منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

رفع ترک های پوستی

آنچه در این مطلب میخوانید

راه‌ های مقابله با ترک‌ های پوستی شکم و تنه در بانوان

حدود 70% خانم‌ها ترک پوستی شکم سینه یا باسن و یا استرچ مارک دارند. بارداری و افزایش وزن 2 عامل عمده در بروز استرچ مارک‌ها هستند. اکثر مبتلایان می‌پندارند که هیچ راه حلی برای بهبود این ترک‌ های کششی نیست. در برخی از این خانم‌ ها مشکلات زیبایی به طور جدی پدید می‌آید.
یکی از بهترین تصمیمات، شروع درمان زودرس این ترک‌ ها است؛ به ویژه زمانی که اینها هنوز قرمز یا صورتی رنگ هستند، زیرا وقتی رنگ این ترک‌ ها سفید یا نقره‌ای شد تقریباً علاج ناپذیر خواهد بود.
نوشیدن آب فراوان و مصرف میوه‌ها و سبزیجات تازه و غذای دریایی و جوانه‌ ها در پیشگیری از این معضل مفید هستند.

درمان دارویی

اسید گلیکولیک AHA، ویتامین های E ,A ,C , رتینوییدها یا مشتقات ویتامین آ به شکل مالشی مفید هستند. برای حصول نتیجه، ماساژ روزانه نواحی با محصولات و ترکیبات ذکر شده، حداقل تا 3-4 ماه پیشنهاد می‌شود. در هنگام بارداری و شیر دهی جهت شروع درمان این خطوط حتماٌ با پزشک مشورت نمایید.

درمان ترک‌های پوستی در اصفهان

میکرودرم

این روش در کاهش عمق خطوط حتی در زنان شیرده نیز با ایمنی و راحتی قابل اقدام است.

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

لیزر درمانی

لیزر های عروقی نظیر PDL برای درمان ضایعات قرمز به ویژه در پوست‌های روشن خوب پاسخ می‌دهند که البته در بهترین شرایط 6-9 جلسه درمان لازم می‌باشد.
در مورد خطوط کششی سفید و شدیداً تحلیل رفته نیز امیدهای زیادی با تکنیک لیزر فراکشنال FRAXEL LASER در محو یا کاهش شدت آن خطوط پدید آمده است.
یکی از بهترین راهکارها مشاوره با پزشک متخصص پوست و مو صدف اصفهان در رابطه با امکان درمان‌های لیزری برای خطوط استرچ مارک می‌باشد.

کلینیک صدف در اصفهان با بکارگیری جدید ترین متدها و مجهز‌ترین تجهیزات آماده ارائه خدمات در زمینه‌ی لیزر موهای زائد به شما عزیزان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهرناز [ 1402-07-13 ]
من 24 سالمه خیلی چاق بودم حدود 80 کیلیو بعد وزنم رو کم کردم و شدم 65 تا الان ترک های پوستی روی بدنم زده باید برای درمانش چه روشی رو پیش بگیرم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
در چه مواردی می توان از دستگاه آی پی ال IPL استفاده نمود؟در چه مواردی می توان از دستگاه آی پی ال IPL استفاده نمود؟

آی پی ال یکی از روش‌های درمانی است که برای بسیاری از مشکلات پوستی استفاده می‌ شود. از لحاظ عملکرد آی پی ال تقریباً شبیه به لیزر عمل می‌ کند . ... ادامه مطلب

جوانسازی و لیفت صورتجوانسازی و لیفت صورت

کشیدن پوست صورت روشی است که برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست استفاده می‌شود، اگر می‌خواهید بدون جراحی ، پوستی بدون چروک داشته باشید با ما همراه شوید. ... ادامه مطلب

اسکلروتراپی برای درمان عروق واریسی صورتاسکلروتراپی برای درمان عروق واریسی صورت

رگ‌ های واریسی و رگ ‌های عنکبوتی روی صورت، رگ‌ های خونی متسع یا بزرگ ‌شده ی هستند که درست در زیر سطح پوست ایجاد می شوند، در نتیجه رگ‌ ها حالت تار مان ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین