منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو
آیا کاشت مو برای بیماران خاص، قلبی، هورمونی و پوستی صحیح است؟

کاشت مو یکی از روش های درمانی می باشد که موهای شما را از ناحیه از سر که دارای تراکم موی بیشتری می باشد به ناحیه دیگر منتقل می کند.

همه چیز درباره رنگ کردن مو و ابرو پس از کاشت

رنگ کردن بعد از کاشت، از جمله اقداماتی است که باید و نبایدهایی در خصوص انجام آن وجود دارد

نحوه کاشت مو و مراحل رشد مو بعد از کاشت

امروزه بسیاری از افراد از ریزش مو رنج می برند، از این رو اقدامات لازم برای کاشت مو را در پی می گیرند.

کاشت مژه با چه عوارضی همراه است؟

کاشت مژه یکی از راهکارهایی است که امروزه مورد استقبال برخی از خانم ها قرار گرفته‌ تا مشکل کم پشت بودن مژه های خود را حل کنند و مژه هایی بلند و حالت‌

بعد از کاشت مو چند روز باید استراحت کرد؟

دوران نقاهت بعد از کاشت دائم مو به دلایل متفاوتی بستگی دارد. این امر می تواند در ایجاد نتایج متفاوت در هر فردی به نوعی تأثیر گذار باشد.

مراحل رشد ابرو بعد از کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو یکی از روش‌ هایی دائمی است . در فرایند کاشت ابرو ، مو ها از نواحی اطراف سر یا کناره‌ های گوش برداشته شده و کاشت می شود .

مزایا و معایب کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش FIT یکی از متداول‌ ترین روش‌ های کاشت مو در کلینیک‌ های زیبایی و مو می‌ باشد. کاشت مو همواره یکی از بزرگ‌ ترین دغدغه‌ های همه افراد محسوب می‌ شود.

آیا ابروهای کاشته شده میریزند؟

کاشت ابرو یکی از روش‌ های تأیید شده و اثر گذار برای حالت‌ دهی به ابرو ها و حفظ زیبایی افراد است. ماندگاری این روش بسیار بالا است و می‌ تواند یک زیبایی دائمی را به افراد هدیه دهد.

معایب و مزایای کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روش FUT یکی از روش‌ های سنتی کاشت ابرو طبیعی است که برای پر کردن قسمت‌ های خالی ابرو یا بهبود ظاهر آن انجام می‌ شود .

عمل زیبایی کاشت مو چیست؟

برای انجام عمل زیبایی پیوند مو از موهای طبیعی موجود بر سطح پوست بدن یا سر خود متقاضی استفاده خواهد شد.

کاشت ابرو درمانی برای ریزش ابرو

تاتوی ابرو روشی موقت برای داشتن ابرو ضخیم است و فرم خاصی که مورد نظر شماست را ایجاد کند و یکی از روشهایی برای داشتن ابرویی زیبا می‌باشد، اما گاهی نتیجه‌ی تاتو مورد رضایت نیست و بعد از آن، ابروها حالتی طبیعی ندارند. تاتو بعد از مدت زمان کوتاهی رنگ و فرم خود را از دست میدهد و نیاز به ترمیم دارد

مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو روشی است، شبیه کاشت مو که برای بازسازی ابرو بکار می‌ رود. این فرایند با برداشتن موهای اهدا کننده از پوست سر و کاشت آن به ابروها انجام می شود

تفاوت روش کاشت مو FIT و FUT

برای انتخاب روش مناسب جهت کاشت مو ، جهت درمان ریزش مو در این مقاله به معرفی تفاوت‌ های دو روش کاشت FIT و FUT می‌ پردازیم .

کاشت مو به روش FUT

FUT یک روش پیشرفته برای پیوند مو ست و افرادی که ناحیه بزرگی از سرشان دچار ریزش شده با این روش میتوانند ظاهری طبیعی و رشدی مطابق الگوی رشد

آیا کاشت ابرو دائمی است؟

اگر به مرور زمان ابروهایتان خالی و کم پشت شده است ؛ کاشت ابرو بهترین و ماندگارترین روش دائمی ترمیم ابروها به شکل طبیعی می‌ باشد

مراقبت بعد پیوند مو

بعد از انجام هر عمل جراحی یا سرپایی بیمار باید مراقبت‌هایی را جهت تسریع در روند بهبودی و کسب نتیجه حداکثری انجام دهد. کاشت مو هم از این قاعده مستثنی نیست.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

بهترین راه برای درمان ریزش ابرو و بازگردانی ابروهای از دست رفته کاشت ابرو زیر نظر متخصص مربوطه می‌ باشد.

کاشت مو به روش FIT

در کاشت مو به روش FIT که یکی از بهترین روش‌ های کاشت مو طبیعی هم می‌ باشد، از یک پانچ گرد کوچک برای استخراج واحد های فولیکولی مو استفاده می‌ شود

انواع روش های پیوند مو

کاشت مو به تکنیکی گفتته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهدا کننده یا همان بانک مو، به ناحیه در حال ریزش و یا خالی از مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده می‌شوند.

ویژگی کلینیک کاشت مو

برای اینکه از نتایج کاشت مو راضی باشید ، نیاز است که برای پیوند مو به کلینیک‌ های پوست و موی معتبر که دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند مراجعه کنید .

پیوند ابرو و مراقبت از آن

همان‌ طور که پیوند مو، موهای سر را احیا می‌ کند، پیوند ابرو هم موهای ابرو را احیا می‌ کند. بسته به سطح آسیب‌ دیدگی پیوند ابروها انجام می شود

روش های پیوند ابرو

یکی از حوزه‌هایی که پیوند زدن بیشتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد حوزه زیبایی بوده است از انواع پیوند‌ ها در زیبایی می‌ توان به پیوند ابرو اشاره کرد.

بهترین پیوند مو

به زبان ساده جراحی پیوند مو یعنی جابه‌ جا کردن فولیکول‌ های مو برای درمان کچلی . در این مقاله به راهکارهای پیوند مو میپردازیم .

نکات پیوند ابرو

اگر ابروهای شما نامرتب و به هم ریخته یا کم پشت باشد زیبایی آنها دیده نخواهند شد. داشتن ابروهای شکیل و بلند و پرپشت یکی از آیتم های اصلی زیبایی در چهره است.

انواع روش های کاشت مو

کاشت مو به تکنیکی گفتته می‌ شود که در آن ریشه‌ های مو، تک تک از ناحیه اهدا کننده یا همان بانک مو، به ناحیه در حال ریزش و یا خالی از مو برده می‌ شوند .

کاشت مو به روش fut در اصفهان

پیوند واحدهای فولیکولی یک تکنیک بسیار پیشرفته برای کاشت مو است که در آن بخش بزرگی از واحدهای فولیکولار از ناحیه اهدا کننده استخراج می‌شود

عوارض کاشت ابرو

کندن اختیاری ابروها به منظور نازک کردن پهنای ابرو، تاتوی ابرو ، از جمله مهمترین عوامل از دست رفتن دائمی ابروها هستند که فقط با کاشت ابرو جبران می شوند

مراحل کاشت ابرو

ابرو ، از مهم‌ ترین عوامل زیبایی فرد است. کاشت ابرو راه حلی مناسب برای درمان ریزش و کم پشتی ابروها می‌ باشد.

نحوه پیوند زدن ابرو چگونه است؟

در صورتی که با ریزش ابرو مواجهه باشید با انجام پیوند ابرو می‌ توان ابروها را حفظ کرده و ظاهری جوان به چهره خود ببخشید.

پیوند موی طبیعی

پیوند مو ویا همان كاشت مو این روز‌ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است و طاسی سر به یک معضل به خصوص برای آقایان و در بعضی موارد در بانوان تبدیل شده است.

روش های پیوند مو

کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهدا کننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌ شوند.

کاشت ابرو

ابروها نقش بسزایی در زیبایی صورت و به خصوص چشم‌ های ما دارند. یک ابرو زیبا می‌ تواند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهد.

مهمترین نکات کاشت موی طبیعی

کاشت موی طبیعی موثرترین و قطعی ترین روش درمان، جهت موهای از دست رفته است . این پیوند به صورت سرپایی بدون بیهوشی، همراه با بی حسی موضعی است .

تاریخچه کاشت مو

قرن نوزدهم میلادی سرآغازی برای عمل‌ های کاشت مو بود، انسان برای اولین بار تلاش کرد تا با استفاده از بافت‌های مودار پوست سر پیوند کاشت مو را در نقاط سر

نکات مهم کاشت مو

کاشت و پیوند مو به صورت یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی همراه با بی حسی موضعی بوده در این مقاله به نکات پیرامون کاشت مو اشاره شده است .

سوالات رایج کاشت مو

در این مقاله به رایج ترین پرسش ها و روش و مراقب کاشت مو پاسخ داده شده است.

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین