منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
تفاوت ژل با فیلر چیست؟

با بررسی تفاوت ژل با فیلر میتوانید بهترین گزینه را برای درمان مشکل پوستی خود استفاده کنید. در این بخش به مقایسه تزریق ژل و فیلر پرداخته ایم.

زاویه سازی و ایجاد خط فک با تزریق ژل

یکی از روش های سریع برای زاویه دهی به فک و صورت، تزریق ژل است که بدون عمل جراحی صورت می گیرد

چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم؟

تزریق ژل به نواحی مختلف صورت، به جوانتر شدن و شادابی بیشتر چهره افراد کمک شایانی می نماید. با وجود مزایای فوق العاده ژل، انجام این کار عوارض مختلفی نی

فیلر زیر چشم چه تأثیری در جوانسازی زیر چشم دارد؟

فیلر یک نوع ماده پرکننده است که در زیر پوست چشم تزریق می شود و پف و کبودی زیر چشم را به راحتی برطرف می کند. بهترین و متداول ترین ماده پرکننده ای که در

عوامل موثر در ماندگاری ژل لب چیست؟

بهترین و مؤثرترین راه برای اصلاح فرم لب، تزریق ژل لب است‌. ژل های لب بر پایه ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت کننده و پرکننده بافت نر

بررسی انواع مزوژل جوانسازی و بهبود پوست

مزوژل یکی از درمان های مؤثر چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در صورت است. در این شیوه درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی استفاده می شود تا

قبل از تزریق ژل گونه این مطلب را بخوانید

گذشت زمان و افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آلودگی ها، بیماری ها و بعضی از عوامل ارثی به تدریج باعث افتادگی پوست صورت شده و گونه ها را کم حجم می کنند.

تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟

تزریق فیلر بینی یک روش غیر جراحی برای کمک به کوچکتر و باریکتر به نظر رسیدن بینی یا اصلاح برآمدگی روی بینی و یا کلا اصلاح فرم بینی است .

ژل پاژ چیست و چه کاربردی دارد؟

سالها قبل معمولاً ژل‌ ها تنوع زیادی نداشتند و تنها ژلی که به نظر می‌ رسید ماندگاری قابل قبولی داشته باشد، ژلی به نام پاژ بود.اما پس از مدتی مشخص شد که

عدم تقارن صورت چیست و درمان آن با تزریق فیلر؟

فیلر‌ها می‌ توانند برای تغییر اندام‌ های صورت ، مانند گونه و چانه ، در جهت اصلاح صورت نامتقارن ، مورد استفاده قرار گیرند .

کانتورینگ صورت با روش های غیر جراحی کلینیکال

کانتورینگ صورت یکی از پرطرفدارترین تکنیک ها برای اصلاح فرم صورت است. کانتورینگ می تواند با برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند.

مزوژل چیست و کاربرد آن کدام است؟

مزوژل سبب تحریک ساخت کلاژن در پوست شده و در نهایت فرایند خون‌ رسانی به ارگان‌ ها و بافت‌ های پوست را افزایش می‌ دهد .

ژل الانسه و مزایای تزریق آن چیست؟

ژل الانسه (Ellanse) برای فرم‌دهی و جوانسازی پوست استفاده می‌ شود . ژل الانسه یک فیلر قابل تزریق می‌ باشد .

جوانسازی صورت با فیلر خط خنده

به مرور زمان با خندیدن ، خطوط عمیقی در دور لب و دهان شکل می‌ گیرد . تزریق فیلر یا ژل ، یکی از پرطرفدارترین روش‌ ها برای برطرف کردن خط خنده است .

تزریق ژل چگونه موجب جوانسازی اطراف چشم میشود؟

جوانسازی دور چشم با تزریق ژل به بیماران بالغی توصیه می‌ شود که از چین و چوک ، برجستگی ، گودی و سایه زیر چشمشان ناراحت هستند .

فیلر چیست و انواع آن کدام است؟

فیلرهای پوستی یا همان پرکننده ها، از لحاظ ساختار و ترکیبات دارای انواع مختلفی هستند که در این مقاله به معرفی آنها و بررسی تاثیراتشان خواهیم پرداخت .

مزایای گونه گذاری با تزریق ژل

تزریق ژل جهت پرکردن گونه ها روشی است با عوارض زیاد ، زیرا بدن نسبت به ورود هر بافت خارجی واکنش نشان می دهد، تزریق ژل می تواند سبب عفونت، افتادگی صورت و بروز واکنش شود

رفع افتادگی بینی با تزریق ژل

اگر در فکر ایجاد تغییرات جزئی، با هزینه کم و بدون نیاز به جراحی در چهره خود هستید؛ شاید لیفت غیرجراحی بینی یکی از مناسب ترین گزینه ها باشد.

ماندگاری تزریق ژل به چه عواملی بستگی دارد؟

پرکننده‌ های پوستی موادی ژل مانند هستند که برای جبران کاهش حجم در پوست و درمان خطوط و چین و چروک‌ ها، استفاده می شود. و تزریق ژل از مهمترین آنهاست

آیا برداشتن قوز بینی بدون جراحی امکان پذیر است؟

برای اصلاح قوز بینی روشهای جراحی و غیر جراحی وجود دارد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.در ادامه این مطلب به اصلاح قوز بینی بدون جراحی خواهیم پردا

رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق ژل

عمل رینوپلاستی در واقع رفع عیوب و زیبا سازی بینی است که بدون عمل جراحی تهاجمی و صرفاً با تزریق فیلر صورت می‌ گیرد .

لیفت ابرو با تزریق ژل

تزریق ژل به کاهش موثردر کاهش چروک دور چشم و باعث جوانسازی دور چشم می شود . افتادگی ابرو و گونه‌ها از شایع‌ترین اثرات بالا رفتن سن بر روی صورت است.

تاثیر تزریق فیلر و ژل در زیبایی

تزریق ژل یا استفاده از سایر روش‌ های تزریق فیلرهای پوستی حجم از دست رفته صورت را جبران و چین و چروک‌ های صورت را صاف می کنند .

عوارض و مزایای تزریق ژل و فیلر

تزریق ژل یک روش درمانی غیرجراحی و کم‌ تهاجمی است که جهت اصلاح چین و چروک‌ ها و خطوط عمیق حاصل از افزایش سن ، زیر پوست تزریق می‌ شوند.

سوالات رایج تزریق ژل

در این مطلب سعی داریم پرسش و پاسخ تزریق ژل را با هم بررسی نماییم. برای افرادی که قصد دارند از ژل برای افزایش حجم و جوانسازی استفاده نمایند .

تزریق ژل به پیشانی

چروک‌ های پیشانی از خطوطی هستند که در چهره بسیار مشخص هستند.چین و چروک‌ های پیشانی و اطراف چشم‌ ها فرد را عصبانی نشان می‌ دهند .

تزریق بهترین فیلر و ژل

کلینیک صدف موفقیت‌های زیادی را با استفاده از ژل‌ های ساخته‌ شده از هیالورونیک اسید تجربه کرده است. هیالورونیک اسید یک ماده‌ی طبیعی است که در بدن انسان

درمان خط خنده با تزریق ژل

پوست بدن انسان به طور طبیعی در هر سنی و در هر نژادی دارای اسید هیالورونیک می‌ باشد. این اسید باعث نگه داشتن آب در پوست و برجستگی آن می‌ شود .

تزریق فیلر به لب

تزریق فیلر لب حجم از دست رفته بافت پوست را بر می‌گرداند و تزریق فیلر لب برای حجیم کردن و خوش فرم نمودن طبیعی لب‌ ها انجام می‌ شود .

تزریق ژل در جوانسازی و رفع چین و چروک صورت

تزریق ژل یک راهکار نسبتا کم خطر به منظور جوانسازی پوست صورت و جوان‌ تر کردن چهره شخص می‌ باشد .

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم با هدف رفع گودی زیر چشم و از بین رفتن چین و چروک‌ های دور چشم انجام می‌ شود‌ ، جهت جوانسازی دور چشم .

آشنایی کامل با عوارض احتمالی تزریق ژل

عوارض ناشی از ژل‌ های تزریقی کاملا بستگی به نوع ژل دارد، در این مقاله به بررسی عوارض تزریق ژل به اختصار میپردازیم .

تزریق فیلر زیر چشم

اختلالات و مشکلات زيادي می‌ تواند منجر به گودی ، سیاهی و تیرگی زیر چشم شود. از راه‌ های درمانی مؤثر در زمینه رفع گودی و سیاهی زیر چشم، تزریق فیلر است

تفاوت تزریق ژل و چربی

موفقیت عمل تزریق چربی بسیار بیشتر از تزریق ژل به مهارت جراح بستگی دارد. مشاهده نتیجه نهایی تزریق چربی در مقایسه با تزریق ژل زمان بیشتری می‌ برد.

تزریق ژل به بینی

عمل زیبایی بینی با تزریق ژل روش درمانی است که برای صاف کردن یا بالا بردن نوک بینی، رفع قوز بینی، یا اصلاح انحراف بینی بدون نیاز به عمل جراحی استفاده

زاویه سازی صورت

عمل‌ های زیبایی همچون زاویه‌ سازی صورت ،بسیار محبوب و پرطرفدار است. زاویه‌ سازی صورت به فرم دهی صورت و چانه و جوانسازی و زیبایی پوست کمک می کند .

کاربرد و مزایای تزریق فیلر

تزریق فیلر برای بازگرداندن حجم از دست رفته پوست و جوانسازی صورت که عمدتاً ناشی از پیری پوست است در همه جای بدن استفاده می‌ شود .

همه چیز درباره تزریق ژل

تزریق ژل دارای کاربردهای متعددی بوده و از این رو بسیاری به دنبال اطلاع از هزینه ، مراقبت‌ های بعد از تزریق ژل و یا عوارض تزریق ژل هستند .

همه چیز در مورد تزریق ژل لب

لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ‌تر و حجیم‌تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب‌ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است.

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین