منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

سوالات میکرونیدلینگ

پرسش‌های متداول پیرامون میکرونیدلینگ

آیا میکرونیدلینگ همراه با درد است؟

درد ناشی از میکرونیدلینگ به شدت درمان بستگی دارد. اگر پوست حساس داشته باشید، کرم بی‌حس کننده برای به حداقل رساندن درد به کار برده می‌شود.

آدرس اینستاگرام

تعداد جلسات لازم میکرونیدلینگ و زمانبندی آنها

تعداد جلسات میکرونیدلینگ به وضعیت پوست و بزرگی ناحیه درمان بستگی دارد. دوره درمان شش جلسه‌ای برای جوانسازی پوست توصیه می‌شود. هر جلسه درمان معمولاً دو ساعت است و بین هر دو جلسه وقفه‌ای یک هفته‌ای در نظر گرفته می‌شود. ناحیه درمان از حداقل دو تا سه هفته قبل از نخستین جلسه درمان با ویتامین آ و ث آماده‌سازی می‌شود.

استفاده از چه محصولاتی پس از میکرونیدلینگ مناسب نیست؟

استفاده از لایه بردارهای شیمیایی ، مواد آرایشی یا هر فراورده‌ای که غیرکامدوژنیک نباشد، تا چند روز پس از درمان ممنوع است. این توصیه را جدی بگیرید تا پوست به طول کامل التیام یابد. همچنین پوست را در معرض نور خورشید قرار ندهید.

آیا میکرونیدلینگ ایمن است؟

میکرونیدلینگ برای انواع پوست بدون خطر است، چون به اپیدرم آسیب نمی‌زند. احتمال تغییر در تون پوستی یا هیپرپیگمانتاسیون اندک است. میکرونیدلینگ برای ناحیه‌های بسیار حساسی، مانند چشم، گردن و پشت دست، کاربرد دارد که جوانسازی آنها با استفاده از دیگر روش‌ها ممکن نیست.
میکرونیدلینگ به هیچ وجه برای افرادی که ظرف 90 روز گذشته آکوتان مصرف کرده‌اند، زخم‌هایشان به خوبی التیام نمی‌یابد، زخم باز دارند، در سال گذشته پرتودرمانی بر روی پوست انجام داده‌اند، دچار هر گونه بیماری پوستی نابه‌هنجار هستند، باردارند و سابقه جای زخم کلوئیدی یا هیپرتروفیک دارند، مناسب نیست.

میکرونیدلینگ در اصفهان

آیا تزریق بوتاکس یا ژل با میکرونیدلینگ سازگاری دارد؟

بله. سعی کنید میکرونیدلینگ را دقیقاً قبل از تزریق بوتاکس یا ژل انجام دهید تا نتایج اولیه را پس از التیام یافتن زخم‌ها مشاهده کنید. اگر به تازگی تزریق کرده‌اید، باید حداقل 48 ساعت پس از تزریق بوتاکس و یک هفته پس از تزریق ژل صبر کنید و سپس برای میکرونیدلینگ اقدام کنید.

کلینیک صدف یکی از مجهز‌ترین مراکز پوست و موی شهر اصفهان می‌باشد که با استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات درحوزه کاشت مو به شما عزیزان می‎‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای تخلیه ژل پاژروشهای تخلیه ژل پاژ

ژل پاژ که به ژل پلی آکریل آمید هم شناخته می شود، یکی از راه های زیبایی و جوانسازی پوست صورت است. استفاده از این روش در ۱۰ سال گذشته بسیار رایج بوده ... ادامه مطلب

خواص اسید سالیسیلیک برای پوست به همراه موارد استفادهخواص اسید سالیسیلیک برای پوست به همراه موارد استفاده

اسید سالیسیلیک یکی از اسیدهای آلی است که دارای مصارف دارویی نیز می‌ باشد و نوعی داروی موضعی برای مشکلات پوستی است . ... ادامه مطلب

ویژگی کلینیک کاشت موویژگی کلینیک کاشت مو

برای اینکه از نتایج کاشت مو راضی باشید ، نیاز است که برای پیوند مو به کلینیک‌ های پوست و موی معتبر که دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند مراجعه کنید . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین