منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

لیزر جنسیس چیست؟

پوست شاداب و جوان برای هر فردی حائز اهمیت است و از مهم ترین ویژگی های زیبایی و شاخصه زیبایی شناختی به شمار می رود. لیزر جنسیس یک روش منحصربه فرد در جوانسازی پوست است که روند طبیعی کلاژن سازی پوست را تحریک می کند، اثرات ناشی از افزایش سن و تماس بیش از حد با نور خورشید را خنثی می کند و پوستی درخشان و شفاف و صاف تر برای شما ایجاد می کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

لیزر جنسیس از انواع لیزر غیرتهاجمی است که به کمک آن می توان رنگ پوست را یکدست و روشن کرد، همچنین چین و چروک های ظریف پوست را کاهش داد و اسکارها، منافذ باز پوستی و جوش فعال را درمان کرد. این لیزر، گرما تولید می کند، با ایجاد گرما در پوست سبب می شود تا تولید کلاژن پوست تحریک شود، همچنین با کم کردن رنگدانه های پوست باعث روشن شدن آن می شود و بدین ترتیب قوام و رنگ پوست به حالت طبیعی و سالم باز می گردد.

لیزر جنسیس

کاربرد لیزر جنسیس

مزایای لیزر جنسیس

لیزر جنسیس یک درمان غیر تهاجمی است که معمولاً تنها حدود 15 تا 20 دقیقه طول می کشد. نیازی به بیهوشی ندارد؛ زیرا این یک روش بدون درد است که تنها باعث ایجاد احساس گرمای ملایم می شود. لیزر جنسیس برای درمان ایمن و مؤثر در هر نوع پوستی طراحی شده است و می توان با خیال راحت در تمام قسمت های بدن (به استثنای چشم و نواحی اطراف) استفاده شود. این مورد بر خلاف لیزرهای دیگری است که در صورت استفاده بر روی نوع نامناسب پوست با خطر تغییر رنگ همراه هستند.

نحوه عملکرد لیزر جنسیس

لیزر جنسیس نوعی لیزر غیرتخریبی «ان دی یگ» است که پروب دستگاه با پوست تماس ندارد؛ ولی با برخورد پرتوهای لیزر با پوست تولید گرما می کند. عینک مخصوص را روی چشم می‌زنید و درمان آغاز می شود. گرما در عمق پوست ایجاد می شود و تولید طبیعی کلاژن را تحریک می کند. همچنین منافذ پوستی نیز طی اعمال این لیزر بر پوست بسته می شوند و پوست، سطحی صاف تر و یکدست تر پیدا می کند. گرمای تولید شده توسط این لیزر سبب کشته شدن باکتری های سطح و زیر پوست شده و مانع عود آکنه می شود.

مراقبت قبل از درمان با لیزر جنسیس

قبل از اینکه اقدام به انجام مراحل لیزر جوانسازی کنید، پزشک توصیه می کند که در مقابل نور شدید خورشید قرار نگیرید و از پوست خود در برابر نور محافظت کنید. بهتر است به سؤالات پزشک جهت تکمیل پرونده به درستی پاسخ دهید؛ چرا که برخی داروها یا مشکلات پوستی روند لیزر درمانی را با اختلال مواجه می کند. برای مثال درصورتی که جزء افرادی هستید که تبخال می زنید باید پزشک را در جریان قرار دهید. جهت جلوگیری از بروز این عارضه در طی درمان داروهایی تجویز می شود.

مراقبت های بعد از درمان با لیزر جنسیس

با توجه به نوع پوست و شیوه انجام لیزر باید از برخی پمادهای موضعی رتینوئید تجویز شده توسط پزشک استفاده شود. پس از انجام لیزر، پزشک در مواقعی بانداژ را برای بستن پوست تجویز می کند. به اثرات تاول یا تورم پوست دست نزنید تا در کوتاهترین زمان پوست خشک شده و به حالت عادی برگردد. پوست حساس خود را قبل از اینکه از منزل خارج شوید، باید با کرم ضد آفتاب بپوشانید.

کاندید نامناسب لیزر جنسیس

افراد باردار و شیرده در استفاده از لیزر احتیاط کنند. استفاده از لیزر باید به بعد از اتمام این دوران موکول شود. در صورتی که کار یا شغلی دارید که باید در زیر نور مستقیم آفتاب کار کنید، بهتر است لیزر درمانی را در زمانی دیگر انجام دهید. برخی بیماری ها و داروهای مصرفی ایجاب می کند از لیزر استفاده نکنید. در صورتی که زخم هایی در محل انجام لیزر وجود داشته باشد، باید تا بهبودی کامل استفاده از لیزر را به تعویق بیندازید. بهترین راه این است با پزشک معالج خود صحبت کنید و بهترین زمان و مناسب ترین شیوه را انتخاب کنید.

تعداد جلسات لیزر جنسیس

برای دستیابی به بهترین نتیجه با استفاده از لیزر جنسیس، می‌بایست حداقل سه بار و به فاصله چهار هفته یا بیشتر، درمان را تکرار کرد. با توجه به نتایج موردنظر، ممکن است بیش از 9 تکرار توصیه شود.

اينستاگرام کلينيک صدف

ماندگاری لیزر جنسیس

نتایج و فواید لیزر جنسیس با گذشت زمان خود را نشان می‌دهد و بیشترین اثرات در مدت 6 ماه قابل مشاهده خواهد بود. در مورد اسکارها، لیزر جنسیس می‌تواند اثرات دائمی داشته باشد و سبب بهبود همیشگی اسکار پوستی شود؛ اما از نظر جوانسازی، تکرار جلسات درمانی توصیه می‌شود. بر اساس وضعیت بدن، اثرات لیزر می‌توانند تا بیش از یک سال هم دوام داشته باشند.

قیمت لیزر جنسیس در اصفهان

هزینه درمان به ازای هر جلسه تعیین می‌شود و ممکن است در طول درمان بسته به میزان اثرگذاری روش درمانی و پاسخ پوست متقاضی به لیزر مقدار آن متفاوت باشد. علاوه بر این هزینه این روش درمانی تا حد زیادی به نوع ضایعه و شدت آن بستگی دارد.

عوارض لیزر جنسیس

لیزر جنسیس دردناک نیست و حتی برای انجام آن نیازی به استفاده از کرم‌های بی‌حس‌کننده موضعی هم نیست. ممکن است نوعی حس گرم شدن پوست به همراه حالت سوزن سوزن شدن در حین درمان داشته باشید که ناراحت‌کننده نیست. شایع ترین عارضه جانبی، قرمزی پس از درمان است که معمولاً طی چند روز خود به خود برطرف می شود. استفاده از این لیزر اثرات ظاهری در پوست ایجاد نکرده و فرد بلافاصله بعد از انجام آن می تواند به فعالیت های روزانه خود باز گردد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شادی [ 1402-08-14 ]
سلام لیزر موهای زائد بیشتر روی پوست سبزه جواب میده یا پوست روشن ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عملکرد و عوارض لیزر کیوسوئیچعملکرد و عوارض لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ مفید برای درمان لک‌ های پوست که در اثر افزایش سن ایجاده شده‌ اند است . و به خوبی لک‌ های تیره سطح پوست را درمان می نماید . ... ادامه مطلب

درمان چین و چروک اطراف چشمدرمان چین و چروک اطراف چشم

جوانسازی پوست دور چشم به درمان‌ های مختلفی اشاره دارد که به منظور صاف کردن چین و چروک‌ های اطراف چشم ، درمان پف پلک و گودی زیر چشم انجام می شود ... ادامه مطلب

دستگاه لیزر دایود چگونه عمل میکند؟دستگاه لیزر دایود چگونه عمل میکند؟

دستگاه لیزر دایود پرکاربردترین دستگاه لیزرموهای زائد است. دستگاه لیزر دایود دیلر، مناسب تمام نواحی بدن و تمام تیپ‌ های پوستی است. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین