منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / عدم تقارن صورت چیست و درمان آن با تزریق فیلر؟

عدم تقارن صورت چیست و درمان آن با تزریق فیلر؟

آنچه در این مطلب میخوانید

با افزایش سن، به دلیل کشسانی کمتر بافت، آتروفی بافت نرم و تغییرات گرانشی، بیشتر مشخص می شود. صورت رفته رفته تقارن خود را از دست می‌دهد، پوستش افتاده می‌شود و چروک‌ ها و لکه‌ها روی پوست صورتش آشکار می‌شوند و عدم تقارن صورت افزایش می یابد. فیلر‌ها می‌توانند برای تغییر اندام‌های صورت، مانند گونه و چانه، در جهت اصلاح صورت نامتقارن، مورد استفاده قرار گیرند. با بازیابی حجم از دست رفته یا ایجاد مرزهای کامل، می‌توانید به ظاهری جوانتر دست یابید و تعادل بین اندام‌های صورت خود را بهبود بخشید. بسته به نوع فیلر مورد استفاده، برای افرادی که تمایل به انجام عمل‌های جراحی و نیاز به ایجاد تغییرات دائمی در صورت خود ندارند، یا دارای عدم تقارن‌های جزئی در صورت خود هستند، باید از چند ماه تا یک سال بعد دوباره تزریق را تجدید کرد.

در کلینیک تخصصی صدف اصفهان با کادری مجرب، تحت نظر پزشک پوست، ایجاد تقارن در صورت با روشهایی مانند تزریق فیلر انجام می‌ پذیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

علائم صورت نامتقارن

عدم تقارن صورت

مراقبت های قبل از تزریق فیلر

مراقبت های پس از تزریق فیلر

پس از تزریق فیلر ، یکسری مراقبت‌ها باید انجام گیرد که شامل موارد زیر است:

  1. پس از تزریق می‌بایست کیسه یخی را به مدت 2 ساعت بر روی ناحیه حجم داده شده قرار دهید.
  2. تا دو روز پس از تزریق از نوشیدن چای یا مایعات داغ دیگر خودداری کنید.
  3. روزانه حداقل 10 لیوان آب بنوشید. همچنین از نمک کمتری در مواد غذایی استفاده کنید.
  4. یک تا دو روز اول از قرار گرفتن در معرض آفتاب و گرمای زیاد خودداری کنید.
  5. حداقل تا 48 ساعت پس از تزریق فیلر، از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی پرهیز کنید. این فعالیت‌ها موجب وارد شدن فشار به ناحیه تزریق می شوند و امکان دارد باعث جا به جایی فیلر شوند.
  6. پس از تزریق فیلر، از قرار گرفتن در معرض حرارت بیش از حد بپرهیزید و همچنین از شستن صورت خود با آب داغ خودداری کنید. علاوه بر این بهتر است برای چند روز به سراغ استخر و سونا نروید.
  7. پس از تزریق فیلر، حداقل برای دو روز، باید طوری بخوابید که هیچ فشاری به منطقه تزریق وارد نشود. در واقع بهتر است از خوابیدن بر روی ناحیه‌ای که تزریق فیلر در آن انجام شده بپرهیزید تا مانع وارد شدن فشار بیش از حد به این ناحیه و در نهایت جا به جایی فیلر شوید.

افراد منع از تزریق فیلر

اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض جانبی تزریق فیلر

این فرآیند می‌تواند نتایجی کاملاً طبیعی را به دنبال داشته باشد و ریسک انجام آن در برابر بسیاری از متدهای دیگر زیبایی، بسیار پایین به نظر می‌رسد. تزریق فیلر هم مانند هر روش درمانی دیگر ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد. هر چند این روش جزو روش‌های بدون عارضه محسوب می‌شود؛ اما ممکن است عوارضی زودگذر در برخی افراد بر جای بگذارد. برخی از عوارض تزریق ژل در زیر آمده است:

  1. کبودی یا خون‌ مردگی در ناحیه ی تزریق که حداکثر تا یک هفته بعد از بین می‌رود.
  2. در صورت عدم تبحر پزشک ممکن است رگ‌های خونی آسیب ببینند.
  3. واکنش‌های آلرژیک که برخی افراد ممکن است از خود نشان دهند یا بر اثر تزریق ژل غیر استاندارد ایجاد شود.
  4. عدم ایجاد فرم دلخواه که می‌توان با ماساژ آن را تا حد زیادی برطرف کرد

کلینیک صدف یکی از مراکز تخصصی کاشت مو در اصفهان است که با سالها تجربه در این زمینه و بکارگیری روشهای FIT و FUT ، نتایج بسیار درخشانی در کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل ارائه نموده است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌ باشید؛ با شماره تلفن 32240827 -031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عمل زیبایی کاشت مو چیست؟عمل زیبایی کاشت مو چیست؟

برای انجام عمل زیبایی پیوند مو از موهای طبیعی موجود بر سطح پوست بدن یا سر خود متقاضی استفاده خواهد شد. ... ادامه مطلب

آیا ابروهای کاشته شده میریزند؟آیا ابروهای کاشته شده میریزند؟

کاشت ابرو یکی از روش‌ های تأیید شده و اثر گذار برای حالت‌ دهی به ابرو ها و حفظ زیبایی افراد است. ماندگاری این روش بسیار بالا است و می‌ تواند یک زیبایی دائمی را به افراد هدیه دهد. ... ادامه مطلب

ماندگاری درمان عرق کف دست با بوتاکسماندگاری درمان عرق کف دست با بوتاکس

تزریق بوتاکس، درمانی جدید برای افرادی است که با تعریق بیش از حد کف دست ها روبه رو هستند، به خصوص زمانی که سایر روش های درمانی مانند داروهای ضد تعریق، مؤثر واقع نشده باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین