منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / درمان تعریق بیش از حدکف دست با بوتاکس

درمان تعریق بیش از حدکف دست با بوتاکس

هایپرهیدروز (Hyperhidrosis) به تعریق بیش از حد بدن و عرق کردن غیر طبیعی گفته می‌شود. این مشکل می‌تواند گاهی زندگی روزمره فرد را با اختلال رو به رو کند. این تعریق بیش از حد در اکثر افراد مبتلا در کف دست مشاهده می‌شود که بر بسیاری از فعالیت‌های روزمره فرد تأثیر مستقیم دارد تا حدی که نام این مشکل را فلج خاموش نهاده‌اند؛ اما خوشبختانه برای این مشکل می‌توان از طریق تزریق بوتاکس اقدام کرد.

آنچه در این مطلب میخوانید

زمانی که فرد با مشکل هایپرهیدروز کف دست مواجه است، متخصص با تزریق بوتاکس اقدام به فلج موقت اعصابی می‌کند که در کف دست وظیفه فعال کردن غدد تعریق را به عهده دارد. این اعصاب در زمان گرما فعال می‌شوند تا بدن را خنک نگه دارند؛ اما در فرد مبتلا به هایپرهیدروز بیش از حد طبیعی فعال است و در فصل سرما نیز فعالیت دارد. با تزریق بوتاکس این اعصاب فلج می‌شوند و تعریق متوقف می‌شود.

تزریق بوتاکس یکی از روشهای موقتی درمان تعریق می‌ باشد که در کلینیک صدف اصفهان انجام می‌ شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

مزیت‌ های تزریق بوتاکس کف دست

بدون شک مزایایی که تزریق بوتاکس به کف دست دارد سبب شده تا افراد بسیاری به انجام چنین کاری روی بیاورند. از جمله مهم‌ترین مزیت آن نحوه تزریق بوتاکس کف دست است که بدون نیاز به عملیات سنگین و سخت و تنها با تزریق ماده بوتاکس توسط سرنگ انجام می‌گیرد. جلسه تزریق بوتاکس کف دست معمولاً به حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. بعد از آن بیمار می‌تواند در روزهای آینده شاهد کاهش میزان تعریق در دست‌های خود باشد. طبق تمامی این گفته‌ها میتوان مزیت‌های تزریق بوتاکس کف دست را در موارد زیر خلاصه کرد:

ناگفته نماند که مزایای تزریق بوتاکس کف دست تا حد زیادی به کیفیت ماده بوتاکس و انجام درست و اصولی مراحل تزریق نیز بستگی دارد. همچنین پزشکان توصیه می‌کنند تا برای حفظ نتایج حاصل از آن در فواصل زمانی مشخص و به طور مکرر تزریق بوتاکس به کف دست را انجام دهید.

تزریق بوتاکس کف دست

نحوه تزریق بوتاکس کف دست

تزریق بوتاکس یک روش ساده و سریع است که در مطب پزشک متخصص پوست و مو انجام می‌شود. پزشکان معمولاً از شما می‌خواهند که دو یا سه روز قبل از تزریق، از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون خودداری کنید تا از کبودی در ناحیه درمان جلوگیری شود. در روز تزریقِ بوتاکس کف دست، ابتدا یک تست ید و نشاسته برای مشخص شدن نقاطی که بیشترین تعریق را دارند انجام می‌شود و محل تزریق علامت‌گذاری می‌شود. سپس پزشک، تزریقات متعددی را بر روی کف دست انجام می‌دهد و برای کاهش درد از روش‌هایی چون کمپرس یخ، بیحسی موضعی و دستگاه‌های خنک کننده پوست استفاده خواهد کرد.

مراقبت‌ های قبل و بعد از تزریق بوتاکس کف دست

قبل و بعد از تزریق بوتاکس کف دست، باید یک سری اقدامات به خصوصی انجام دهید تا از این روش درمانی، نتیجه مطلوب و رضایت بخش بگیرید.

مراقبت‌ های قبل از تزریق بوتاکس کف دست که باید رعایت شود شامل:

مراقبت‌های بعد از بوتاکس

مراقبت‌های بعد از بوتاکس کف دست که باید رعایت شود تا ماندگاری بوتاکس شما بیشتر شود شامل:

موارد منع تزریق بوتاکس کف دست

تزریق بوتاکس برای عرق کف دست بیش از حد در زنان باردار یا مادران شیرده تجویز نمی‌شود. این روش همچنین برای کسانی که دارای مشکلات عضلانی یا عصبی هستند یا به خاطر این مشکلات تحت درمان می‌باشند، توصیه نمی‌شود.

اینستاگرام کلینیک صدف

مدت ماندگاری بوتاکس کف دست

برای اینکه نتیجه درست و با میزان ماندگاری بالا را بگیرید این تزریق باید توسط پزشک ماهر انجام شود. معمولاً بوتاکس شش ماه ماندگاری دارد و در برخی افراد تا یک سال هم دیده شده است.

عوارض تزریق بوتاکس کف دست

خوشبختانه این تزریق عوارض خطرناکی برای بیمار به دنبال ندارد، تنها ممکن است در ناحیه تزریق درد وجود داشته باشد و همین‌طور کبودی محدودی به وجود بیاید که تا چند روز بعد رفع خواهد شد.

در مزوتراپی غلظت مواد و هدف گذاری آنچه پوست نیازمند آن است، از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌ باشد. در کلینیک صدف اصفهان با احاطه و اشراف تخصصی بر نیازهای پوست، مزوتراپی انجام می‌ شود؛ در نتیجه، نتایج درخشانی را در جهت جوانسازی و رفع بسیاری از مشکلات پوست رقم می‌ زند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اسکلروتراپی برای درمان عروق واریسی صورتاسکلروتراپی برای درمان عروق واریسی صورت

رگ‌ های واریسی و رگ ‌های عنکبوتی روی صورت، رگ‌ های خونی متسع یا بزرگ ‌شده ی هستند که درست در زیر سطح پوست ایجاد می شوند، در نتیجه رگ‌ ها حالت تار مان ... ادامه مطلب

بهترین درمان روزاسهبهترین درمان روزاسه

روزاسه بیماری شایع پوستی است که سبب قرمزی و تورم صورت می‌ شود. بیماری است که اغلب از آن با نام آکنه بزرگسالان نیز یاد می‌ شود . ... ادامه مطلب

جراحی زیبایی پلک در چه مواردی انجام میشود؟جراحی زیبایی پلک در چه مواردی انجام میشود؟

اگر شما کاندیدای مناسبی برای جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی باشید؛ می‌توانید با انجام این عمل 8 تا 10 سال جوانتر شوید ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین