منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

جوانسازی پوست با لیزر

آنچه در این مطلب میخوانید

مهم‌ ترین عوامل پیری پوست عبارتند از اشعه ماوراء بنفش ، آفتاب گرفتن یا استفاده از سولاریوم ، مصرف سیگار، الکل و مواد مخدر ، تغذیه ناسالم ، بی تحرکی و اضافه وزن ، استفاده از شوینده‌های قلیایی ، استفاده از محصولات آرایشی نا‌مناسب ، نرسیدن آب و رطوبت کافی به پوست
سوز و سرمای بیش از حد ، بیماری‌های عفونی (باکتری، قارچ و میکروب) ، نداشتن خواب کافی ، استرس و تنش‌های عصبی

روش درمان پیری پوست

متخصص پوست برای جوان‌ سازی پوست صورت با لیزر، از لیزرهای مخصوصی استفاده می‌ کند. لایه‌های خارجی پوست با استفاده از یک پرتو نور لیزری بخار می‌شوند و پوست زیرین را صاف‌تر و جوان‌تر می‌سازد. در هنگام از بین رفتن لایه‌های قدیمی، رشد سلول‌های پوستی جدید تحریک می‌شود. روش جوانسازی پوست با لیزر بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد و زیبا سازی پوست با لیزر تا دو ساعت طول می‌کشد.

جوانسازی پوست با لیزر در اصفهان

اقدامات پس از، جوانسازی پوست

بعد از تمام شدن عمل جوانسازی پوست با لیزر، پزشک برای جلوگیری از آسیب بافت پوست، پوست را پانسمان می‌کند. برای بهبود کامل و به دست آوردن نتایج بهتر ممکن است نیاز به تعویض پانسمان یا درمان‌های موضعی ویژه باشد. کلینیک صدف اصفهان با مجهزترین دستگاه‌های لیزر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

دوره بهبود لیزر جوانسازی پوست

بسته به نوع درمان، طول دوره بهبود متفاوت است ولی در حالت کلی بعد از انجام عمل لیزر جوانسازی پوست، حدود دو هفته برای بهبود طول می‌کشد. ناحیه تحت درمان بهبود می‌یابد و یک لایه‌ی جدید از پوست سالم ظاهر می‌شود. معمولاً قرمزی پوست گاهی تا چند ماه ادامه دارد. بیماران تحت درمان باید برنامه‌ریزی کنند تا برای یک یا دو هفته از کار دور باشند، هر چند این بسته به نوع درمان آن‌ها متفاوت خواهد بود.

نتایج لیزر جوانسازی پوست

پس از جوانسازی پوست با لیزر ، پوست جدید در طول فرایند بهبود نمایان می‌شود و منطقه تحت درمان شفاف‌ تر، صاف‌ تر و به‌طورکلی سالم‌ تر به نظر می‌رسد. دو رنگی پوست هم با لیزر جوانسازی پوست می‌تواند برطرف شود. در دوران بهبودی کک و مک، لکه‌های خورشیدی و تغییر رنگ‌ های دیگر ناپدید می‌شوند
بعد از درمان امکان قرمزی و سرخی پوست تا چند ماه وجود دارد و ممکن است تا یک سال حساسیت شدید نسبت به نور آفتاب داشته باشید. پس در معرض نور خورشید قرار نگیرید و یا حتما از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.
بهبود کامل ممکن است تا یک سال طول بکشد. اگرچه لیزر درمانی آثار طولانی مدتی دارد و تاثیرات آن تا سال های زیادی باقی می‌ماند ولی روند طبیعی پیر شدن باعث به وجود آمدن دوباره چین و چروک می‌ شوند و ممکن است شما نیاز داشته باشید تا عمل لیزر درمانی را تکرار کنید.

اینستاگرام صدف کلینیک

کلینیک صدف یکی از مجهز‌ترین مراکز پوست و موی شهر اصفهان می‌باشد که با استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات درحوزه بلفاروپلاسی به شما عزیزان می ‎‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نسترن صادقی [ 1402-07-17 ]
لیزر اندولیفت توی یک جلسه تاثیر میزاره یا اینکه به چند جلسه ممکنه بکشه برای لیفت صورت میخوام

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلر طبیعی چربی به صورتتزریق فیلر طبیعی چربی به صورت

برای تزریق چربی به صورت یا بدن، چربی از یکی از اندام‌ ها استخراج شده ، شسته و پالایش می‌شود و بعد سوزن‌ های مخصوص زیبایی به نواحی مد نظر تزریق می شود ... ادامه مطلب

درمان ریزش مو با فیناسترایددرمان ریزش مو با فیناستراید

یکی از مؤثرترین و معروف‌ ترین درمان‌ های دارویی ریزش مو، داروی فیناستراید است که یک داروی خوراکی برای درمان الگوی ریزش موی مردانه است. ... ادامه مطلب

عوارض مزوتراپی چیست؟عوارض مزوتراپی چیست؟

امروزه مزوتراپی به یکی از روشهای زیباسازی پوست و مو تبدیل شده است . در این بخش به طور کامل به مزایا و عوارض مزوتراپی خواهیم پرداخت . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین