منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

لیزر موهای زائد

آنچه در این مطلب میخوانید

برای بسیاری از بانوان و برخی از آقایان موهای ناخواسته و زائد ایجاد استرس، کاهش اعتماد به نفس، و ندرتا افسردگی می‌نماید و همچنین موزدایی از طریق روش‌های قدیمی همچون بند انداختن، اپیلاسیون و کرم موبر و … که علاوه بر اثرکوتاه مدت منجر به عوارض همچون جوش‌های پوستی و لکه‌های پوستی و… می‌شوند.
دستگاه‌های لیزر جایگزین روش‌های قدیمی شده و باعث رفع این معضلات گردیده.

آدرس اینستاگرام صدف کلینیک
لیزر مو روشی جدید و نسبتا دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن می‌باشد، امروزه لیزرهای مختلفی برای از بین بردن موهای زائد به کار می‌رود و مکانیسم تمام دستگاه‌های لیزر به این صورت است که ملانین مو را هدف قرار می‌دهد به همین دلیل موهایی به لیزر جواب می‌دهند که ضخیم و دارای رنگدانه باشند.
رشد مو دارای ۳ فاز است، آناژن، کاتاژن، تلوژن که لیزر بیشترین اثر را در مرحله آناژن دارد که مرحله رشد مو می‌ باشد چون میزان ملانین در این فاز بیشتر است.

لیزرالکساندرایت ( الکس)

کلینیک صدف اصفهان دارای پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ های لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد می‌ باشد. از لیزر الکساندرایت برای موهای نازک و روشن و همچنین برای موهای ضخیم و تیره می‌ توان استفاده کرد یکی از خصوصیات منحصربه فرد این دستگاه قابل تنظیم بودن میزان انرژی برای از بین بردن هرنوع مو می‌ باشد.

آمادگی قبل از عمل لیزر موهای زائد

5 تا 6 هفته قبل از عمل لیزر به هیچ وجه نباید موها را کند و همچنین باید استفاده از موم و الکترولیز هم خودداری کرد. اما تراشیدن و اصلاح کردن مو و یا استفاده از کرم‌های موبر مجاز است. به دلیل افزایش ملانین و بیشتر شدن احتمال سوختگی پوست، نباید آفتاب گرفت و باید از کرم‌های ضد آفتاب استفاده نمود. همچنین افرادی که پوستی تیره دارند، برای به حداقل رساندن احتمال سوختگی، باید از کرم‌ ها و مواد روشن کننده پوست استفاده کنند.

در کدام نواحی از بدن می‌ توان از لیزر موهای زائد استفاده کرد؟

اگر بخواهیم به طور کلی به این سوال جواب بدهیم باید بگوییم که در هر نقطه‌ای از بدن که موهای زائد داشته باشد، می‌توان برای از بین بردن موهای زائد استفاده کرد. اما به طور دقیق کشاله ران، موهای زیر بغل، بالای لب، چانه، بازوها، شانه، کمر و همچنین ریش بیشترین کاربرد را دارد.

بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان

مراقبت‌ های بعد از لیزر موهای زائد

بعد از انجام عمل لیزر، به شما ژلی ارائه خواهد شد. این ژل قابلیت تسکین دادن درد را دارد.
حدالمکان تا3 روز حمام آفتاب نگیرید حتی اگر شما از حمام آفتاب مصنوعی استفاده کنید.
قبل از این که به پیاده روی بروید، حتما از کرم ضد آفتاب (حداقل 30) استفاده کنید.
حداقل تا 3 روز بعد از لیزر موهای زائد در اصفهان به هیچ وجه به استخر و یا سونا نروید.
همچنین احتمالا بعد از لیزر کردن، دچار ورم خواهید شد که طبیعی است و می‌توانید از کیسه یخ بر روی آن استفاده کنید.

اگر تمایل به انجام عمل‌ های جوانسازی دارید، ما به شما خدمات جوانسازی پوست با لیزر کلینیک صدف اصفهان را پیشنهاد می‌ دهیم. کلینیک صدف با بهره‌ مندی از جدیدترین امکانات آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان در اصفهان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهسا [ 1402-09-20 ]
من کمرم خیلی جوش زده بود و الان لکش مونده باید چیکار کنم

وحید جهرمی [ 1402-07-13 ]
با لیزر موهای زائید امکانش هست مه بدن هم سفید بشه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نکات مهم در مورد بوتاکس مصپورت و دیسپورتنکات مهم در مورد بوتاکس مصپورت و دیسپورت

تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت در نوع عملکرد نمیباشد و بیشتر تفاوت آنها در سرعت و میزان تاثیر و درد ناشی از تزریق آنها خلاصه میشود ... ادامه مطلب

درمان جوشهای زیر پوستیدرمان جوشهای زیر پوستی

جوش های زیر پوستی زیر سطح پوست ایجاد می شوند. اگرچه این جوش ها از فاصله دور قابل مشاهده نیستند؛ اما برآمدگی آنها مشخص است ... ادامه مطلب

رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق ژلرینوپلاستی غیر جراحی با تزریق ژل

عمل رینوپلاستی در واقع رفع عیوب و زیبا سازی بینی است که بدون عمل جراحی تهاجمی و صرفاً با تزریق فیلر صورت می‌ گیرد . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین