه شد که از روش FUT بهتر بود و تعداد گرفت های کاشته شده و نتیجه نهایی کاشت مو بسیار بهتر بود اما این روش هم معایب خاص خود را داشت مانند دوران نقاهت، نیاز به استراحت بعد از عمل، خونریزی، نیاز به جلسات مکرر، تورم در برخی نواحی سر و... که همه اینها موجب شدند این تکنیک هم پس از مدتی از رونق بیفتد. در این تکنیک کاشت مو، تارهای مو از بخش هایی از نواحی مختلف پشت سر جهت پیوند زدن به نواحی دچار ریزش، کنده و در آنجا پیوند زده می شد. در واقع این روش نوع پیشرفته و بهبود یافته تکنیک کاشت مو FUT بود.

این روزها لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش‌ های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است. کلینیک صدف اصفهان با مجهزترین دستگاه‌ های لیزر آماده ارائه خدمات به شما می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ندا حیدری [ 1403-01-27 ]
سلام درخواست مشاوره برای کاشت مو در ناحیه خاصی رو دارم

سینا [ 1400-03-22 ]
سلام توی کلینیک شما کاشت مو روی سینه و ریش انجام میشه؟ هزینه اش چقدر میشه؟ با تشکر

محمد عبداللهی [ 1400-03-12 ]
ایا به صورت قسطی هم می شود مو کاشت

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عمل زیبایی کاشت مو چیست؟عمل زیبایی کاشت مو چیست؟

برای انجام عمل زیبایی پیوند مو از موهای طبیعی موجود بر سطح پوست بدن یا سر خود متقاضی استفاده خواهد شد. ... ادامه مطلب

کاربرد نمونه برداری از ضایعات پوستیکاربرد نمونه برداری از ضایعات پوستی

بیوپسی پوست برای تشخیص و یا رد بیماری و یا وضعیت پوست انجام می شود. همچنین این روش برای حذف ضایعات پوستی نیز انجام می گیرد. ... ادامه مطلب

آیا برداشتن قوز بینی بدون جراحی امکان پذیر است؟آیا برداشتن قوز بینی بدون جراحی امکان پذیر است؟

برای اصلاح قوز بینی روشهای جراحی و غیر جراحی وجود دارد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.در ادامه این مطلب به اصلاح قوز بینی بدون جراحی خواهیم پردا ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین