منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی / درمان لک صورت با مزوتراپی

درمان لک صورت با مزوتراپی

آنچه در این مطلب میخوانید

لک صورت یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای پوست ایجاد شود و به دلایل مختلفی ایجاد شوند. دلایلی از جمله ژنتیک، نوسان سطح هورمون‌ها، استرس، رطوبت زیاد و استفاده از محصولات مراقبت شخصی روغنی یا چرب وجود دارند. امروزه دانش پزشکی با به کارگیری تکنولوژی، روش‌های جدید درمانی را ابداع کرده است که می‌تواند در درمان لک مفید باشد. مزوتراپی یک روش درمانی غیر جراحی است که می تواند با تأمین مقادیری از مواد مؤثر مانند ویتامین ها، مواد معدنی، اسید هیالورونیک و مواد روشن کننده به طور مستقیم برای ناحیه مورد نظر، باعث بهبود لک شود. در روش مزوتراپی، پزشک دوز مناسبی از داروهای مؤثر که ترکیبی از مواد سازنده و ترمیم کننده پوست هستند را با ایجاد بیحسی موضعی، با تزریقات متعدد و دقیق در عمق چند میلی متری و در داخل پوست انجام می دهد. این داروی ترکیبی با تأثیر مستقیم در کمترین زمان ممکن لک های پوستی را از بین می برد که در این فرآیند از دو محرک فیزیکی و شیمیایی روش مزوتراپی استفاده می گردد. با تزریق دارو، الاستین و کلاژن که سبب ترمیم پوست می شوند، تحریک و تولید مجدد خواهند شد که این تولید سلول های جدید پوستی، موجب رفع لک های صورت می شود.

در مزوتراپی غلظت مواد و هدف گذاری آنچه پوست نیازمند آن است، از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌ باشد. در کلینیک صدف اصفهان با احاطه و اشراف تخصصی بر نیازهای پوست، مزوتراپی انجام می‌ شود؛ در نتیجه، نتایج درخشانی را در جهت جوانسازی و رفع لک و بسیاری از مشکلات پوست رقم می‌ زند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.

ترکیبات مزوتراپی

موادی که در مزوتراپی صورت برای درمان لک می‌توان به زیر پوست تزریق شود:

درمان لک صورت با مزوتراپی

مزایای مزوتراپی

نحوه انجام مزوتراپی لک صورت

درمان لک صورت با مزوتراپی حدود یک ساعت طول می‌کشد. این کار با ارزیابی تخصصی پوست شروع می‌شود. قبل از شروع درمان، پوست کاملاً تمیز و استریل می‌شود. هنگامی‌که شروع به تزریق مزوتراپی می‌شود، احساس خارش سبکی را احساس خواهید کرد که ممکن است کمی گزش داشته باشد. پس از اتمام مرحله تزریق، باقیمانده را روی پوست ماساژ می‌دهند.

مراقبت قبل از مزوتراپی لک صورت

ممکن است از شما خواسته شود یک هفته قبل از عمل از مصرف آسپیرین و سایر داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID ها) اجتناب کنید. این داروها ممکن است خطر ابتلا به خونریزی و کبودی در طول مزوتراپی را افزایش دهند.

مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت

موارد منع انجام مزوتراپی لک صورت

  1. خانم‌های باردار
  2. بیماران قلبی ـ عروقی
  3. افرادی که دچار سرطان‌های پیشرفته هستند.
  4. کسانی که دارای سوابق آلرژی و حساسیت به داروهای خاص هستند.
  5. افرادی که در حال استفاده از داروهای ضد انعقاد هستند (در این افراد احتمال ایجاد هماتوم و خونریزی زیاد است).
  6. افراد دیابتی بخصوص آنهایی که دیابت کنترل نشده دارند؛ زیرا سطح ایمنی این افراد پایین است و ممکن است دچار عفونت‌های شدید شوند).
  7. افرادی که دارای بیماری نوروپاتی هستند.
  8. اشخاصی که دچار بیماری پسوزیاریس (صدف)‌ هستند.

ماندگاری مزوتراپی لک صورت

برای اینکه بتوانید تأثیرات این روش را به صورت دائم مشاهده کنید نیاز دارید که در دوره های 6 تا 12 ماهه زمانی که تأثیرات این روش از بین رود، به طور پیوسته مزوتراپی را انجام دهید.

هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه مزوتراپی صورت بستگی به نوع درمان شما و تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج نهایی مورد انتظار دارد.

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض مزوتراپی لک صورت

ریسک بروز واکنش آلرژیک بسیار پایین است، با این حال برخی از افراد نسبت به تعدادی از ترکیبات مورد استفاده در مزوتراپی حساسیت بسیار بالایی دارند و دچار واکنش پوستی می‌شوند. واکنش پوستی خود را به صورت کهیر، تاول، راش پوستی، بی حسی و سوزن سوزن شدن در ناحیه مورد نظر نشان می‌دهد. سایر عوارض جانبی خفیف مزوتراپی عبارتند از خونریزی، کبودی، خارش پوست و درد خفیف. معمولاً این عوارض جانبی ماندگار نیستند و طی مدت کوتاهی از بین می‌روند و شما میتوانید پس از یک شبانه روز استراحت، شاهد نتایج اولیه حاصل از درمان باشید.

کلینک پوست و لیزر صدف ارائه دهنده خدمات تخصصی رفع موهای زائد در اصفهان می‌ باشد. در این مرکز امکان استفاده از به روزترین دستگاه های لیزر موهای زائد، از جمله لیزر سایناشور توسط کادری زبده، زیر نظر متخصص پوست برای مراجعین محترم فراهم گردیده است. با توجه به این امکانات، رفع دائمی موها در حداقل جلسات و بدون ایجاد عوارض صورت می‌ پذیرد. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :هما دهقان [ 1402-08-25 ]
سلام خسته نباشید برای رفع لک های صورت با مزوتراپی میشه از روش های دیگه ایی مثل لیزر فرکشنال هم استفاده کرد ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ریزش موی آندروژنیک یا از دست دادن ارثی موریزش موی آندروژنیک یا از دست دادن ارثی مو

ریزش موی زنان چند علت متفاوت دارد. این عارضه اغلب پس از دوران یائسگی ایجاد‌ می‌ شود، بنابراین ممکن است تغییرات هورمونی فاکتوری موثر باشد . ... ادامه مطلب

نحوه انجام اسکلروتراپی واریسنحوه انجام اسکلروتراپی واریس

اسکلروتراپی روش درمانی است که پزشک به تزریق دارو به درون رگ‌ های خون یا رگ‌ها لنفاوی می‌پردازد و با این کار موجب تحلیل رفتن رگ‌ های ناخواسته می‌ شود ... ادامه مطلب

برداشتن انواع خال با جراحیبرداشتن انواع خال با جراحی

خال، شايع‌ترين و متداول‌ ترين ضايعه‌ ي پوستي است. در واقع يك نوع تومور پوستي است كه از سلول‌ هايي به نام ملانوييت (سلول رنگ دانه‌اي) ساخته مي‌ شود . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین