منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / لیفت ابرو با تزریق ژل

لیفت ابرو با تزریق ژل

آنچه در این مطلب میخوانید

داشتن ابرو زیبا یکی از مهمترین معضلاتی است که افراد درگیر آن هستند. نمی‌توان نقش ابرو را در ایجاد زیبایی در صورت نادیده گرفت. برای این منظور متخصصان پوست و زیبایی کلینیک صدف همواره به دنبال راهکارهایی برای ایجاد زیبایی بدون هیچ گونه عوارض و یا جراحی هستند.

استفاده از تزریق ژل زیر ابرو چه مزایایی را به همراه خواهد داشت ؟

تزریق ژل به زیر ابرو یکی از روش‌هایی است که می‌توانید به واسطه آن دارای ابروهایی با فرم‌های دلخواه شوید. در برخی از موارد ممکن است که پوست نواحی زیر ابروها خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد. این معضل می‌تواند به افتادگی ابروها منجر شود.

با شل شدن پوست این عارضه می‌تواند برای شما با افزایش سن ایجاد شود. در این زمان پوست کلاژن سازی خود را از دست می‌دهد. این امر می‌تواند چروک‌های پوستی را نیز ایجاد کند. تزریق ژل اسید هیالورونیک به زیر ابرو می‌تواند روشی مناسب برای درمان این افتادگی‌ها باشد.

البته این درمان به صورت موقت صورت می‌گیرد و روشی دائمی محسوب نمی‌شود. با این وجود می‌توان گفت که Filler Injection می‌تواند دارای فواید بیشماری باشد که افراد از این طریق می‌توانند زیبایی خود را بیشتر نشان دهند و اعتماد به نفسشان را بالا ببرند.

بهترین تزریق ژل ابرو در اصفهان

می‌ توانیم فواید تزریق ژل به زیر ابرو را به صورت زیر برای شما عنوان کنیم.

ایجاد زیبایی در صورت
شکل دهی فرم ابرو و ایجاد قوس‌های مورد نظر مخاطب
از بین برن افتادگی‌های پوست زیر ابرو
از بین بردن چروک پوستی و جوانسازی پوست زیر ابروها
بالا بردن فرم ابرو
پر کننده زیر ابرو
دادن حالت زیبا به چشم‌ها
افزایش حجم ابروها در اثر تزریق ژل
از بین بردن افتادگی پلک‌ ها

مدت زمان تأثیر گذاری تزریق ژل جهت بالا بردن ابرو

باید توجه کرد که گرچه اثرات تزریق ژل سریع خود را نشان می‌دهند اما دوام طولانی و دائمی ندارند. نتایج استفاده از Filler injection به طور کلی از 6 تا 24 ماه به طول می انجامد. مدت زمان بستگی به عوامل مختلفی از جمله نوع پرکننده مورد استفاده و همچنین ناحیه صورت که تزریق ژل انجام گرفته است دارد، زیرا این امر بر سرعت متابولیزه شدن فیلر (شکسته) توسط بدن تأثیر خواهد گذاشت.

آدرس اینستاگرام صدف کلینیک

کلینیک پوست، مو و زیبایی صدف ، با بهره‌ گیری از کادری مجرب و بروز‌ترین متد های علمی، در محیطی آرام و منطبق بر استاندارد‌ های نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین تزریق بوتاکس در اصفهان می‌ باشد .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سهیلا عبادی [ 1402-06-15 ]
سلام برای لیفت ابرو نخ بهتره یا تزریق ژل چقدر ماندگاری داره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل به پیشانیتزریق ژل به پیشانی

چروک‌ های پیشانی از خطوطی هستند که در چهره بسیار مشخص هستند.چین و چروک‌ های پیشانی و اطراف چشم‌ ها فرد را عصبانی نشان می‌ دهند . ... ادامه مطلب

لوپوس چیست و چه علایمی دارد؟لوپوس چیست و چه علایمی دارد؟

از بیماری‌های اتوایمیون ، لوپوس نام دارد که باعث درگیر شدن اندامهای مختلف بدن مانند ملتحمه‌ ، پوست‌ ، مفاصل‌ ، مغز‌، ریه‌، قلب و رگ‌ های بدن می‌ شود ... ادامه مطلب

روشهای لیفت و بالا کشیدن ابروروشهای لیفت و بالا کشیدن ابرو

امروزه روشهای متعدد جراحی و غیر جراحی برای لیفت و بالا کشیدن ابرو وجود دارد. جهت کسب آگاهی بیشتر درباره روشهای لیفت و بالا کشیدن ابرو، در ادامه مقاله با ما همراه باشید ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین