منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق ژل به پیشانی

تزریق ژل به پیشانی

آنچه در این مطلب میخوانید

دلایل ایجاد چین و چروک در قسمت پیشانی

دلایل متعددی در ایجاد چین وچروک پیشانی و در نتیجه روی آوردن به تزریق ژل پیشانی دارد که یکی از مهمترین آن‌ها افزایش سن می‌باشد. افزایش سن موجب کاهش کلاژن بدن شده و این امر در آبرسانی به منافذ پوست نقش تاثیرگذاری دارد. البته، این امر نمی‌تواند دلیل اصلی این عارضه باشد و عوامل دیگری نیز موثرند. یکی از این عوامل اضطراب، خستگی و عدم خواب‌ کافی می‌باشد. اضطراب شدید باعث می‌شود تا سیستم ایمنی بدن دچار اختلال شده و در نتیجه سیستم آبرسانی پوست مختل شود.

آدرس اینستاگرام صدف کلینیک

یکی دیگر از عواملی که نقش مهمی در ایجاد چین و چروک در قسمت پیشانی دارد، مصرف بیش از اندازه دخانیات است. مصرف بی‌رویه دخانیات موجب خشکی پوست و در نتیجه افزایش تعداد چروک‌ های پیشانی شود. اصابت اشعه فرابنفش خورشید نیز از دیگر عوامل بروز چین و چروک پوست بوده و موجب می‌شود سلول‌های آبرسان پوست خیلی زود از بین بروند. توصیه می‌شود به مقدار کافی در روز آب بنوشید؛ اینکار باعث می‌شود تا آب بدن کاهش نیابد و منجر به ایجاد چروک در پوست نشود.

یکی از عواملی که بسیاری از پزشکان بر روی آن نقطه نظر دارند، اخم کردن مداوم و خط انداختن عمدی بر روی پیشانی است. این امر موجب انقباض ماهیچه‌های صورت و در نتیجه از بین رفتن سلول‌های آن می‌شود.

آشنایی با نحوه تزریق ژل پیشانی

برای اینکار ابتدا پزشکان کلینیک صدف اصفهان جنس پوست شما را بررسی و مناطقی را که نیاز به تزریق ژل دارد را تعیین می‌کند. این عمل تحت بیهوشی نبوده و تنها قسمتی از پیشانی که نیاز به تزریق دارد، توسط پزشک بی‌حسی موضعی می‌شود. برای بی‌حس کردن ناحیه پیشانی پزشک بسته به تشخیص خود یکی از 3 روش مالیدن پماد بی‌حسی، تزریق ماده بی‌حسی و قراردادن کمپرس یخ را انتخاب می‌کند. سپس، پزشک صبر می‌کند تا قسمت مورد نظر بی‌حس شود تا فرایند تزریق ژل را آغاز کند. میزان تزریق بی‌حسی بسیار مهم است و نباید بیش از حد نیاز به پوست وارد شود.

در این مرحله، پزشک به وسیله سرنگ مخصوص که دارای سوزن‌های ظریف است، محل‌های از پیش تعیین شده را انتخاب و ژل را به آن تزریق می‌کند. اینکار نیاز به دقت و سرعت عمل مناسبی دارد؛ چراکه اگر سوزن‌ها برای مدت زمان زیادی داخل منافذ پوست بمانند، موجب التهاب و آسیب پوست می‌شوند. تزریق صحیح با زاویه مناسب، یکی دیگر از نکاتی است که پزشک در این مرحله به آن توجه می‌کند. زاویه سوزن‌ها هرگز نباید به طور غیراستاندارد باشد و پزشک موظف است با نهایت دقت و ضرافت اینکار را انجام دهد.

تفاوت تزریق ژل پیشانی با بوتاکس

بسیاری از افراد عمل تزریق ژل را با تزریق بوتاکس یکسان می‌دانند. اما، این دو روش با یکدیگر فرق داشته که در ادامه به آن می‌پردازیم. ژل تزریقی برای پر کردن منافذ پوست و فضاهای خالی و فرورفتگی‌های آن می‌باشد. از این روش زمانی استفاده می‌شود که میزان فرورفتگی‌های بسیار عمیق باشد و عمل بوتاکس جوابگوی آن نباشد. متاسفانه برخی از افراد از این مسئله آگاه نبوده و از همه بدتر پزشک معالج نیز به دلیل نداشتن تجربه کافی روش اشتباهی را انتخاب می‌کنند. از این رو، توصیه می‌شود، حتما نزد یک پزشک حاذق بروید تا با تجویز روش درست، بهترین نتایج را کسب کنید. می‌توانید بهترین تزریق ژل در اصفهان را با حداقل عوارض و نتایجی چشمگیر، در کلینیک صدف ، تجربه نمایید.

بوتاکس زمانی انجام می‌شود که میزان چین و چروک‌ های پوست عمیق نباشند. تزریق بوتاکس باعث می‌شود تا از حرکت ماهیچه‌های صورت جلوگیری شده و عضلات پیشانی هنگام اخم کردن و تغییر حالت صورت کمتر حرکت کنند. اما، اگر میزان خطوط پیشانی همانطور که گفتیم عمیق باشند، باید از روش تزریق ژل استفاده شود.

تزریق ژل پیشانی برای چه کسانی مناسب است؟

تزریق ژل پیشانی برای دو نوع بیمار بسیار مناسب است:

بیماران با خطوط پیشانی عمیق که درمان‌های ضد خطوط مثل تزریق بوتاکس که جنبه پیشگیری دارد به تنهایی نمی‌تواند این خطوط را به طرز چشم گیری کاهش دهد.
افرادی با ابروهای پایین افتاده یا پلک‌های افتاده که می‌خواهند چروک‌های پیشانی را کاهش دهند ولی نمی‌خواهند ابرو به سمت پایین کشیده شود.

در این افراد اگر محصولات ضد چروک را به پیشانی تزریق کنیم امکان زیادی وجود دارد که افتادگی پلک و ابرو بیشتر نمایان شود و به همین علت استفاده از ژل از تزریقات محصولات ضد چروک ارجحیت دارد.

این تزریق برای تمام مردان و زنانی چروک‌های عمیق دارند مناسب است و مععمولا افرادی که به کلینیک پوست و موی صدف مراجعه می کنند بالای چهل سال سن دارند. اشخاص جوان‌تر از آن جا که خطوط صورتشان عمیق نشده است می‌توانند از تزریق بوتاکس برای جلوگیری از این خطوط استفاده نمایند.

بهترین تزریق ژل به پیشانی در اصفهان

تزریق ژل پیشانی برای چه کسانی مناسب نیست؟

کسانی که به ترکیبات ژل‌ها حساسیت دارند.
افراد با بیماری‌های خود ایمنی مثل دیابت
افراد مستعد کلوئید
عفونت باکتریایی پوست باید ابتدا درمان گردد و سپس برای تزریق اقدام شود.
کسانی که ویروس تبخال در آن ها فعال است، حتما در مورد سابقه تبخال به پزشک اطلاع دهید.
خانم‌های باردار یا در حال شیردهی
نوجوان‌های زیر هجده سال
کسانی که از دیگر تزریق فیلر‌ های پوستی استفاده کرده‌اند.

مزایای تزریق ژل به پیشانی

تزریق ژل پیشانی مزایای بی‌نظیری دارد که این روش درمانی را تبدیل به یک روش ایده‌آل کرده است. هدف از تزریق ژل، درمان قطعی چین و چروک پوست می‌باشد. از مزایای این روش می‌توان به افزایش تولید کلاژن اشاره کرد. هنگامی که سن افزایش پیبدا می‌کند، میزان تولید کلاژن نیز کاهش می‌یابد. تولید کلاژن موجب افزایش حجم پیشانی و در نتیجه رفع چین و چروک آن می‌شود. یکی دیگر از مزایای بی‌نظیر تزریق ژل ، ماندگاری بالای آن است. بسیاری از روش‌های درمانی موقتی بوده و این امر موجب شکایت بیماران شده است. اما، تزریق ژل به دلیل ماندگاری بالای خود توانسته رضایت بیماران را جلب کند.

از دیگر مزایای این روش می‌توان به افزایش حجم پیشانی، تغییر ابعاد صورت و پیشانی، افزایش زیبایی و طراوت پوست، رفع قطعی چین و چروک‌های پیشانی، طبیعی جلوه دادن پیشان پس از تزریق ژل، رفع خطوط اخم و جوانی صورت اشاره کرد. البته، به شرطی این نتایج حاصل می‌شوند که تزریق ژل توسط یک پزشک باتجربه انجام شود. متاسفانه، برخی از افراد با مراجعه به پزشکان بی‌تجربه نتایج برعکس گرفتند و مجبور شدند برای رفع نواقص پیش آمده چندین برابر هزینه کنند. از این رو، قبل از مراجعه به پزشک از سوابق و مهارت آن اطلاع کسب کنید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی صدف ، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مریم میرزایی [ 1400-03-16 ]
باسلام ایا افتادگی پلک هم انجام میشودباتشکر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جلوگیری از خشکی پوست دست ها در اثر شستشوی مداومجلوگیری از خشکی پوست دست ها در اثر شستشوی مداوم

شست و شوی مکرر دست‌ ها با مواد شوینده چربی پوست از بین برود باعث خشکی پوست دست بشود در نتیجه این خشکی منجر به پوسته پوسته شدن دست می‌ شود. ... ادامه مطلب

دلیل نازک شدن موها و روش های درمان نازکی مودلیل نازک شدن موها و روش های درمان نازکی مو

دلایل زیادی باعث نازک و ضعیف شدن موها می شود، این علت ها در همه افراد یکسان نمی باشد و در هر فرد علت نازک شدن مو با فرد دیگر متفاوت است. ... ادامه مطلب

رفع مشکلات پوستیرفع مشکلات پوستی

آیا دچار مشکل پوستی هستید؟ آیا پوست شما دچار خارش شده است یا پر از لکه‌ها و جوش‌ های پوستی شده است؟ در این مقاله با برخی از بیماری های پوستی آشنا خواه ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین