منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لاغری و تناسب اندام / با دستگاه 3max چگونه لاغر میشویم؟

با دستگاه 3max چگونه لاغر میشویم؟

کاربران گرامی این مطلب صرفا جهت افزایش آگاهی و مطالعه شما عزیزان تهیه شده است. لازم به ذکر است خدمات لاغری و تناسب اندام در کلینیک صدف ارائه نمی گردد.

افرادی كه دارای وزن در حد طبيعی هستند؛ ولی دچار چاقی‌های موضعی در مناطقی از بدن مثل پهلوها، شكم، باسن، ران ویل بازوها هستند، اغلب با گرفتن رژيم غذايی و ورزش دچار لاغری و شل شدن صورت می‌شوند و متأسفانه محل مورد نظر خيلی تغيير نمی‌کند. در این‌ گونه افراد بهترين روش درمانی لیپوساکشن، لیپولیزر يا استفاده از دستگاه‌ های لاغری موضعی می‌باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

لیپولیزر و ليپوساكشن در يك جلسه انجام می‌شود؛ ولی يك روش( invasive) تهاجمی است و محل موردنظر بايد بی‌حسی داده شد و با كانولای مخصوص، چربی‌های اضافه زير پوست خارج می‌شود. عمل 2 الی 3 ساعت به طول می‌انجامد و چربی‌های اضافی در آن منطقه پس از لیزر به بیرون از بدن کشیده می‌شوند. بعضی از افراد به دلیل بیماری‌های دیگر یا ترس از عمل و بیهوشی تمایلی به این‌گونه اعمال ندارند و بیشتر مایل هستند با یک روش غیرتهاجمی و بدون نیاز به تزریق، چربی‌های موضعی خود را از بین ببرند. به این افراد استفاده ازدستگاه 3MAXپیشنهاد می‌شود که در آن نیاز به بی‌حسی وجود ندارد.

لاغری با دستگاه 3max یکی از روش‌ هایی می‌ باشد که شما می‌ توانید با انجام آن به تناسب اندام موردنظر خودتان دست پیدا کنید. این روش زیر نظر متخصص پوست در کلینیک صدف اصفهان قابل انجام می‌ شود. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مكانيسم ايجاد لاغري با 3max

در واقع با استفاده از يك پروب كه تنها در سطح پوست به چرخش درمی‌آید، اين روش باعث شكسته شدن چربی‌ها به صورت تدريجي درطی جلسات متعدد می‌شود.
امواج طولي فراصوتي روي بافت اثر می‌گذارد و باعث شكستن سلول و پاره كردن جدار سلول می‌شود و انرژی گرمائي توليد می‌شود كه همچنين باعث خروج آب از سلول می‌شود و سلول، جمع وچروکیده می‌گردد. در اثر لرزشي كه توسط پروب ايجاد می‌شود سلول‌ها فشرده و متراکم می‌شوند و این پديده باعث لاغري در ظاهر می‌شود.

دستگاه 3max

کاربردهای دستگاه 3max

درمان‌ ها:

1. حذف سلولیت و کاهش محیط

2. کانتورینگ بدن، لاغری بدن، کاهش وزن، از بین بردن چربی

3. افزایش متابولیسم، ارتقا گردش خون

4. بازسازی کلاژن ، جوانسازی پوست ، سفت شدن پوست

5. رفع چین و چروک ، لیفت صورت ، رفع علائم کشیدگی پوست

آدرس اینستاگرام صدف کلینیک

موارد منع انجام لاغری با 3max

1. افراد زیر 18 سال

2. نارسایی کلیه

3. نارسایی کبد

4. پاتولوژی عروقی فعال همچون ترومبوز و ترومبوفلبیت

5. نارسایی وریدی در اندام تحتانی

6. بیمارانی که تحت درمان با داروهای ضد انعقاد می‌باشند.

7. بیمارانی که ضربان سازهای قلبی و یا سیستم های الکترونیکی کاشته شده دیگری در بدن دارند

8. بارداری تائید شده یا محتمل

9. بیماران بسیار چاق یا آنان که بیماری‌های فعال (بخصوص اختلالات قلبی) دارند.

10. فشار خون شریانی

11. دیابت قندی

12. مبتلایان به صرع

13. افرادی که پروتزهای فلزی یا دیگر وسایلی که تحت اثر میدان مغناطیسی قرار می‌گیرند در بدن دارد

14. کسانی که سابقه سرطان بخصوص سرطان پوست ‌دارند.

15. بیماران پیوندی

16. اختلالات چربی خون (هیپرتری گلیسیریدمی، هیپرکلسترولمی)

عوارض تناسب اندام با 3max

دستگاه 3max معمولاً عارضه خطرناکی ندارد. مصرف پروب cavitation در افراد دارای کبد چرب، خانم‌های باردار و یا چربی خون بالا توصیه نمی‌شود. اگر با درجه بالا مصرف شود و درست روی پوست چرخانده نشود ایجاد سوختگی در پوست می کند.

کلینک پوست و لیزر صدف ارائه دهنده خدمات تخصصی لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد. در این مرکز امکان استفاده یکی از به روزترین دستگاه های لیزر موهای زائد ( لیزر الکس کوانتا )، توسط کادری زبده، زیر نظر متخصص پوست برای مراجعین محترم فراهم گردیده است. با توجه به این امکانات، رفع دائمی موها در حداقل جلسات و بدون ایجاد عوارض صورت می‌ پذیرد. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ماندگاری درمان عرق کف دست با بوتاکسماندگاری درمان عرق کف دست با بوتاکس

تزریق بوتاکس، درمانی جدید برای افرادی است که با تعریق بیش از حد کف دست ها روبه رو هستند، به خصوص زمانی که سایر روش های درمانی مانند داروهای ضد تعریق، مؤثر واقع نشده باشد. ... ادامه مطلب

درمان ریزش مو با پی آر پیدرمان ریزش مو با پی آر پی

امروزه پلاسمای غنی از پلاکت (پی آر پی) کاربرد های فراوانی دارد که یکی از مهمترین آنها درمان ریزش مو با پی آر پی مو است. ... ادامه مطلب

مراقبت های بعد از کاشت ابرومراقبت های بعد از کاشت ابرو

بهترین راه برای درمان ریزش ابرو و بازگردانی ابروهای از دست رفته کاشت ابرو زیر نظر متخصص مربوطه می‌ باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین