منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

زاویه سازی صورت

آنچه در این مطلب میخوانید

از گذشته تاکنون میل به زیبایی و جوانسازی پوست در افراد خصوصا خانم‌ ها وجود داشته و همین مسئله را می‌ توان مهمترین دلیل کشش آنها به سمت درمان‌های پزشکی و سنتی دانست. در واقع افزایش سن باعث می‌شود تا افراد چهره‌ای به مراتب افتاده‌تر داشته باشند که در این حین استفاده از روش‌هایی همچون زاویه‌سازی صورت می‌تواند در جوان‌تر نشان دادن چهره آنها نقش بسیار موثری ایفا کند. به عبارت بهتر زنان با صورت V شکل اغلب به علت باریک بودن قسمت پایینی صورت، خط فک واضح و چانه تیز، جوان‌ تر دیده می‌شوند. اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که از چه روش‌هایی برای زاویه‌ دار کردن صورت استفاده می‌کنند؟ در این مقاله در نظر داریم تا به بررسی این مسئله بپردازیم. با ما همراه باشید

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

چه کسانی می‌ توانند عمل مادلینگ چهره یا زاویه‌ سازی صورت را انجام دهند؟

برای انجام عمل زاویه‌سازی صورت (‌مادلینگ چهره‌)‌، حالت صورت افراد باید دارای ویژگی‌ هایی باشد. به عبارت دیگر این عمل برای همه قابل انجام نیست و افرادی با ویژگی‌ های ذیل می‌توانند گزینه مناسبی برای این عمل باشند
افراد دارای فک عریض و پهن
افراد دارای فک مربعی شکل
افراد دارای چانه دایره‌ای شکل
افرادی که خط فک آن‌ها زاویه ندارد
افراد دارای گونه‌های چاق
خانم‌هایی که فک آن‌ها حالت مردانه دارد
افراد دارای گونه‌های لاغر
شما می‌توانید پوست صورت خود را از دو طرف، با قرار دادن انگشت شست دست، به سمت گوش‌ ها بکشید. اگر این حالت صورت را دوست دارید، یعنی صورت شما نیاز به تزریق و زاویه‌ سازی دارد تا حجم از دست رفته خود را بازیابد و صورت زیبا تر شود.

چه کسانی نمی‌ توانند عمل زاویه‌ سازی صورت (‌مادلینگ چهره‌) را انجام دهند؟

افرادی که صورت خیلی لاغر یا خیلی چاق دارند
افرادی که دچار افتادگی پوست هستند
افرادی که فک پایینی کوچکی دارند
افرادی که صورت گرد و چاق دارند
افرادی که گونه‌های کوچکی دارند
افرادی که بینی بزرگی دارند
افرادی که دارای چانه‌ای با حالت عقب رفتگی هستند
افرادی که گردن چاقی دارند
افرادی که قسمت بالای صورتشان نسبت به قسمت پایینی، باریک‌ تر وکوچک‌ تر است


انواع روش‌ های زاویه‌ سازی صورت ( مادلینگ چهره)

روش‌های زاویه‌ سازی صورت (‌مادلینگ چهره‌) بسیار متفاوت است. روش‌های انجام شده برای هر شخص به نظر پزشک معالج او بستگی دارد. قبل از انجام عمل، ابتدا پزشکان کلینیک صدف حالت صورت و گردن ، ساختار فک و صورت بیمار را مورد بررسی قرار می‌دهد. سپس تست حساسیت و واکنش پوست نسبت به برخی مواد مانند ژل یا نخ، از او گرفته می‌شود. در نهایت شما با مشورت پزشک معالجتان، می‌توانید یکی از روش‌های ذیل را جهت زاویه‌سازی فک (مادلینگ چهره) انتخاب نمایید.

زاویه سازی صورت در اصفهان

روش‌ های مختلف زاویه‌ دار کردن فک

درمان‌ های جراحی

در این روش اصلاح فک یا کاهش اندازه فک تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. هدف از این عمل جراحی برای زاویه‌دار کردن صورت و فک این است که اندازه فک تحتانی کاهش یابد. در ابتدا، برشی ایجاد می‌شود که جای اسکار آن قابل مشاهده است
پس از آن، نواحی برجسته استخوان علامت‌گذاری می‌شوند. سپس با مته و یا اره مخصوص جراحی استخوان برش داده می‌شود تا زوایای آن اصلاح گردد. در مواردی که عضله ماستر بیش از حد ضخیم باشد، اغلب به منظور کاهش حجم فک در جراحی زاویه دار کردن صورت، اندازه حجم عضله نیز توسط جراح کاهش می‌یابد؛ و درنهایت برش ایجادشده توسط نخ‌های بخیه بسته می‌شود.

کوچک کردن فک

کوچک کردن فک یک روش جراحی است که به منظور برداشتن بافت اضافه و زاویه‌دار کردن فک جهت ایجاد خطوط زیبا و رضایت بخش در صورت طراحی شده است. این روش می‌تواند موجب اصلاح فک‌های بزرگ نا‌متقارن، بدشکل یا نامتناسب شده و هارمونی صورت را بهبود بخشد. ممکن است این روش به صورت تکی یا همراه با سایر روش‌های ترمیم صورت جهت برطرف کردن چندین مشکل انجام گیرد.

کوچک کردن چانه

جراحی کوچک کردن چانه روشی نسبتاً ساده بوده که یک جراح مجرب می‌تواند جهت تغییر ظاهر شما، ایجاد نیمرخ موزون‌تر و کمک به داشتن احساس بهتر از چهره‌تان آن را انجام دهد.

داشتن پوستی با طراوت و شاداب یکی از خواسته‌هایی است که ارتباط خاصی با سن و جنسیت ندارد چرا که این روزها تقریبا طیف وسیعی از افراد به دنبال روش‌های مختلف جهت جوانسازی پوستشان هستند. کلینیک صدف به همراه پزشکان مجرب با جدیدترین تجهیزات جوانسازی پوست با لیزر را به شما عزیزان در اصفهان پیشنهاد می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا رفع ضایعات رنگی پوست امکان پذیر است؟آیا رفع ضایعات رنگی پوست امکان پذیر است؟

ضایعات رنگی پوست مانند کک و مک، خال‌های سطحی، لکه‌های بارداری و جای زخم از جمله مشکلات شایع پوستی هستند. درمان ضایعات رنگدانه ای پوست در کلینیک صدف اصفهان، توسط متخصص پوست انجام می‌پذیرد ... ادامه مطلب

چگونه با قطع ماینوکسیدیل ریزش مو نداشته باشیم؟چگونه با قطع ماینوکسیدیل ریزش مو نداشته باشیم؟

ماینوکسیدیل، داروی بدون نسخه‌ ای است که مورد تأیید سازمان غذا و دارو است و مردان و زنان می‌ توانند از آن برای درمان ریزش مو استفاده کنند . ... ادامه مطلب

مزایا و معایب کاشت مو به روش fitمزایا و معایب کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش FIT یکی از متداول‌ ترین روش‌ های کاشت مو در کلینیک‌ های زیبایی و مو می‌ باشد. کاشت مو همواره یکی از بزرگ‌ ترین دغدغه‌ های همه افراد محسوب می‌ شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین