منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / رفع تعریق زیر بغل با تزریق بوتاکس

رفع تعریق زیر بغل با تزریق بوتاکس

آنچه در این مطلب میخوانید

به‌ طور طبیعی میزان متعادل تعریق به کاهش درجه حرارت بدن کمک می‌نماید؛ اما در بعضی افراد غدد عرق دارای فعالیت بیشتری می‌باشند و این موجب ایجاد بوی نامطبوع و ظاهری نامناسب به‌ویژه در فصول گرم سال می‌شود و به این حالت هایپرهیدروز گفته می‌شود. تزریق بوتاکس برای افرادی که بیش از حد عرق می‌کنند، نوعی درمان است که می‌تواند تعریق آنها را کاهش دهد و از طریق تزریق بوتاکس تا 80 درصد کاهش می‌یابد. در بدن همه ما نوعی ماده شیمیایی وجود دارد که غدد عرق را تحریک می‌کند. بوتاکس از طریق مسدود کردن این ماده شیمیایی مانع فعال شدن غدد عرق می‌شود و بدین طریق تعریق را کاهش می‌دهد. این روش یک جراحی غیرتهاجمی است که نیاز به بیهوشی ندارد، فقط قبل از انجام تزریق، پزشک از بی‌حسی موضعی برای کاهش درد استفاده می‌ کند.

تزریق بوتاکس یکی از روشهای موقتی درمان تعریق می‌ باشد که در کلینیک صدف اصفهان انجام می‌ شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

نحوه بوتاکس زیر بغل

بوتاکس بعد از آماده سازی در زیر پوست تزریق می‌شود. معمولاً آن را به صورت شبکه‌ای تزریق می‌کنند و محل‌های تزریق آنها تقریباً 1-2 سانتی‌متر از یکدیگر فاصله دارد. قبل از تزریق در پوست، پزشک ممکن است ناحیه را با یخ یا پماد بی‌حسی موضعی بی‌حس کند. این به شما کمک می‌کند تا در حین تزریق دردی را احساس نکنید.

مزایای تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در زیر بغل برای افرادی مناسب است که مصرف داروی های ضد تعریق تأثیر چندانی بر وضعیت آنها ندارد. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) انجام فرایند بوتاکس را برای افرادی تأیید کرده است که در ناحیه زیر بغل تعریق شدید دارند. برخی از مهم‌ترین مزایای تزریق بوتاکس زیر بغل عبارتند از:

بوتاکس زیر بغل

افراد منع از تزریق بوتاکس زیر بغل

برای اکثر افراد تزریق بوتاکس خطری به همراه ندارد؛ اما افرادی هستند که تزریق بوتاکس ممکن است برای سلامتیشان مضر باشد. افرادی که دچار ضعف شدید عضلانی هستند، وجود بیماری‌های قلبی و افرادی که به مواد تزریقی بوتاکس حساسیت دارند نمی‌توانند بوتاکس انجام دهند.هم‌چنین تزریق بوتاکس برای خانم‌های باردار و شیرده خطرناک است و امکان آسیب رساندن این سم به جنین بسیار زیاد است. زمانی که بعد از تزریق بوتاکس، بدن فرد حساسیت از خود نشان می‌دهد این به این معنا است که آنتی ژن سم به وسیله مویرگ‌های خونی حرکت کرده است. این واقعه در خانم‌های باردار به جنین آسیب می‌رساند.

مراقبت‌ های پس از بوتاکس زیر بغل

  1. انجام اپیلاسیون، موم و لیزر زیر بغل تا چند روز بعد از تزریق بوتاکس ممنوع است.
  2. از حمام رفتن و شستن تا ۲۴ ساعت بپرهیزید.
  3. برای انجام فعالیت‌های ورزشی یا بدنسازی و مصرف دخانیات، با پزشک مربوطه مشورت کنید.
  4. برای کاهش تورم زیر بغل، بنا به توصیه پزشک از کمپرس یخ استفاده کنید.
  5. ایجاد سردرد بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس امری طبیعی است. میتوانید از انواع مسکن استفاده نمایید.

ماندگاری بوتاکس زیر بغل

معمولاً بعد از یک هفته شما می‌توانید اثرات بوتاکس ناحیه زیر بغل خود مشاهده کنید. نتایج بوتاکس زیر بغل بین ۴ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارد؛ اما تأثیر و ماندگاری بوتاکس زیر برای هر فردی متفاوت است. بهترین زمان برای تزریق مجدد بوتاکس زیر بغل، بعد از گذشت ۶ ماه از تزریق اولین بار می‌باشد.

اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض تزریق بوتاکس زیر بغل

خوشبختانه این تزریق عوارض خطرناکی برای بیمار به دنبال ندارد، تنها ممکن است در ناحیه تزریق درد وجود داشته باشد و همین‌طور کبودی محدودی زیر بغل به وجود بیاید که تا چند روز بعد رفع خواهد شد.

در مزوتراپی غلظت مواد و هدف گذاری آنچه پوست نیازمند آن است، از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌ باشد. در کلینیک صدف اصفهان با احاطه و اشراف تخصصی بر نیازهای پوست، مزوتراپی انجام می‌ شود؛ در نتیجه، نتایج درخشانی را در جهت جوانسازی و رفع بسیاری از مشکلات پوست رقم می‌ زند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
سندروم شوگرن چیست؟سندروم شوگرن چیست؟

سندروم شوگرن نوعی بیماری خودایمنی است به این معنی که سیستم ایمنی بدن به اشتباه به قسمت‌ هایی از آن حمله می‌ کند . ... ادامه مطلب

لیزر موهای زائدلیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای زائد است که در سال های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزايش زیادی داشته است . ... ادامه مطلب

جوانسازی با تزریق کلاژنجوانسازی با تزریق کلاژن

تزریق کلاژن به منظور جوانسازی و زیبایی پوست انجام می‌ شود‌، به کمک این روش می‌ توان به طور موثری چین و چروک‌ های صورت را بهبود بخشید‌ . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین