منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ریش و سبیل / کاشت ریش و سبیل به روش FUT

کاشت ریش و سبیل به روش FUT

ریش و سبیل از مهم‌ترین قسمت‌های صورت یک مرد است. در دوران نوجوانی و بلوغ انتظار می‌رود ریش و سبیل با تراکم مناسبی در این مناطق رشد کنند. بعضی از افراد به‌ طور مادرزادی موهای کمتری دارند یا در اثر آسیب‌دیدگی و بیماری‌های مختلف، قسمتی از ریش و سبیل خود را از دست داده‌اند.کم‌ پشت بودن ریش و سبیل ممکن است اعتماد به‌ نفس بسیاری از آقایان را تحت تأثیر قرار دهد؛ چراکه امروزه ریش و سبیل یکی از معیارهای جذابیت مردان به حساب می‌آید. کاشت ریش یک راه‌ حل جذاب و مؤثر برای آن دسته از مردانی است که می‌خواهند تراکم موهای خود را در این ناحیه بیشتر کنند.

آنچه در این مطلب میخوانید

روش FUT که شیوه درمانی نوینی برای کاشت مو است، شیوه ای است که در آن فلپ بسیار نازک و کوچکی از پشت سر یا پشت گوش برداشته می‌شود و تارهای مو جداسازی می‌ گردد و در مرحله بعد صدها پیوند بی‌نقص و بسیار طبیعی با استفاده از میکروسکوپ به منظور کاشت در ناحیه ریش یا سبیل ایجاد می‌ گردد.

کاشت مو و ابرو همچنین کاشت ریش و سبیل از جمله اقداماتی است که در کلینیک تخصصی اصفهان با بیشترین تراکم و بهترین کیفیت انجام می‌ پذیرد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روشها با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

علل ریزش ریش و سبیل

رشد مو در قسمت ریش و سبیل همانند رشد مو در سر هر فرد می‌باشد و همان‌طور که موهای سر افراد شروع به ریزش می‌کند، در برخی از افراد رشد مو در صورت با اختلال ایجاد شده و ریزش موی ریش و سبیل افزایش می‌یابد. عوامل زیر می‌توانند از اصلی‌ترین عوامل ریزش مو در ریش و سبیل شمرده شوند:

مزایای کاشت ریش و سبیل به روش FUT

در این روش یک زخم خطی و کوچک در پشت سر باقی می‌ماند که اغلب در اثر رویش موهای بالایی پوشیده می‌شود. در روش کاشت ریش و سبیل به روش FUT مقدار بیشتری مو در واحد زمان برداشت می‌شود. در این روش از منطقه‌ی میانی بانک مو برای افزایش تعداد گرافت ها در یک ناحیه استفاده می‌شود.

در روش FUT این امکان وجود دارد که طی یک جراحی و با برداشت یک نوار، فولیکول‌های لازم برای داشتن یک ریش پر پشت به دست آید. در این روش کاشت ریش و سبیل، آسیب بسیار کمتری به فولیکول‌های سالم در بانک مو وارد می‌شود. همچنین از آنجایی که برداشت مو به صورت یک نوار انجام می‌شود بسیار سریع‌تر از روش‌های دیگر است.

کاشت ریش و سبیل

معایب روش fut

  1. در طول فرآیند بیحسی، ناراحتی یا خارش را تجربه می‌کنید که موقت است.
  2. دوره نقاهت در روش fut طولانی‌تر خواهد بود.
  3. در روش fut، اگر مراقبت کافی در طول و پس از جراحی صورت نگیرد، التهاب و عفونت موضعی خواهید داشت.
  4. جای زخم در ناحیه برداشت فولیکول‌ها تا مدتی باقی خواهد ماند.
  5. پس از انجام عمل کاشت ریش به روش fut حدوداً تا یک ماه باید هیچ فعالیت سنگینی نداشته باشید؛ چراکه فرآیند این عمل تهاجمی است.

فرایند کاشت ریش و سبیل به روش FUT

مراحل کاشت به روش FUT توسط پزشک متخصص و کادر درمانی وی انجام خواهد شد که اگر بخواهیم این روند را خلاصه‌وار توضیح دهیم شامل مراحل زیر خواهد شد:

اقدامات پس از کاشت ریش و سبیل

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض جانبی کاشت ریش و سبیل به روش FUT

کلینیک پوست و لیزر صدف یکی از بهترین مراکز تخصصی تزریق چربی در اصفهان است که با تکیه بر مهارت، تجربه و دانش بالا، کم عارضه ترین، ماندگارترین و مطلوب ترین نتایج افزایش حجم و فرم دهی با تزریق چربی را برای شما رقم می‌ زند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماری پوستی پسوریازیس را بشناسیمبیماری پوستی پسوریازیس را بشناسیم

پسوریازیس نوعی بیماری خود ایمنی مزمن است که انواع مختلفی دارد و پسوریازیس پلاکی رایج‌ترین شکل این بیماری است . ... ادامه مطلب

عمل زیبایی کاشت مو چیست؟عمل زیبایی کاشت مو چیست؟

برای انجام عمل زیبایی پیوند مو از موهای طبیعی موجود بر سطح پوست بدن یا سر خود متقاضی استفاده خواهد شد. ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش FUTکاشت مو به روش FUT

FUT یک روش پیشرفته برای پیوند مو ست و افرادی که ناحیه بزرگی از سرشان دچار ریزش شده با این روش میتوانند ظاهری طبیعی و رشدی مطابق الگوی رشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین